טנגו כפר סבא צילום איליה כיטוב
טנגו כפר סבא צילום איליה כיטוב

הערב ברחבי העיר: פסטיבל החוצות ומופע המחול הגדול טנגו כפר סבא

מיצבים, שחקני רחוב ומופע של מיטב להקות המחול בארץ בפסטיבל החוצות הענק של כפר סבא

פורסם בתאריך: 21.5.18 08:37

פסטיבל החוצות טנגו כפר סבא יתקיים בעיר היום (שני), בשעות 19:00-16:00, במוקדים ומתחמים שונים ברחבי העיר, בין השאר בבית העירייה, במדרחוב ירושלים, בפרדס כנרת וברחבת היכל התרבות. הקהל מוזמן לנוע ממתחם למתחם לאורך סימון במדרכה, כשניתן להתחיל מכל נקודה.

המתחמים המשתתפים: בית קפה מוזיאלי ברחבת החאן בבית העירייה עם שירים ומנגינות מפעם; בצריף הסנדלר ההיסטורי במתחם בית העירייה יתקיימו משחקים והפעלות לילדים ברוח המושבה הראשונה; ריקודי עם, שתוביל להקת הורה כפר-סבא, יתקיימו ברחבת בית הכנסת המרכזי; בבאר הראשונה במתחם בית העירייה יהיה אפשר לשמוע סיפורים נוסטלגיים על הבאר מפי שני שומרים עותמאנים; ברחבת בית העירייה יוצב שיחזור מיוחד של מבנה בית הקולנוע עמל ההיסטורי בו יוקרן סרט על הקולנוע.

ברחבת החאן בבית העירייה תוצב כרכרת חציר מפעם לצילומים; בגן כנרת ברחוב כנרת יתקיים מרוץ משפחות עם משימות במבוכי הפרדס; בהיכל התרבות יתקיים מופע "כך זה החל" של הפועלים שהקימו את המושבה, בליווי מדריך ושחקנים תקופתיים; ברחבת היכל התרבות יתקיים משחק כדורגל ידידותי של הפועל כפר סבא; ברחוב ירושלים, מול רחבת היכל התרבות תוצב "הצלמנייה של דניאל קפלן", עם שתי עמדות צילום תקופתיות ושחקנים שיגלמו את רוח התקופה, בתוספת אביזרים לקהל הרחב לצילום נוסטלגי. בשעה 20:00 יתקיים המופע המרכזי בכיכר העיר בהשתתפות להקות מחול מכל הארץ וזמרים אורחים.

הכניסה לכל האירועים חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר