בית ספר שילה

תלונה: בגלל שיפוץ בבית הספר העירייה סגרה לחודשים הקרובים מעבר להולכי רגל

תושבים המתגוררים סמוך לבית הספר שילה נאלצים לעשות עיקוף ארוך כדי להגיע ליעדם. החברה הכלכלית: "העבודות מצריכות שימוש בשביל הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה תפעולית"

פורסם בתאריך: 2.8.18 14:57

תושבים המתגוררים בסמוך לבית הספר הממלכתי דתי שילה בדרום כפר סבא מתלוננים על כך שהקבלן המבצע את שיפוצי הקיץ בבית הספר החליט להציב שערים ומנעולים כדי לחסום קטע דרך להולכי רגל, הצמוד לגדר המוסד החינוכי, לצורך מעבר רכבי עבודה. מתגובת החברה הכלכלית, האחראית על ביצוע העבודות, עולה כי סגירת המעבר התבצעה בהסכמת העירייה.

הדרך מחברת בין הרחובות מעלה האורנים וגלר. התושבים טוענים כי בשל החסימה נגרמת להם טרחה רבה והם נאלצים לעשות עיקוף גדול כדי להגיע ליעדם. "אני לא יודע איך מקבלים החלטה שקבלן לוקח לעצמו כביש לצורך עבודות, ואני בכלל לא בטוח שהדבר הזה קיבל את האישורים המתאימים", אומר צביקה פינקלשטיין, שאמו מתגוררת באזור, "מנהלי העבודה בשטח אמרו לי שהחברה הכלכלית דאגה לכל האישורים – אבל זה לא חסום לפרקים, רק בשעות מסויימות לצורך עבודה – אלא באופן קבוע. כדי לעבור מרחוב אחד לשני זה לא עיקוף קטן אלא דקות ארוכות ללכת ברגל. רוב התושבים באזור הזה קשישים, תחשוב שאנשים מבוגרים צריכים פתאום לעשות עיקוף רק בגלל שאיזה קבלן החליט שככה יותר נוח לו. זהו שטח ציבורי ואין לאף אחד זכות לחסום אותו כך סתם".

 

מהחברה הכלכלית נמסר בתגובה: "בבית ספר שילה מתבצעות על ידי העירייה ובאמצעות החברה הכלכלית עבודות שיפוץ, הנגשה והרחבה. עבודות אלו, אשר מתבצעות בחודשי הקיץ ואמורות להמשך גם בחודשים הראשונים של שנת הלימודים, מצריכות שימוש בשביל הצמוד לבית הספר הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה תפעולית. השימוש בשביל וסגירתו נעשה בתיאום ובהנחיות גורמי הרשות הרלוונטים, בטיחות, בטחון הנדסה ועוד. עיריית כפר סבא מצרה על אי הנוחות הזמנית שנוצרה לתושבי הרחובות הסמוכים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר