בית הספר ש"י עגנון. צילום עזרא לוי
בית הספר ש"י עגנון. צילום עזרא לוי

הילדים לומדים בכיתה עם נזילה כבר עשרה ימים, ההורים איימו על העירייה בהליכים משפטיים

"כולי תקווה כי לא יקרה אסון שיהא על ראשכם חרף התראה זו", כתבה לעירייה אחת האמהות, עורכת דין. העירייה הודיעה שהילדים ילמדו בינתיים בספריה

פורסם בתאריך: 12.7.18 09:06

הורים לילדים הלומדים בימים אלה, במסגרת בית הספר של החופש הגדול, בבית הספר ש"י עגנון בשכונה הירוקה, הגישו לעיריית כפר סבא מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים בדרישה לתקן נזילה באחת הכיתות באופן בהול. אמש, לאחר פניית צומת השרון לעירייה, הודיעו בעירייה להורים כי התלמידים יעברו ללמוד באופן זמני בספריית בית הספר עד לתיקון התקלה.

במכתב, ששלחה אחת האימהות עו"ד מיכל סער, נכתב:  "ילדי בית הספר לאה גולדברג בכלל, וכיתה א'2 בפרט, המתארחים בבית ספר שי עגנון במסגרת בית הספר של החופש הגדול ומשלמים עבור כך על פי חוק, סובלים מזה עשרה ימים מנזילה בכיתתם. הילדים מצויים בסכנת החלקה המסכנת את בריאותם הנפשית והפיזית. כל פניות הורי הילדים נדחו בזו אחר זו בתואנות מגוחכות – בין היתר כי מדובר באחריות קבלן, כי עסקינן בתקלה שתיפתר רק באוגוסט, כי לא ניתן להעבירם לכיתה חלופית או כי יתקנו את התקלה בסוף יולי".

לדבריה לא ניתן לקבל אף תשובה אחרת מלבד תיקון התקלה והעברת התלמידים לכיתה אחרת. עוד היא מגלה כי הילדים עברו ללמוד בש"י עגנון משום שבמפתיע החל שיפוץ בבית הספר לאה גולדברג, לשטענתה ההורים לא ידעו עליו מראש. כעת התלמידים ומוריהם נמצאים בסכנה "כשהנזילה התפשטה עד למסדרונות בית הספר", היא כותבת.

"לא יעלה על הדעת כי ילדים רכים בשנים, יהיו בסכנה, שלא לדבר על המובן מאליו, כי אלה הם לא תנאי למידה ו/או הנאה מקייטנה האמורה לספק להם סביבה נעימה למשך שעות היממה ולהעניק להוריהם שקט נפשי בתקופה זו. ההורים שילמו ממיטב כספם, ללא קשר לגובה העלות המסובסדת, ותנאים בסיסיים אלה – כלולים בעלות זו. מעבר לכך, כי בטיחות היא ראשונה במעלה, ובאחריותכם לוודא גם ללא קשר לעלות הנ"ל, כי בטיחות זו נשמרת. דבר שלמותר לציין כי לא מתרחש כאמור בנסיבות אלה. כולי תקווה כי לא יקרה אסון שיהא על ראשכם חרף התראה זו, שכן לא יהיה באמור במכתב זה כדי להקל ולו במעטי מעט לו תקרה חבלה כלשהי למי מהילדים או לאנשי הצוות".

תגובת העירייה: "עם היוודע הדבר, קיימה העירייה סיור במקום יחד עם איש מקצוע, ולקראת פתיחת שנת הלימודים יתבצע שיפוץ יסודי לטיפול הנזילה בכיתה. בינתיים יעברו התלמידים לחללים אחרים לקיום פעילות הקייטנה, וההורים עודכנו בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הורה מודאג

    מזל שלנו שיש את עו״ד מיכל סער בין הורי ילדי הכיתה. וחבל שרק ככה העירייה מזיזה דברים :/

  2. הורה שגם מודאג

    זה כבר מתחילת שנה… חבל שהורים מלאה גולדברג דואגים לדברים . איפה הועד של שי עגנון?

  3. הורה

    זה כבר מתחילת שנה… חבל שהורים מלאה גולדברג דואגים לדברים . איפה הועד של שי עגנון?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר