שרון בנג'ו ואיציק אזרי
שרון בנג'ו ואיציק אזרי

הבחירות בדרום השרון: שרון בנג'ו מצטרפת לאיציק אזרי

בנג'ו, בת 37, תושבת שדה ורבורג, שימשה עד השנה שעברה בתפקיד בכיר במטה לביטחון לאומי: "אפעל לשמירת הציביון הכפרי-קהילתי של המועצה"

פורסם בתאריך: 26.7.18 10:52

המועמד לראשות המועצה האזורית דרום השרון, איציק אזרי, מצרף אליו את תושבת מושב שדה ורבורג, שרון בנג'ו, ומייעד לה את תפקיד סגניתו, אם ייבחר.

בנג'ו תתמודד על משבצת נציגת המושב במליאת המועצה האזורית. היא בת 37, בעלת תואר שני ביישוב סכסוכים ובגישור מאוניברסיטת תל אביב. בשנים 2011 ל-2017 שימשה בתפקיד בכיר במטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה. קודם לכן מילאה שורה של תפקידים נוספים במשרד רה"מ, החל משנת 2004.

"מאז ומתמיד היוו מעורבות ועשייה חלק בלתי נפרד ממי שאני, ולכן אני רואה בהצטרפותי למסע של איציק מהלך טבעי", אומרת בנג'ו. "ב-13 השנים האחרונות החזקתי בתפקידי מפתח בשירות המדינה, וכעת אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולחזור הביתה, לתחומי המועצה שבה גדלתי, בכדי לחזק ולבנות את העתיד של כולנו. רק שותפות אמיתית בין המושבניקים והקיבוצים לתושבי היישובים הקהילתיים תשמור על הציביון הכפרי-קהילתי של המועצה".

אזרי: "שרון מצטרפת לתנועה גדולה הכוללת מושבים, קיבוצים ויישובים לשמירת הציביון של האזור, אל מול קומץ יזמים ותושבים שמעוניינים להפוך את דרום השרו לפנינת נדל"ן. חד, נעמוד איתן כולנו במאבק מול הכוונות להקים תחנות כוח באזורנו ובמאבק למען חיזוק החקלאות והחקלאים בשטחי המועצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר