בר רפאלי וגל גדות. צילומים: אייל נבו, רויטרס
בר רפאלי וגל גדות. צילומים: אייל נבו, רויטרס

"גם גל גדות וגם בר רפאלי בטופ בתחומן"

הפרלמנט הכפר סבאי מנסה להכריע: מי מייצגת טוב יותר את ישראל בעולם

פורסם בתאריך: 30.6.17 09:00

הלן שי

הלן שי

הלן שי

"גל גדות, בר רפאלי ועוד אמנים ויוצרים, שחקנים וזמרים, רבים וטובים, מייצגים את ישראל ומהווים שגרירים שלנו בעולם. גל גדות זוכה להצלחה בינלאומית בזכות הסרט וונדר-וומן. בר רפאלי עושה קריירה בדוגמנות. שתיהן מייצגות את היופי הנשי הישראלי, את האישה הישראלית, בקריירה בינלאומית.  אני אישית מעדיפה את המראה האקזוטי והישראלי ברונטי של גל גדות. בראיונות היא גם מספרת על שירותה בצה"ל ועל התרגולים הקשים לקראת הסרט. בר רפאלי התחמקה משירות צבאי וזו נקודה לרעתה. אבל בהחלט, שתיהן שגרירות מצוינות של ישראל וכן ירבו". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה בהתנדבות במועצות נשים כפר סבא ורעננה).

 

אירית מרק

אירית מרק

אירית מרק

"אני לא אוהבת לעשות תחרות בין נציגנו בעולם. אני לא חושבת שיש הבדל בין דוגמנית על או שחקנית מפורסמת. שתיהן עושות עבודה נהדרת וזו הבעיה. לפעמים אנחנו נוטים לשכוח שמדובר בצעירות שזו בסך הכל העבודה שלהן וכל עניין השגרירות נכפה עליהן בעל כורחן. הן לא ביקשו להיות נציגות. הן לא ביקשו להיות שגרירות. הן לא ביקשו לייצג את ישראל ובכל זאת הציבור ממהר לשפוט אותן לטוב ולרע בכל צעד ושעל שהן עושות. מבחינתי, אני מסתפקת במשרד החוץ וכל מה שבר רפאלי או גל גדות מוסיפות לישראל, הרי זה מבורך. אני מאוד מקווה שהעול שנפל על כתפיהן הצרות, כאמור בכל כורחן, לא משבש את שגרת חייהן או מקשה עליהן מדי". (אירית מרק היא עיתונאית ופעילה חברתית).

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

דב עילם. צילום עזרא לוי

"הן גל גדות והן בר רפאלי מייצגות את עצמן ואינן מייצגות את ישראל, ואינן מביאות מאומה לישראל. בר רפאלי אפילו חשודה בהעלמת הכנסות. גל גדות משחקת בסרט שזוכה להצלחה מסחרית אך יש חילוקי דעות לגבי טיב ואיכויות הסרט. פרופ' עדה יונת, שהביאה לישראל פרס נובל ויעל ארד הג'ודוקא, שהביאה לישראל מדליה אולימפית, הן  הנציגות שאנחנו בישראל גאים בהן. טיפוח היופי חשוב כמעט לכל אישה בעולם אך אין לראות בעיסוק זה כהישג ובוודאי לא כהישג למדינה. הרדיפה אחרי טיפוח מוגזם של היופי מביאה לעיתים לאנורקסיה שאיש בוודאי אינו גאה בה. יש לנשות ישראל ונערותיה תחומים רבים להיות גאות בהם". (דב עילם הוא אמרגן).

 

אמיר כהנא

אמיר כהנא

אמיר כהנא

"שתי הנשים בטופ בתחום שלהן. בר רפאלי אייקון ישראלי כבר יותר מעשור, גל גדות פרצה לפני כמה שנים בתחום הקולנוע ונמצאת כיום בטופ העולמי. אני מכבד את שתיהן ואין תחרות, שתיהן מייצגות יפה מאוד את ישראל בעולם ופותחות את הדלת עבור ישראלים נוספים בתחומן". (אמיר כהנא הוא הבעלים של חוגי הכדורסל לילדים ומבוגרים "כדורסל באהבה").

 

אורי נגר

אורי נגר

אורי נגר

"לדעתי, בסך הכל שתיהן מייצגות את ישראל בצורה מכובדת. את גל גדות זוכים לראות יותר מכיוון שהופעתה על המסך הגדול בבתי הקולנוע בעולם גורמים לה להיחשף לקהל גדול יותר ומגוון יותר מבר רפאלי. בלי קשר, הייתי רוצה לראות יותר נציגים שלנו בעולם ולהתגאות בהם. פחות מעולם האופנה או הקולנוע ויותר מתחומים אחרים ורציניים יותר במשק הישראלי". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו”ר עמותת כפר סבא הצעירה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר