יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי
יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי

חילופי עונות: שחם ועורך דינו התלוננו כי הם חולים, הדיון מול שום נדחה

יממה לפני דיון ההוכחות בתביעה שהגיש בעלי הפועל כפר סבא נגד קודמו, התלונן שחם כי הוא סובל מאלרגיה קשה, עורך דינו התלונן על שפעת וחום גבוה

פורסם בתאריך: 29.5.19 09:31

הסאגה המשפטית בין יצחק שום וסתיו שחם מסרבת להסתיים. יממה לפני דיון ההוכחות שאמור היה להתקיים הבוקר (רביעי) בין הצדדים בבית משפט השלום בתל אביב, ביקש שחם לדחות את הדיון, עקב "אלרגיה קשה שפקדה אותו נוכח חילופי עונות", כאשר גם עו"ד רקר בעצמו התלונן על שפעת וחום גבוה. עורך דינו של שום, ארצי בן יעקב, נתן את הסכמתו לבקשה, שאכן אושרה על ידי השופט אביים ברקאי.

"מזה מספר שעות מרותק הח"מ (רקר, ל"ס) למיטתו נוכח שפעת חזקה המלווה בחום גבוה ולכן לא יעלה בידו להופיע במועד הדיון שנקבע", ציין רקר, עורך דינו של שחם. "לא למיותר לציין, כי עד לפני שעות בודדות עוד הייתה תקווה אצל הח"מ כי מדובר בהצטננות קלה אשר לא תפריע לקיום הדיון כסדרו אך ככל שחלף הזמן נוכח לדעת כי ככל הנראה מדובר בשפעת קשה". בהמשך נכתב: "אולם יחד עם זאת ובנוסף, גם המבקש, מר סתיו שחם, מרותק למיטתו עקב אלרגיה קשה שפקדה אותו נוכח חילופי העונות". לבקשה אף צורף אישור רפואי של שחם.

לסיכום נכתב: "אשר על כן, מבקש החתום מטה את מחילתם של בית המשפט הנכבד ושל עו"ד ארצי בן יעקב על הודעה מאוחרת זו, ומבקש מבית המשפט הנכבד להורות על דחיית מועד הדיון שנקבע לשמיעת ראיות למועד נדחה אחר והכל, בהתאם ליומנו של בית המשפט הנכבד".

כזכור, לפני כארבעה חודשים פרסמנו כי שחם שקל לדרוש את ביטול הסכם הרכישה בין הצדדים, מכיוון שלטענתו שום הציג מסמכים רפואיים שגרמו לדחיית הדיונים פעם אחר פעם בתביעות בהן שום הוא הנתבע, בעוד שהדיונים בתביעתו של שום כנגד שחם, התקיימו כסדרם, עד שכאמור הציגו אתמול שחם ועורך דינו בעצמם אישורים רפואיים ודרשו דחייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר