קניון ערים. צילום עזרא לוי
קניון ערים. צילום עזרא לוי

פרסום ראשון: חברת אמות מינתה מנכ"לית חדשה לקניון ערים

אילנית יואל תחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, דניאל קנטור. ארומה תסגור את הסניף בקניון בחודש הבא, אחרי 24 שנות פעילות

פורסם בתאריך: 11.7.18 13:56

פרסום ראשון: חברת אמות מינתה מנכ"לית חדשה לקניון ערים בכפר סבא, אילנית יואל, שתחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, דניאל קנטור.

יואל, בת 45, מתגוררת ביישוב בית אלעזר, הסמוך לבסיס חיל האוויר תל נוף.  היא שימשה בתחילת דרכה המקצועית בענף הקניונים בשנת 2007, כמנכ"לית קניון אדומים, כארבע שנים מאוחר יותר, בסוף שנת 2011, עברה לתפקיד המקביל בקניון לב חדרה. בעברה עבדה כמנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים בחברת "סלקום" וכהנדסאית יצור בחברת בגיר בקרית גת. היא גם עסקה בפיתוח מערכי וקווי הייצור למפעל החברה בירדן ובישראל. היא בעלת תעודה הנדסאית תעשיה וניהול, בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים במכללה למנהל.

קנטור עצמו הגיב באמצעות דוברות הקניון: "אחרי שבע שנים בתפקיד ביקש דניאל קנטור המנכ"ל היוצא לסיים את תפקידו לפני מספר חודשים ולצאת לדרך חדשה. אני מאחלים למנכ"לית הנכנסת, אילנית יואל, בהצלחה בתפקידה ובטוחים שהיא תתרום מניסיונה לקניון".

בתוך כך, נכתב במוסף הכלכלה ממון של ידיעות אחרונות בתחילת השבוע כי סניף ארומה בקניון ייסגר. הסניף פועל בקניון מאז פתיחתו בשנת 1994. בארומה מאשרים את דבר העזיבה. גורם המעורה בנושא מניח שהסיבה לעזיבת ארומה את הקניון אחרי כל כך הרבה שנים יכולה להיות נעוצה בעבודה ששכר הדירה גבוה והסניף כבר אינו רווחי. לפני כשנה קנתה הרשת את הסניף בחזרה מהזכיין שפעל במקום.

"החוזה נגמר באוגוסט ובארומה החליטו לא לחדש אותו", אומר הגורם, "הוא כבר לא רווחי מבחינת שיקולים עסקיים ובארומה לא רואים הצדקה להמשיך את ההתקשרות עם הקניון. זה לא קרה כרעם ביום בהיר – כל הרשתות הגדולות נטשו את הקניון מזמן. יכול להיות שהוא בתפוסה גבוהה אבל דמי הניהול שם הרבה יותר גבוהים מאשר הקניון יכול להרשות לעצמו לגבות מאנשים במצבו. יש פה קניון שאינו מתרומם בשנים האחרונות, שלא התחדש ושנטשו אותו כל העוגנים הגדולים שלו, מאוכל ועד אופנה. הטראפיק במקביל נטש אותו באופן טבעי. ארומה צריכה טראפיק טבעי ואם זה לא קיים במקביל לתשלום שכר דירה גבוה אז לא חייבים להמשיך את הנישואים בכוח. ועדיין צריך להבין את גודל הסיפור – מדובר בהרבה יותר ממוסד קולינרי. לא סוגרים סתם סניף אחרי 24 שנים".

יש לציין כי ארומה אספרסו בר לא נוטשת את העיר ומחזיקה בה בשלושה סניפים נוספים. "היתד בכפר סבא חזק ויציב", אומר הגורם, "הכל בסופו של דבר הוא פונקציה של לוקיישן עם תנאי מסחר מתאימים. התושבים מאוד מאוד אוהבים את הרשת – ומספר הסניפים גבוה יחסית לערים אחרות".

קניון ערים הוא קניון פתוח בן שתי קומות, עם גשרים המחברים בינו לבין לב המרכז העירוני של כפר-סבא. נזכיר כי בעלת הקניון היא חברת אמות שרכשה את חלקה של משפחת חבס כבר בשנת 2009 תמורת 160 מיליון שקלים.

מקניון ערים נמסר בתגובה: "הקניון מצליח, התפוסה בקניון היא מעל 90 אחוז והשטחים הפנויים מצויים במו"מ. גיוון התמהיל הוא עניין שבשגרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר