פרגולות בשרון. תמונה ממאגר Shuttertstock
פרגולות בשרון. תמונה ממאגר Shuttertstock

פרגולות וסוככים בשרון: הסיפורים מאחורי העסקים המצליחים באזור

בין אם מדובר בשמש הקופחת על ראשנו בקיץ ובין אם אלה ימים בהם הגשם עובד שעות נוספות חשוב להצטייד במחסה והגנה מפגעי מזג האוויר. יצרניות סוככים ופרגולות בשרון יספקו מענה לצרכים האישים השונים בכל עונות השנה

פורסם בתאריך: 18.2.19 22:56

אלגד תעשיות

אחד המאפיינים הבולטים של המאה הנוכחית הוא היבט ההתחממות הגלובלית. כדור הארץ מתחמם בקצב קבוע ומוביל למשבר בריאותי ואקולוגי. אם נוסיף לכך את מאפייני האקלים המאתגרים במדינת ישראל, אין ספק כי נדרשת התמודדות מתמדת עם בעיית החום והלחות.

אחת החברות המובילות המספקת פתרונות מעשיים ומתקדמים נגד החום, היא חברת אלגד תעשיות המספקת פרגולות חשמליות, סוככים ומערכות הצללה חשמליות של חברת ברוסטור,– החברה המובילה בעולם לפתרונות הצללה. שוחחנו עם נציג מחברת אלגד תעשיות בכדי להתעדכן בפיתוחים המתקדמים בעולם בתחום הפרגולות ולהכין את עצמנו לקיץ."אנשים שאשר רוכשים ומעצבים לעצמם בית פרטי, ווילה עם חצר אחורית או פנטהאוז עם גג מעוצב, מבינים את חשיבותו של מבנה ייעודי בו הם יכולים לשבת, לבלות ולהירגע" הוא אומר, "לשם נכנסת הפרגולה ומייפה את התמונה. אפשר להסתכל על פרגולה במספר היבטים שונים, החל מתוספת עיצובית יפיפייה לחצר או לגג, דרך פתרון הצללה מתקדם נגד החום ונזקי השמש, עם סגירת חורף עמידות לגשם, והגנה על הריהוט ועד למוצר טכנולוגי הייטקיסטי מתקדם ופרקטי".

אנשים היום בוחרים בפרגולה חשמלית ובכלל בפרגולות יוקרתיות, מדוע?

"פרגולות חשמליות הן בעלות עמידות גבוהה לרוחות, מתאימות לדירות בקומות גבוהות, וכן לחצרות ומרפסות. הן מספקות עמידות מוחלטת לשמש, עמידות גבוהה לרוחות, עמידות לגשם, קורוזיה וחלודה. הטכנולוגיה שלהן מתקדמת, חלקן מאפשרות סגירה ופתיחה בלחיצת כפתור, ויש להן אבזור עשיר כגון: ווילונות, תאורה, מאוורר, חימום, רמקולים, מוזיקה, תאורת לד, ועוד.
"יש גם עניין של תחרותיות, בדיוק כמו בכל מוצר נחשב אחר. הפרגולות המתקדמות משויכות בדרך כלל לבתי יוקרה מושקעים, ובדיוק כמו שהשכן שלך מסיר את הניילונים מהפורשה החדשה שלו וממלא את המים בבריכה שבחצר, כך, הוא גם יתגאה בפרגולה שלו שהיא פריט טכנולוגי ועיצובי לכל דבר ועניין".

 באדיבות "אלגד תעשיות"

באדיבות "אלגד תעשיות"

אילו חידושים מתקדמים נכנסו לעולם הפרגולות בשנים האחרונות?

"הפרגולות, כאמור, הפכו להיות מוצר מאוד טכנולוגי וישנן פרגולות כל כך מתקדמות שהן יודעות 'לחוש' את מזג האוויר ולסגל את עצמן לתנאי האקלים שבחוץ. יש 'פרגולות חכמות' בעלות תריסים נעים, שאתה יכול להפעיל דרך אפליקציה בסמארטפון ולשלוט בתריסים של הפרגולה, לסגור אותם ולחסום את הגשם ולפתוח במידה המתאימה לך, כישנה בריזה נעימה. הפרגולות הללו נחשקות מאוד, כיוון שהן מספקות לך צל או הגנה מפני הגשם בעת הצורך, מבלי שיהיה מעליך גג קבוע.פיתוח מתקדם נוסף, הוא פרגולות עם חיישנים (סנסורים) מובנים שחשים במזג האוויר, פותחים וסוגרים באופן אוטומטי את הפלטות של הפרגולה על פי תנאים או בשעות מסוימות במשך היום אותם הגדרתם מראש.

"פרגולות ביו-אקלימיות הן מהפרגולות המתקדמות בעולם. הן מתכוונות באופן מושלם והרפרפות ניתנות לסיבוב על צירן ואף לפתיחה מלאה בכדי ליצור בריזה קלה ונעימה שתחדור פנימה תוך חסימת אור השמש הישיר. הפרגולות מספקות הגנה מקסימלית מפני השמש בקיץ ומפני הרוחות והגשם בחורף, וכוללות מרזבים דרכם מתנקזים מי הגשמים כדי שלא יישארו על הגג".

מה חשוב לבדוק כשקונים פרגולה חשמלית?

"לא כל פרגולה חשמלית היא עמידה לגשם. הפרגולות החשמליות של ברוסטור שחברת אלגד מספקת הן העמידות ביותר לגשם ורוחות שקיימות בשוק. הפרגולות החשמליות של ברוסטור אותן אנו מספקים הן היחידות שאוטמות ב 100 אחוז מהגשם.חשוב לבדוק את עמידות הפרגולה לאורך שנים, את האחריות למוצר, שירות הלקוחות המתקדם של החברה שיבטיח מענה ותמיכה לכך צורך ולכל אורך הדרך, חברת אלגד פועלת בתחום מזה 30 שנה וצברה ניסיון ללא תחרות בעולם פתרונות הצללה.

"בתים רבים בישראל נמצאים בקו ראשון לים, פוטנציאל להרבה אבק, קורוזיה, לכלוך ובעיקר לחות, והחומרים מהן עשויות הפרגולות של ברוסטור עמידים באופן טוטאלי לכל אלו. הן בטוחות גם נגד בלאי וזו הסיבה שאלגד מרגישה נוח לספק אחריות על המוצרים לאורך שנים. חשוב גם לבדוק את כל האפשרויות שהחברה מספקת את הגיוון ויכולת ההתאמה האישית. האם אתה כבול למוצר הסטנדרטי שהחברה מספקת? או יכול לבחור בין אפשרויות שונות בפרגולות, צבעים ומרקמים ופתרונות קירוי משלימים. אנו מספקים פרגולות עם מעל 100 אופציות של צבעים לבדים, פרגולות ללא רגליים לתליה מהאוויר הפרגולות שאנו מספקים מיוצרות ונצבעות במפעלי היצרן לפי תקן אירופי בפיקוח הנדסי ומכילות מגוון אפשרויות מובנות משלימות להעצמת החוויה ואף שליטה על ידי בית חכם".

אלגד תעשיות
כתובת: שדות ים
טלפונים: 04-6324323, 052-2222183
קישור לאתר 

 באדיבות "אלגד תעשיות"

באדיבות "אלגד תעשיות"


סוככי השרון – שמים את כולם בצל…

כשמדובר בפתרונות קירוי והצללה "סוככי השרון" היא החברה המובילה והמתקדמת ביותר בתחומה כבר למעלה מ 40 שנה. מערכות פרגולות וסוככים בשילוב קירוי דקורטיבי, שניתנות לפתיחה ולסגירה חשמלית ללא צורך בבנייה מסיבית ולכן על פי רוב אינן מחייבות רישיונות ומיסים. מומלץ בחום!

כדי להכניס הביתה את הנוף מבלי לצאת מהבית אין היום סיבה להסתפק בסגירה קבועה שמבוססת על בנייה מסיבית של גג וקירות. לשם כך גייסנו את מנכ"ל חברת "סוככי השרון" מר יצחק בן טובים, עם פתרונות הצללה של המאה ה 21.

הכירו את PALMIYE

חברת סוככי השרון גאה להיות הזכיינית של חברת PALMIYE העולמית בישראל.

PALMIYE משלב פרגולה, סוכך ו…חדר במערכת חשמלית אחת. המערכת אטומה למים וכוללת מערכת מרזבים מובנית לניקוז מושלם, עם אפשרות לתאורת לדים מובנית בקונסטרוקציה. וכך, בלי ביורוקרטיה ובלי בנייה, ניתן לקבל, בתוך שעות חדר עם תקרה אטומה ודקורטיבית, קירות ממסך גלילה או לחילופין הטרנד האחרון בתחום-קירות זכוכית חשמליים, עולים ויורדים בלחיצת כפתור. לדברי בן טובים "PALMIYE הוא מוצר יציב ואיכותי ביותר שעומד בכל מזג אוויר ונותן מענה לאנשים שזקוקים לחדר נוסף או לסגירת מרפסת בעלויות נמוכות יחסית."

לאחרונה החברה סיימה פרוייקטים ייחודיים: ב"מלון דניאל ים" המלח שבזכותו הרוויחו עוד 250 מקומות ישיבה, וכן ב-"מלון אלכסנדר" ובאולם האירועים "אודיאון" שבעמק חפר.

PALMIYE גם סוכך גם פרגולה וגם חדר במערכת חשמלית אחת

נושאת דגל החדשנות
סוככי השרון הינה החברה הגדולה ביותר בארץ המייצרת ומשווקת את כל פתרונות ההצללה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומשמשת כמפעל מורשה של משרד הביטחון וגופים ממלכתיים נוספים.

לדברי בן טובים, הקו המנחה אותו ואת צוות עובדיו הוא המוטו "אנחנו ראשונים בבטיחות, באיכות, במקצועיות ובשירות".
לאחרונה התווסף לרפרטואר המוצרים שלנו גם Folding Glass פתרון דקורטיבי ובטיחותי להגבהת מעקות בעזרת זכוכית מתקפלת פנורמית ש "מתלבשת" על המעקה הקיים, מגביה אותו ובכך מהווה מגן מפני נפילת ילדים ומשאירה את הנוף פתוח.

Folding-glass

Folding-glass הפתרון להגבהת מעקות

 

+SMART ZIP
חברת סוככי השרון הינה החברה היחידה בארץ שמייצרת במפעלה את מסך ההצללה בשיטת ZIP בהפעלה חשמלית מרשת SOLTIS של חברת FERRARI הצרפתית, תוך כדי חסכון בהוצאות החשמל בכל עונות השנה. מדובר במסך גלילה חשמלי המעוגן על ידי מסילות משני הצדדים.

לדברי בן טובים, "יש יתרון בידודי ברור לפתרונות הצללה שממוקמים מחוץ לבית המערכת עמידה ברוחות עד 60 קמ"ש ושומרת על חללי הפנים נעימים בכל עונות השנה."

ל +SMART ZIP יתרונות רבים, הוא עולה ויורד על פי הצורך באמצעות מנוע SOMFY עם שלט הנאסף לקופסה קטנה ואסתטית עד למצב סגור לחלוטין בו כמעט לא נראה מבפנים את קיומו של המסך.

בנוסף, המערכת מונעת כניסה של מעופפים ומזיקים אחרים לבית. מסך ההצללה חוסם את כניסתם, ומאפשר לנו ליהנות מזרימת אוויר נעימה עם חלונות פתוחים ללא חשש המערכת אינה דורשת הכנות מיוחדות לפני ההתקנה.

ההצללה בשיטת ZIP בהפעלה חשמלית

ב"סוככי השרון" תמצאו את המבחר הגדול ביותר בארץ לכל מוצרי ההצללה: סוככים, מרקיזות, פרגולות אלומיניום רשתות צל, סגירת מרפסות, סגירות חורף, במחירים אטרקטיביים מהיצרן לצרכן ללקוחות פרטיים ולפרויקטים. "חשוב לי להבהיר שאנו מציעים את כלל הפתרונות ההצללה תחת קורת גג אחת, אצלנו ניתן למצוא פתרון לכל סיטואציה ולכל סגירה, עם דגש על מוצרים איכותיים בעיצוב יפה ולא שגרתי".

מסכם בן טובים.

טרומפלדור 3 רמת השרון

לייעוץ בכל הארץ : 1700-721-000

מעבר לאתר


פרגולה צמרת השרון

פרגולות איכותיות הן מהדברים שהרבה פעמים אנחנו לא נותנים עליהם את הדעת. רובנו מתייחסים אליהם כאל סוכך שמספק הצללה. אבל לבחירת פרגולה איכותית ישנה חשיבות רבה בין אם מדובר בימי קיץ שהשמש קופחת על ראשנו ובין אם אלה ימים בהם הגשם עובד שעות נוספות. כדי לוודא שאנחנו בוחרים המוצר שישרת אותנו לשנים רבות ויענה על הצרכים האישיים שלנו חשוב לפנות לחברה בעלת ותק, ניסיון וידע רב בתחום.

חברת "פרגולה צמרת השרון" נחשבת לחברה המובילה בתחומה. אנשי המקצוע בצמרת השרון מתמחים בתכנון ובהקמה של מגוון פתרונות הצללה ייחודיים ועבודות עץ מעוצבות. בחברה בבעלותו של יובל משיח מוצעים: פרגולות, סוככים, מרקיזות, דקים מעץ ודקים סינתטיים וקונסטרוקציות ממתכת. "פרט להתקנות פרגולות וסוככים מחומרי גלם שונים העונים על צרכי הלקוח, מציעה חברת "פרגולה צמרת השרון" גם שירותי תיקונים, תחזוקה ושיקום למוצרים. כל השירותים והמוצרים ניתנים בתנאי תשלום נוחים" אומר יובל משיח, בעלי חברת "פרגולה צמרת השרון" .

"פרגולה צמרת השרון". צילום: אביטל אנגל

"פרגולה צמרת השרון". צילום: אביטל אנגל

בין המוצרים המוצעים בחברה: מגוון עשיר במיוחד של סוככים חשמליים וידניים, המסייעים בהצללה מפני השמש. מכיוון שאין צורך באישור מהעירייה להתקנתם, הם מהווים פתרון אידיאלי ופופולרי במיוחד. הסוככים מגיעים במגוון צבעים וגוונים, כאשר ניתן אף לשלב בהם לוגו. העסק המקצועי והאמין מתמחה בתכנון ובהקמה של דקים בהתאמה אישית בהן דקים סינתטיים ודקים מעץ. מרקיזות וסגירות חורף יהיו תוכלו לקבל בפרגולה צמרת השרון. צוות המומחים של העסק מתכנן ומייצר את המרקיזות וסגירות החורף השונות בהתאמה מושלמת לתנאי השטח, למידות הרצויות ולצורכי הלקוח. מעבר לכך שהפרגולות והסוככים האיכותיים בפרגולה צמרת השרון מהווים פתרון להצללה וקירוי בהתאם לעונות השנה, תגלו שמדובר בפריט עיצובי ודקורטיבי המשדרג את החלל בו הן מוצבים. "העובדה שאנחנו מקפידים לעבוד עם החומרים האיכותיים והטובים ביותר שקיימים, היא שמבטיחה ללקוחות שהמוצרים יישמרו לאורך שנים רבות"

החברה שהוקמה בשנת 1996, צברה ניסיון עשיר בתחום. לפרגולה צמרת השרון מוניטין רב בתחום וקהל לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ מהמגזר הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי היודע להעריך איכות ללא פשרות ועבודה איכותית וטובה הנעשית תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים. "את עבודת התקנת ותחזוקת הפרגולות והסוככים מקפידים בצוות "פרגולה צמרת השרון" לבצע בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. אנחנו מקפידים להתאים את המוצר המוגמר לצרכיו ולדרישותיו של הלקוח, שכן שביעות רצון הלקוח היא מעל לכל" אומר יובל משיח. "הצוות המקצועי שלנו יהיה זה שילווה את הלקוח לכל אורך הדרך – משלב התכנון ועד לסיום העבודה והפיכת הרעיון למציאות, תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש".

אין ספק שהמומחיות, המקצועיות, ההקשבה לצרכי הלקוח והאמינות הרבה הם אלה שהופכים את "פרגולה צמרת השרון" לחברה שתוכלו לחסות בצל הפרגולה בעיצובה ותבטיח לכם פתרונות הגנה לעונות השנה.

"פרגולה צמרת השרון"

טלפון: 052-2721606

מוזמנים לבקר באתרנו

"פרגולה צמרת השרון". צילום: אביטל אנגל

"פרגולה צמרת השרון". צילום: אביטל אנגל


"כפרית חרשי עץ" – ללכת הכי רחוק שאפשר

בין אם תרצו ובין אם לא, עיצוב הבית משקף המון על אישיותכם. רהיטים, מרצפות וקירות אינם נועדו לשימוש פרקטי בלבד, אלא גם להקניית אופי בסביבת מגוריכם. במקרים רבים, אנשים שואפים לעצב את ביתם, כך שתיווצר אווירה יוקרתית, נינוחה ורגועה. אך בכל אחד קיים צד פרוע ויצירתי, שבמידה ויבוא לידי ביטוי בעיצוב הבית, יוכל ליצור מבנה שכל עובר אורח ברחוב יבהה בו בתדהמה.

חברת הבנייה "כפרית חרשי עץ" מאמינה שבכל הנוגע לעיצוב הבית, צריך לתת לדמיון לפרוץ גבולות. החברה היא בעלת מוניטין של למעלה מ-50 שנה בתחום. בעלי המקצוע של "כפרית חרשי עץ" חרטו על דגל החברה את ערכי המקצועיות, היצירתיות, הפתיחות המחשבתית והחדשנות. בזכות התכונות הללו, הפכה "כפרית חרשי עץ" לאחת מחברות העיצוב המתקדמות והחדשניות ביותר בישראל.

"כפרית חרשי עץ" – ללכת הכי רחוק שאפשר

"כפרית חרשי עץ" – ללכת הכי רחוק שאפשר

"כפרית חרשי עץ": מגוון רחב של אפשרויות

"כפרית חרשי עץ": מגוון רחב של אפשרויות

רונן זילברברג, מנהל החברה, מספר לנו על הסיפור המשפחתי שעומד מאחורי העסק: "בשנת '62, אבי פתח את 'כפרית חרשי עץ'. אני למעשה נולדתי לתוך עולם העיצוב הזה וחייתי אותו לאורך כל שנות ילדותי. הודות לאבי, פיתחתי אהבה גדולה לתחום ושמחתי לרשת ממנו את החברה. מבחינתי, כל בית הוא עולם ומלואו ועל כן, צריך להתאים לכל נכס אופי משל עצמו".

"כפרית חרשי עץ" מתמחה בבנייה מסורתית, תכנון, עיצוב והקמה של פרגולות, דקים ועבודות עץ חיצוניות באיכות הגבוהה ביותר בארץ. "אני מבצע כל עבודה כפי שהייתי רוצה שתיעשה בביתי. בזכות האמונה הזו והודות לשימוש בחומרי גלם איכותיים, החברה נחשבת לבעלת סטנדרט עיצוב גבוה".

גולת הכותרת של "כפרית חרשי עץ" באה לידי בתפיסתם הייחודית, המקנה חשיבות רבה לערכי היצירתיות והחדשנות. "אנחנו שואפים לייצר מוצרים שלא נראו כמותם בארץ ועל כן, פתוחים וקשובים לכל רעיון משוגע או הזוי שיש ללקוח. בעלי המקצוע של החברה הם אמנים, אשר שואפים להעניק ביטוי ליופיו הייחודי ומורכבותו של כל עץ, לצמוח מבחינה מקצועית ולפתח באופן קבוע פתרונות הצללה חדשים ומתקדמים".

כחלק מתפיסת החברה, השואפת להעניק ללקוח מענה מקיף לכל צרכיו, בעלי המקצוע מתאימים באופן אישי את המוצר לצרכי הלקוח (עפ"י תנאי השטח וחזון בעל הנכס) ואף מספקים שירותי חידוש וצביעה לכלל המוצרים. "אצלנו, הלקוח הוא בראש סדר העדיפויות. בסופו של דבר, המטרה העיקרית שלנו היא להעלות חיוך רחב על פניהם של הלקוחות ולגרום להם להתגאות במוצר האיכותי והיצירתי שנמצא בביתם".

"כפרית חרשי עץ"
טלפון: 050-3999945
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

כפרית חרשי עץ

כפרית חרשי עץ

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר