רפי סער מקבל את "מפתחות העיר" מצביקה צרפתי
רפי סער מקבל את "מפתחות העיר" מצביקה צרפתי

פרסום ראשון: צרפתי באופוזיציה, שחבריה יהיו שליש ממועצת העיר

"לאור התייחסותו המזלזלת והלא מכובדת לאורך כל הדרך של ראש העיר הנבחר, בחרתי להיות באופוזיציה", אמר הבוקר צרפתי. לחברי האופוזיציה יש מספיק חברים כדי לזמן ישיבות מועצה שלא מן המניין

פורסם בתאריך: 11.1.19 10:03

ראש עיריית כפר סבא היוצא, חבר המועצה צביקה צרפתי, יהיה באופוזיציה. כך אמר הבוקר (ו'), לראשונה, לצומת השרון. משמעות ההחלטה כי שלוש הסיעות שבאופוזיציה – צרפתי, וסיעותיהם של הדר לביא ויוסי סדבון, מונות יחד שבעה חברי מועצה, מספיק כדי לזמן ישיבות מועצה שלא מן המניין.

נזכיר כי אמש בחצות חתם ראש העירייה רפי סער על הסכמים קואליציוניים עם שותפיו החדשים, וצרפתי לא ביניהם. מוקדם יותר השבוע הכריזו יוסי סדבון והדר לביא כי יישבו באופוזיציה.

"אני נמצא באופוזיציה. קיבלתי החלטה. אם ראש עיר חותם עם כולם ולא מדבר איתי, אז כנראה שהוא רוצה שאהיה באופוזיציה, אז אני אהיה אופוזיציה ראויה", אמר הבוקר צרפתי לצומת השרון, "לא ראיתי את ההסכמים עדיין ואני אדבר עוד בהמשך. אתה יכול לכתוב שלאור התייחסותו המזלזלת והלא מכובדת לאורך כל הדרך של ראש העיר הנבחר, בחרתי להיות באופוזיציה. זה רק לטובת הציבור. גם סדבון וגם לביא הם אנשים ראויים. אנחנו נהיה ענייניים ויהיה להם קשה מאוד מולנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר