חברי האופוזיציה. מימין: צביקה צרפתי, הדר לביא ויוסי סדבון. צילומים דניאלה קונטיני, נועה קוסקי, רמי זרנגר
חברי האופוזיציה. מימין: צביקה צרפתי, הדר לביא ויוסי סדבון. צילומים דניאלה קונטיני, נועה קוסקי, רמי זרנגר

האופוזיציה הטרייה הציבה מכשול אפשרי בדרך לאישור ההסכמים הקואליציוניים

שבעת חברי האופוזיציה, שהם שליש מחברי המועצה, השתמשו כבר הבוקר בזכותם לזמן ישיבה שלא מן המניין, במטרה לקבוע את הרכבי ועדות החובה. הצעד עלול לסכל את כוונת ראש העירייה לאשר את הקואליציה החדשה שלו

פורסם בתאריך: 11.1.19 13:24

שלוש סיעות האופוזיציה במועצת עיריית כפר סבא – כפר סבא מתקדמת (בראשות הדר לביא), כפר סבא בראש (בראשות יוסי סדבון) וכפר סבא אחת (סיעת היחיד של צביקה צרפתי), המונות יחד שבעה חברים שהם שליש מחברי המועצה, ביקשו היום (ו') מראש העירייה רפי סער לזמן ישיבה דחופה של מן המניין, כדי לקבוע את הרכבי ועדות החובה של העירייה, ובהן ועדות התכנון והבנייה, הכספים והמכרזים.

סיעות האופוזיציה ביקשו מסער לזמן את הישיבה שלא מן המניין בתוך שבעה ימים, מכוח סעיף 9 א' לתוספת השנייה לפקודת העיריות, המאפשר לזמן ישיבה דחופה שלא מן המניין אם חתומים על הבקשה שליש מחברי המועצה. נציין כי ישיבה כזו ניתן לזמן רק פעם בחודש, כך שלא ברור אם ראש העירייה רפי סער יוכל לאשר באותה ישיבה את ההסכמים הקואליציונים שעליהם סיכם אמש, או שיאלץ להמתין לחודש הבא.

"אנחנו חודשיים אחרי הבחירות וחלק מהועדות לא התכנסו חודשים רבים לפני הבחירות", נכתב בהודעה "אנו מאמינים שאנחנו חייבים לתושבי העיר עבודה משמעותית ובאופן מיידי. ועדות חובה הנן ועדות אשר הרכבן קבוע בחוק ולא הייתה מניעה לקבוע אותן כבר בישיבת המועצה הראשונה וכמובן שאין סיבה לחכות עם קביעת הועדות לישיבה שתתקיים בעוד ארבעה שבועות".

"למיטב ידיעתי בישיבה הזו דנים רק בנושא שהוזמנה הישיבה", אומר גורם במועצת העיר, "יש לבחון משפטית האם לראש העירייה מותר להעלות נושאים נוספים. בכל מקרה, ככל שאני יודע, ניתן לזמן רק ישיבה אחת שלא מן המניין במהלך חודש אחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    {יש לנו ראש עיר ראוי ישר והגון
    תנו לראש העיר לעבוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר