גן נבל סגור. צילום באדיבות ההורים

הבלאגן נמשך, ההורים כועסים: מועד פרסום השיבוצים לגני הילדים לא ידוע

פרסום השיבוצים נדחה כבר כמה פעמים, שכן העירייה עדיין לא החליטה אילו גנים בעיר ייסגרו. בעקבות השביתה אתמול בשלושה גנים בעלייה גנים נוספים מתארגנים לשביתה

פורסם בתאריך: 17.6.19 15:22

הורים לילדי גנים בכפר סבא מתרעמים על כך שהעירייה לא פרסמה אתמול (יום ראשון, 16 ביוני), בשעה 10:00, את השיבוצים לגני הילדים. עד אתמול הופיע באתר השיבוצים של העירייה התאריך ה-16 ביוני כמועד פרסום השיבוצים, ואילו אתמול בבוקר פורסם התאריך 30 ביוני. מאוחר יותר גם תאריך זה הוסר ובמקומו נכתב: "בהמשך לבקשת הורים – דיון נוסף בנושא סגירת גני הילדים, מועד פרסום השיבוצים יידחה במספר ימים".

מוועד גני הילדים נמסר כי "ההחלטה על דחיית השיבוצים היא החלטה חד-צדדית של העירייה, וידענו עליה, כמו כל ההורים, כשנכנסנו לאתר העירייה. החלטה זו איננה מקובלת עלינו כלל ועיקר ובמיוחד לא הדרך בה היא מועברת להורים (הכוונה להודעת העירייה באתר השיבוצים מבלי ליידע את הוועד על התאריך הסופי, א.א)".

פרסום השיבוצים נדחה בעקבות התנגדות הורים לכוונת עיריית כפר סבא לסגור כמה גני ילדים בעיר. מאז הודיעה העירייה על איחוד סגירת הגנים לפני כחודש והתעוררות המחאה נגד הסגירה, לא הוחלט סופית אילו גנים יסגרו ואילו ישארו פתוחים, והשיבוצים לא מתפרסמים.

נזכיר שבחודש נובמבר התחייבה העירייה לפרסם את השיבוצים, אחרי תהליך הערעורים, עד 1 ביוני. עם התעוררות מחאת ההורים נדחה מועד פרסום השיבוצים לאחרי חג שבועות, 10 ביוני. בישיבת מועצת העיר שהתקיימה ב-5 ביוני הוחלט לדחות את פרסום השיבוצים עד לאחר שתתכנס ועדת החינוך העירונית שדנה בסגירת גני הילדים. בוועד הורי הגנים טוענים כי מאז ועד היום לא מסרה להם העירייה תאריך רשמי למועד פרסום השיבוצים.

אתמול השביתו הורים בשלושה גני ילדים בשכונת עלייה את הלימודים בעקבות הכוונה לסגור אחד מהם. לצומת השרון נודע כי הורי גנים נוספים מתכוונים לשבות, לא ברור אילו מהשביתות יצאו אל הפועל. "הוצאנו טבלת אקסל לכל ההורים כדי לדעת שיש 100 אחוז הסכמה לשביתה", מספרת אם מאחד הגנים שמתוכננים להיסגר ושההורים בו שוקלים לשבות, "יש עוד גנים שרוצים לשבות ואני מאמינה שכבר מחר או בעוד יומיים כולם ישמעו על זה, אם הורים באמת יתגייסו לטובת העניין".

בפורום הורי הגנים היו אתמול עשרות תגובות זועמות של הורים, וכך גם ב"קו חם" בנושא חינוך שהפעילה אתמול העירייה בעמוד הפייסבוק שלה. חברת מועצת העיר הדר לביא מהאופוזיציה כתבה שם: "אני מתביישת בתמונה הניכרת פה. מתביישת בכך שאתם מתיימרים לקו פתוח אבל עונים רק על השאלות הנוחות לכם. מתביישת בכך ששוב ההורים לגנים מגלים על שינויים במקרה וברגע האחרון. מתביישת בהעדר השקיפות ושיתוף הפעולה אפילו עם ההנהגות. מציעה לכם שוב, והפעם גם בפומבי, לשנות את הגישה, להבין שיש בעיית אמון חמורה בין ההורים והמערכת ולעבוד, בכנות ובנחישות, על מנת לשנות זאת".

תגובת עיריית כפר סבא: "השיבוצים לגנים יפורסמו בימים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר