השלטים שנתלו בשכונה הירוקה נגד הדיפו. צילום באדיבות וועד השכונה
השלטים שנתלו בשכונה הירוקה נגד הדיפו. צילום באדיבות ועד השכונה

הדיפו בירוקה: התושבים והעירייה תיאמו עמדות לקראת הגשת התנגדויות

העירייה הודיעה שבפגישה סוכם שעורכי הדין של שני הצדדים יתאמו עמדות לקראת הגשת ההתנגדויות למיקום שנקבע על ידי הות"ל בסמוך לשכונה הירוקה ולגבי הצגת חלופה, אם באזור טירה או באזור התעשייה בנימין

פורסם בתאריך: 2.12.20 13:12

עיריית כפר סבא ומטה מאבק תושבי השכונות הירוקות נגד הקמת הדיפו (מוסך לטיפול ואחסנת רכבות קו המטרו) בסמוך לשכונות, סיכמו שעורכי הדין של שני הצדדים יתאמו עמדות לקראת הגשת ההתנגדויות למיקום שנקבע על ידי הוועדה לתשתיות לאומיות (הות"ל), ולגבי הצגת החלופה המועדפת למיקום הדיפו, אם באזור טירה או באזור התעשייה בנימין, בסמוך לכביש 6. כך הודיעה היום העירייה.


קיראו גם:

תוכנית קו המטרו הופקדה, כולל הקמת הדיפו סמוך לשכונה הירוקה

סער מקדם את העברת הדיפו מהשכונה הירוקה לטירה


בפגישה שהתקיימה אתמול (שלישי) בין הצדדים סוכם גם שהעמדות המתואמות ותסקירי המומחים מטעם העירייה יוצגו בישיבת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, שתיערך ב-28 בדצמבר, ובה ישתתפו כל חברי מועצת העיר. ראש העירייה רפי סער אמר בפגישה שהעירייה תגייס את מיטב המומחים בנושאי איכות הסביבה, אקוסטיקה ועוד, כדי שיציגו בפני הות"ל חוות דעת על הנזקים שעלולים להיגרם מהמיקום המתוכנן של הדיפו.

את העירייה מייצגת בהתנגדויות עו"ד בתיה בראף מליכזון, ממשרד הררי טויסטר ושות' ואת מטה המאבק מייצג עו"ד ברק קינן ממשרד מ. פירון ושות'. עוד השתתפו בפגישה מנכ"ל העירייה, איתי צחר, היועץ המשפטי של העירייה אלון בן זקן, אדריכלית העיר מיכל שרייבר-גלבנדורף ונציגות מטה המאבק, לאה מנסור ועו"ד ליאת פסטרנק.

סער: "הדפו הוא מפעל כמו כל מפעל אחר, ולכן מיקומו חייב להיות באזור תעשייה ולא על שטחים חקלאיים. הות"ל גם בחר לשנות הוראות מחוק התכנון והבנייה ועכשיו העיריות תהיינה אמורות, מתקציבן, לפצות תושבים שייפגעו כתוצאה מסלילת קווי המטרו. אנחנו נפנה גם לראשי רשויות נוספים ולמרכז השלטון המקומי כדי לעצור את התכנון הלא ראוי הזה ולעשותו בשיתוף ראשי הרשויות ותושביהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דודו מהשכונה

    אבל מדוע החוצפנים משגרים כמויות SMS בלי הכרה לכל תושבי העיר ולא ניתן לבקש הסרה של השם שלך מהמאגר שניתן בטח ע"י העיריה למארגני המחאה.
    אני גר בהדרים, מצפה למקומות עבודה חדשים שהקמת מוסכי הרכבת תציע לכל תושבי האזור, משתדל להסתכל על זה כהיסדמנות ולא עצרה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר