אביב משל שנעדר באינדונזיה. צילום באדיבות השמפחה

הנעדר באינדונזיה אביב משל הוכר כמי שמקום קבורתו לא נודע. אביו: "אנחנו תקווה שעוד נראה את זיו פניו"

ירדן, אביו של אביב, ביקש להודות לציבור שסייע למשפחה בתקופת החיפושים. "אנחנו רוצים להוציא לאור סיפור שאביב כתב על דברים שהולכים לאיבוד", הוא מגלה

פורסם בתאריך: 8.9.19 08:45

משפחת משל שבנה, אביב, נעדר באינדונזיה מאז חודש יוני השנה הודיעה אמש (מוצ"ש) בעמוד הפייסבוק "מחזירים את אביב" כי בנם הוכר כמי שמקום קבורתו לא נודע. בני המשפחה ישבו שבעה מיום שלישי הקרוב ועד ראשון בערב.

בהודעה נכתב: "לצערנו לאחר מאמצי חיפוש רבים ותפילות בהם לא נמצאו עקבותיו של אביב ולאחר תהליך שנעשה ברבנות הראשית אנו מודיעים בכאב רב על כך שאביב הוכר כמי שמקום קבורתו לא נודע למרות תקוותינו האיתנה שעדיין ימצא בחיים. כחלק מהרצון לכבד את אביב והפסיקה, אנו מקיימים שבעה החל מיום שלישי ה-10 בספטמבר ועד ראשון בערב".

אביב, בן 23 מכפר סבא, הגיע לאי נוסה למבונגן שבמדינה המוסלמית כחלק מהטיול שלו אחרי הצבא. ביום שני ה-17 ביוני השנה נצפה על ידי שתי תיירות נכנס למי האוקיינוס עם גלשן (סאפ) אך הוא לא חזר אל החוף. התיירות הזעיקו את הרשויות שהחלו בחיפושים. למשפחתו הודיעו על העדרותו יומיים לאחר מכן ומאז החלו לפעול בשטח אנשי יחידת החילוץ MAGNUS מטעם חברת הביטוח הפינקס שסרקו את הים ואת חופי האיים הצמודים ללא הצלחה. אב המשפחה, ירדן, אף טס למדינה וסייע בחיפושים.

בעבור המשך החיפושים משכן ירדן את ביתו והמשפחה אף ערכה ערב התרמה בחודש יולי. באותו החודש אף נפוצו שמועות כאילו החיפושים אחר אביב הופסקו, דבר שהוכחש על ידי ירדן בצומת השרון.

האב ירדן אמר הבוקר לצומת השרון: "זאת אחת ההחלטות שהיינו צריכים לקבל בדרך. יש את חוסר הוודאות המתמשך, העובדה שלא נמצא כלום. זה הליך ברבנות של סגירת מעגל, למרות שאנחנו תקווה שעוד נראה את זיו פניו של אביב. אין לנו הוכחה לא לפה ולא לשם".

הפעולות בשטח נמשכות?

"כל הפעולות בשטח הופסקו. נגמרו הרעיונות, אבל לא הרצון או המשאבים. אנחנו מאוד רוצים להודות לציבור ולקהילה, לשכנים, לראש העירייה וגם לאנשים שלא הכרנו שעזרו. גילינו את ישראל היפה, הענקית בתקופתנו הקשה, שזה מאוד מאוד מחזק. קיבלנו המון תמיכה. גם החברים שלי מהמילואים, שם הפסקתי לשרת אחרי 20 שנה  בחטיבת החרמון, ישר הגיעו אלינו, עזרו לגייס כספים, הופיעו לערב ההתרמה וכל דבר שרק ביקשנו".

יש דרך שבה תרצו להנציח את אביב, או שעוד מוקדם לחשוב על זה?

"בשלב הראשון אנחנו רוצים להוציא לאור סיפור שהוא כתב עוד בכיתה י' על דברים שהולכים לאיבוד. זה מתקשר אליו בדיוק על מה שאנחנו יודעים עליו כרגע. אולי נוכל גם להפיק סרט מתסריט שהוא כתב אבל זה בשלב מאוחר יותר. אנחנו כל הזמן מגלים עוד דברים שהוא כתב, אבל עוד לא הצליחו לפרוץ את הטלפון שלו".

המשפחה תשב שבעה החל מיום שלישי הקרוב בביתם ברחוב דרך קדומים 13 דירה 3 – קומת הכניסה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר