פקקים ברחוב ספיר בשכונה הירוקה. צילום איילת שמש
פקקים ברחוב ספיר בשכונה הירוקה. צילום איילת שמש

תושבים בירוקה נגד ווייז: "נהגים מקצרים לכביש 4 דרך השכונה"

תושבים בשכונה הירוקה הצפונית דורשים לסגור את היציאה הישירה מהשכונה לכביש 4. חלקם מאשימים את אפליקציית הניווט הפופולרית

פורסם בתאריך: 2.11.17 11:58

תושבים בשכונה הירוקה הצפונית מתלוננים כי נהגים המשתמשים ביציאה מהשכונה לכיוון כביש 4 צפון, בצפון השכונה, סמוך למפעלי קניאל ובראון, כדי לחמוק מהפקקים בשעות העומס, גורמים לפקקים בתוך השכונה. מדובר ביציאה דרך רחוב ספיר ואל רחוב לוי, שמחברת את השכונה הירוקה הצפונית ישירות לכביש 4 צפון. חלק מהתושבים ביקשו לסגור את היציאה, חלקם האשימו את אפליקציית הניווט ווייז שמכוונת אליה את הנהגים.

"שכונתינו הירוקה הפכה להיות עורק ראשי לצפון", כתב אחד התושבים בפוסט באחת מקבוצות הפייסבוק של השכונות הירוקות, פוסט שזכה לכ-50 תגובות מתושבים נוספים המוחים על התופעה. "תודה לאלו שגרים בנתניה וחדרה שהפכו את השכונה שלנו לציר תנועה חלופי לכביש 4", כתב אחד התושבים. אחר כתב: "חייבים לסגור את היציאה לכביש 4 בחלק הצפוני של 80, אחרי קניון B". אחר הוסיף: "החלק הכי גרוע זה הנהגים שמקצרים דרך שביל החניה של בית הספר לאה גולדברג".

פקקים ברחוב ספיר בשכונה הירוקה. צילום איילת שמש

פקקים ברחוב ספיר בשכונה הירוקה. צילום איילת שמש

 

כאמור, חלק מהתושבים האשימו את אפליקציית הניווט הפופולרית ווייז: "אולי תביעה יצוגית נגד ווייז, שמפנה את כולם דרך השכונה, תוכל לשנות את המצב. הם האחראים לתנועה הזו", כתב אחד התושבים. אחר כתב: "ווייז פשוט ניצלו את ההזדמנות שבן חמו ב'נבצרות' והחזירו את התנועה לשכונה".

נזכיר כי בתקופה האחרונה נהגים ברחבי כפר סבא מתלוננים על עומסים בלתי רגילים ביציאה מהעיר בשעות העומס בבוקר, בין השאר מאז נפתחה לתנועה בחודש שעבר היציאה הישירה מכביש 531 לכיוון מערב לכביש 4 לכיוון דרום, שמאז פתיחתה נאלצים תושבי כפר סבא המבקשים להתחבר לכביש 4 מכיוון רחוב טשרניחובסקי, דרך נתיב האבות, להסתפק בנתיב יציאה אחד בלבד במקום שניים.

השבוע אף פרסמה עמותת "אור ירוק" סקר לפיו 74 אחוז מתושבי אזור השרון העידו כי הם מגיעים ממקום למקום באמצעות רכב פרטי. לעומתם 18 אחוז שמשתמשים בתחבורה ציבורית.

תגובת עיריית כפר סבא ותגובת ווייז יובאו כשיתקבלו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר