הפגישה בין ועד הפעולה למנכ"ל המשרד להגנת הסביבה
הפגישה בין ועד הפעולה למנכ"ל המשרד להגנת הסביבה

מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה הבטיח לטפל אישית בתופעת שריפות הפסולת ממזרח לכפר סבא

נציגי ועד הפעולה "אזרחים למען אוויר נקי" נפגשו בסוף השבוע עם המנכ"ל וסיכמו על שיתוף פעולה

פורסם בתאריך: 2.7.17 10:27

מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה ישראל דנציגר הבטיח לטפל אישית בתופעת שריפות הפסולת הפיראטיות ממזרח לכפר סבא. כך אמרו נציגי ועד הפעולה "אזרחים למען אוויר נקי", הנאבקים למיגור שריפות הפסולת, בתום פגישה שהתקיימה בין הוועד למנכ"ל בסוף השבוע.

הפגישה התקיימה בלשכתו של ראש מועצת כוכב יאיר צור יגאל שימי אליאל. ועד הפעולה הציג בפגישה את דרישותיו מהמנכ"ל, ובהן הגברת התיאום בין גופי האכיפה השונים, שינויי חקיקה, הגברה של האכיפה באזור כולל הוספת משמעותית של תקנים לפקחים ואכיפה בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, הצגת תוכנית לפינוי פסולת במגזר הערבי, הסדרת נושא הטמנת הפסולת, יציאה לקמפיין הסברה נרחב על נזקי השריפות והקמת מערך תחנות ניטור באזור.

"בפגישה אמר דנציגר כי בעיית שריפות הפסולת היא בעיה כלל ארצית קשה ומוכרת וכי תוכנית ארצית לטיפול במפגעי השריפות נמצאת כעת בשלבי גיבוש סופיים. יחד עם זאת הודיע המנכ"ל שלאור דחיפות הנושא בשרון ובמערב השומרון הוא יפעל באופן אישי ומיידי למיגור תופעת השריפות באזור", אומרים בוועד הפעולה, "בפגישה סוכם על התחלת שיתוף פעולה עם ועד הפעולה, שבמסגרתו תתקיים פגישה אחת לרבעון בהשתתפותו האישית של המנכ"ל ובהשתתפות נציגי ועד הפעולה. הפגישה הראשונה תתקיים בעוד חודש ועד אז יגבש המשרד להגנת הסביבה תוכנית ראשונית לנושא. אנו מודים למנכ"ל על שבחר לטפל בנושא באופן אישי כפי שמתבקש, וכן על ההכרה בוועד הפעולה כשותף פעיל בדרך לפתרון. אנו מודים לראש מועצת כוכב יאיר צור יגאל שימי אליאל שיזם את הפגישה ואירח אותה".

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר: "ביום חמישי (29 ביוני), התקיימה פגישה של צוות המשרד בראשותו של מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, ישראל דנציגר, עם ועד הפעולה לאוויר נקי. הפגישה התקיימה במשרדו של ראש המועצה המקומית כוכב יאיר, ובמהלכה עדכן המנכ"ל על היקפי הבעיה ברמה הארצית ועל תוכנית המשרד לטיפול בנושא. מנכ"ל המשרד ציין כי המשרד רואה בנושא שריפות הפסולת מפגע קשה, וכי המשרד יכין תכנית פעולה ממוקדת למרחב השרון. התוכנית תוצג בפגישה עם וועד הפעולה. בהתאם לכך, לצורך מעקב אחר התקדמות הפתרונות, צוות המשרד להגנת הסביבה ייפגש עם הוועד על בסיס רבעוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר