טורניר סטריטבול. צילום יח"צ
טורניר סטריטבול. צילום יח"צ

טורניר הסטריט בול הגדול מגיע לקניון ערים, ואירועים נוספים השבוע בכפר סבא

עוד השבוע בכפר סבא: יום ספורט עירוני, פסטיבל טבעוני, קונצרט עם ירדנה ארזי וסטנדאפ של עדי אשכנזי

פורסם בתאריך: 27.5.18 08:21

ילדים זה כל הסיפור. עדי אשכנזי מגיעה ביום שני, בשעה 21:00, לערב מצחיק במיוחד בהיכל התרבות בכפר סבא. למי שפספס את העונה המעולה שלה שהסתיימה בשבוע שעבר, אשכנזי מדברת על הכל – על רווקות, יחסים וכמובן על איך החיים משתנים כשמגיעים הילדים. בכל זה מעורבים סיפורים מחייה אישיים, והכל מאוד מאוד מצחיק, גם כשזה קצת עצוב. אשכנזי, מחלוצות הסטנדאפ הישראלי ובין הנשים הראשונות שפרצו את תקרת הזכוכית בתחום שנחשב מאוד גברי עד אז, פרצה לחיינו בפינה בתוכניתו של יאיר לפיד, אז עוד מנחה בטלוויזיה, והמשיכה לתוכניות משלה כמו "מה זה השטויות האלה" ו"בלתי הפיך", בהם מעבר היא משתתפת גם כתסריטאית מעבר להיותה הכוכבת הראשית. מחיר הכרטיס: 120 שקלים.

עדי אשכנזי צילום מוטי קמחי

עדי אשכנזי. צילום מוטי קמחי

ירדנה ארזי בהופעה. ביום רביעי (30.5), בשעה 20:30, יתקיים מפגש ענקים על במת היכל התרבות בכפר סבא: המנצח גיל שוחט מארח את ירדנה ארזי במסגרת סדרת המפגשים "גיל שוחט, מפגשים מוסיקליים – מוסיקה קלאסית קלה פוגשת מוסיקה קלאסית עכשווית", בקונצרט מספר 4 – "עת אהבתי פעם ראשונה". שיריה הגדולים של ארזי זוכים כאן לעיבודים חדשים לאנסמבל כלי קשת: 'דרישת שלום', 'שהשמש תעבור עלי', 'שיר של יום חולין', 'חופים', 'בן אדם', 'הכינור הנאמן', 'אתה לי ארץ'. במקביל יבוצע אחד הקונצ'רטים מאת שופן. את המופע ילוו מיכאיל זרצקל על הפסנתר, נתי כהן על התופים, קשתני סימפונט רעננה וכמובן גיל שוחט שיופיע על הפסנתר ובניצוח וניהול מוזיקלי. מחיר הכרטיס: 90 שקלים.

ירדנה ארזי צילום אבישג שאר ישוב

ירדנה ארזי. צילום אבישג שאר ישוב

אסף אשתר בא לשמח. ביום חמישי (31.5), בשעה 20:15, השחקן אסף אשתר מגיע לערב קהילתי בבית-כנסת "בית עזרא" ברחוב משה דיין, עם המופע "כל המילים השמחות!". זהו מופע ייחודי שיצר אשתר, הכולל בתוכו חגיגת זמר עם סיפורים מאחורי השירים, אנקדוטות מחיי היוצרים, שעשועונים מוזיקליים, הומור, ובעיקר המון שירים שמועברים בצורה מרתקת ומבדרת. אשתר, שחקן ובדרן מוכר, חובב עברית מושבע ואוהב את ארץ ישראל היפה והטובה. הערב יתקיים בליווי מוזיקלי של עשור אלקיים, צליל בירן, גלעד שפירא
והמתופף תומר פרימו. מחיר הכרטיס 50 שקלים, ההרשמה בטלפונים 050-5488609, 054-4413320.

פסטיבל טבעוני בקניון כפר סבא הירוקה. אורח החיים הטבעוני כבר הגיע לביתם של רבים ומזמן לא מדובר באוכל בלבד . בימים רביעי וחמישי בשבוע הבא (30-31.5) בשעות 10:00 עד 20:00, יתקיים בקניון כפר סבא הירוקה פסטיבל טבעונות עם המון דוכני מזון, קוסמטיקה, הלבשה והנעלה. התושבים מוזמנים ליהנות מהרצאה בתחום תזונת רואו פוד שתעביר דפנה אמון שבסופה טעימות לקהל, סדנת שף טבעונית עם אייל פינקלשטיין, שחקני רחוב שיעשו שמח לילדים וגם למבוגרים, יריד אמנים המציגים מיזמים טבעוניים ועוד. במקום תוכלו למצוא כנאפה טבעוני, עוגות טבעוניות של אברהם אפינו, נקניקיות , סלטים, קוסקוס טבעוני ,שוקולד טבעוני ייחודי ותבשילים טבעונים כמו אמפנדס, שווארמה, המבורגרים וגם כלים, תכשיטים, מוצרים אקולוגיים, מוצרים לבעלי חיים, וקוסמטיקה טבעונית. הכניסה חופשית.

קניון כפר סבא הירוקה. צילום יחצ

קניון כפר סבא הירוקה. צילום יח"צ

מה הספורט שלכם? ביום רביעי (30.5), בין השעות 20:00-17:00, תקיים רשות הספורט העירונית של כפר סבא, בשיתוף בתי הנוער בעיר, יום הספורט העממי הבינלאומי המתקיים בעיר בכל שנה בסוף חודש מאי. האירוע מתקיים באותו יום במקומות שונים בעולם, כשרשויות מקומיות ברחבי הגלובוס מתחרות ביניהן על אחוז ההשתתפות של תושביו באירועים. השנה, מתחרה כפר סבא מול העיר שמספר תושביה זהה לה, מריבור בסלובניה. מאות הורים, ילדים, בני נוער ובוגרים ייקחו חלק בפעילויות הקשורות כולן בספורט והגינות בספורט, כמו אתלטיקה, אייקידו, סיף, ג'ודו, התעמלות אומנותית, אקרובטיקה, כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס שדה,טניס שולחן, חדר כושר לילדים, התעמלות לגיל הרך, פעילות קרקס, מתנפחים הופעות ועוד. יום הספורט יערך השנה בשבעה מרכזים עירוניים בו זמנית: בית הנוער קפלן, בית הנוער הראשונים, בית הנוער עציון בשכונת כיסופים, בית הנוער לזרוס בשכונת עלייה, מרכז הספורט לאה גולדברג בשכונה הירוקה, מרכז ספורט רמז ומרכז אלון במרכז העיר. הכניסה חופשית.

יום הספורט העממי משנים קודמות

יום הספורט העממי

טורניר סטריט בול בכפר סבא. רחבת קניון ערים תהפוך למשך יומיים לזירת טורניר סטריט בול, טורניר כדורסל רחוב לקבוצות בנות שלושה שחקנים. זה יקרה בימים רביעי וחמישי (-30 ו-31 במאי), בין השעות 23:00-16:00. הטורניר כולל קטגוריות משחק מכיתה ג' ועד לבוגרים, וכן קטגוריות למשתמשים בכסאות גלגלים. במסגרת הסבב יחולקו השנה פרסים כספיים בסך כולל של יותר מ-50 אלף שקלים, ובכל טורניר מתקיימת תחרות שלשות נושאת פרסים בחסות פיצה דומינוס ובחירת השחקן והשחקנית המצטיינים.

טורניר סטריטבול. צילום יח"צ

טורניר סטריטבול. צילום יח"צ

 

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר