אביב משל ואביו ירדן

אביו של הנעדר אביב משל מבהיר: "החיפושים אחריו לא הופסקו"

האב ירדן משל מסביר כי הופסקו החיפושים באמצעות סירות ומסוקים שכבר כיסו את תא השטח שבו משערים שאביב נמצא. "המיקוד עכשיו הוא בשימוש בדייגים מקומיים. אנחנו לא מאבדים תקווה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:49

בעקבות הכותרות השגויות בתקשורת הארצית מבהיר לצומת השרון ירדן משל, אביו של אביב משל הכפר סבאי שנעדר מזה כחודש באינדונזיה, כי החיפושים אחר בנו לא הופסקו כלל והם נמשכים באמצעים שונים מאלו שנערכו עד היום. נזכיר כי רק ביום ראשון האחרון נערך ערב סטנד-אפ בהיכל התרבות העירוני שכל הכנסותיו הוקדשו לחיפושים אחר משל.

צומת השרון נמצא בקשר ישיר ועקבי ועם המשפחה מהיום בו נודע כי אביב נעדר ועם אנשי יחידת החילוץ הישראלית "מגנוס איתור וחילוץ". משל, בעל דרכון אמריקאי, נעדר מאז ה-17 ביוני השנה באי נוסה למבוגן שבאינדונזיה לאחר שנכנס עם סאפ לים. מאז יצאו אנשי יחידת החילוץ לאתרו, בשיתוף פעולה עם ה-SAR, יחידת החילוץ המקומית, קילומטרים רבים בתוך הים ובאיים שונים במטרה למצוא אותו או כל פרט עליו. במקביל, יצא אביו למספר ימים למדינה במטרה לסייע לכוחות החילוץ ולהגביר את מודעות הציבור המקומי להעדרותו.

בתוך כך נודע כי המסוק בו השתמשו המחלצים של מגנוס במשך שבועות ארוכים התרסק יום אחר הטיסה האחרונה שלהם. למזלם לא נכחו במסוק אנשי מגנוס משום שזה הוזמן למשימה אחרת וההתרסקות הסתיימה בפצועים בלבד.

המסוק האינדונזי שהשתתף בחיפושים אחר אביב משל לאחר ההתרסקות. צילום באדיבות מגנוס איתור וחילוץ

"החיפושים לא הופסקו ואנשי יחידת החילוץ עדיין מסייעים לנו", מבהיר משל. "אני אסביר שהוחלט להפסיק להשתמש בכלים הכבדים, כולל סירות ומסוקים, כי כבר כיסו ב-200 אחוז את האזורים המשוערים שבהם סביר שאביב נמצא. מדובר באזור עצום, כמעט פי שניים מגודלה של מדינת ישראל. הביטוח כיסה עשרה ימים של חיפושים והכסף הזה נגמר מזמן. מכיוון שלא מצאו אפילו משוט לא ניתן אישור מחברת הביטוח הפינקס להמשיך באופן הזה. כעת הכסף הזה, שאנחנו מגייסים דרך מימון המונים ובאירועים שאנחנו עורכים, יממן את המשך החיפושים. המיקוד עכשיו הוא בשימוש בדייגים מקומיים במטרה להגביר את המודעות גם במקומות יותר מרוחקים מהאוזר בו הוא נעדר. הדייגים הם כמות מסיבית של אנשים שהולכים לים כל יום. את המודעות נגביר באמצעות פליירים ואמצעות הליכה פיזית לנמלי הדייגים ולהסביר להם על אביב עוד לפני שהם יוצאים לים".

מי נמצא שם מטעם מגנוס?

"נמצא שם בחור ממגנוס בשם ליאור חצור והוא ימשיך להיות שם כל עוד צריך. עובד איתם גם ישראלי מקומי בשם יאיר רנסיה. חשוב לי להבהיר שאנחנו לא מאבדים תקווה. אמנם לא מצאו שום עדות לגביו, אבל גם על דרך השלילה אין שום עדות הפוכה".

איך היה אירוע ההתרמה ביום ראשון?

"היה מצוין. הוא נמשך כשעתיים ונמכרו כל הכרטיסים. זה היה אירוע קהילתי – אירוע נהדר ואנשים מאוד נהנו. הסטנדאפיסטים לא היו מוכנים לקחת כלום אפילו לא בעבור הנסיעה שלהם. זה מאוד ריגש אותנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר