סתיו שחם ויצחק שום
סתיו שחם ויצחק שום בימים טובים יותר

שחם: "אם שום רוצה להעשיר את חשבון הבנק שלי, אני אשמח מאוד"

הבעלים לשעבר של הפועל כפר סבא מתייחס לדבריו של הבעלים הנוכחי, שטען אתמול כי יתבע אותו על הסכום אותו יעביר לסמנכ"ל לשעבר גיא בלום

פורסם בתאריך: 18.6.19 12:10

המאבקים בין סתיו שחם ליצחק שום לא מסתיימים, גם כשנתיים לאחר שרכש האחרון מקודמו את הבעלות על הפועל כפר סבא. אתמול (שני) פורסם ב"ספורט צומת השרון" כי במסגרת הסדר פשרה בין המועדון ושום לבין הסמנכ"ל לשעבר סתיו שחם, יעביר המועדון 150 אלף שקלים לבלום. בתגובה, טען שום כי יתבע את הסכום מקודמו, מכיוון שלטענתו מדובר בחובות עבר.

שחם קרא את הדברים ובחר להגיב: "פסק הדין בעניינו של גיא בלום מדבר בעד עצמו ומשקף את התנהלותו של שום באופן פיטוריו הלא חוקיים של בלום שהיה מעובדי המועדון הנאמנים ביותר. באם שום מעוניין לתבוע אותי על התנהלותו האישית הקלוקלת, ולגרום בכך להעשיר את חשבון הבנק שלי בכסף רב על חשבון המועדון ועל גבם של אוהדי המועדון, אני אשמח מאוד".

כזכור, בין השניים מתנהלים מספר הליכים משפטיים, שרבים מהם עדיין לא הגיעו לסיום. במסגרת התביעה שהגיש שום כנגד שחם, דיון הוכחות שאמור היה להתקיים ב-29.5 בין הצדדים נדחה עקב בקשתו של שחם ועורך דינו, בטענה כי הם חולים. המועד החדש נקבע ל-28.10.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אליחי

    מדוע לא מפרסמים את פסק הדין במשפט של סתיו שחם נגד יצחק שום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר