קולאז' רק שאלה

אילת, רמת גן או הרצליה: לאיזו עיר כדאי לכפר סבא להתחפש?

הפרלמנט של צומת השרון עונה על שאלה מיוחדת לפורים, ומציע לכפר סבא להפוך ליום אחד לעיר אחרת

פורסם בתאריך: 21.3.19 08:17

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

הייתי מציע לכפר סבא להתחפש לרמת גן, שהיא אולי העיר שיכולה לשמש דוגמה לערי ישראל. ברמת גן יש מעט מגדלי דירות והצפיפות של הדירות ברמת גן היא בגבול הסביר. הרחובות ברמת גן לרוב רחבים וניקיון העיר ראוי לציון. יש ברמת גן מיעוט יחסי של מפעלי תעשייה והאוויר שנושמים הוא מהנקיים בישראל. אם רמת גן תסרב לשתף פעולה עם כפר סבא בתחום התחפושות, אציע לכפר סבא להתחפש לערד שפרנסיה מהווים דוגמה לניהול עיר. (עילם הוא אמרגן)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

אילת, ללא שום ספק. עיר התיירות והנופש מספר אחת בישראל. גם לא היה מזיק לנו להתחפש לכל עיר שיש לה חוף ים משלה, ושלא נצטרך לנדוד בשביל טבילה בים מערבה, לנתניה והרצליה. ועיר שלא הייתי רוצה להתחפש אליה, היא ללא ספק טבריה. מלחמות הדת שם פוגעות בכולם. (אליהו הוא כוכב רשת)

 

הלן שי

הלן שי

לדעתי כפר סבא לא צריכה להתחפש. היא עיר אותנטית עם צביון משלה, נופים כפריים ועירוניים, היסטוריה, מעמד, אזרחים טובים, הצמיחה מנהיגים, יוצרים ואמנים. בקיצור, יש לה הווה עבר מפואר ועתיד עם אופק רחב. אם מוכרחים, ולרגל פורים, הייתי שמחה להוסיף לה חוף ים, כמי שחיה ונושמת ים לפחות פעם בשבוע. מאחלת פורים שמח לכולכם ואל תשכחו להתחפש ולשמוח. (שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אורי נגר

אורי נגר

תכלס, לא הייתי רוצה שכפר סבא תתחפש לעיר אחרת. לדעתי העיר ותושביה מושלמים. זו עיר כפרית ויחד עם זאת עירונית ומתחדשת, חילונית ומסורתית, צעירה ובוגרת, עם ניסיון של 116 שנים (היא נוסדה ב-1903). והכי מיוחד בה הם התושבים, עם די.אן.איי שקשה למצוא בערים אחרות. כמעט כולם מכירים את כולם, אדיבים, איכותיים ומיוחדים כל אחד בפני עצמו. אז אם כבר תחפושת לעיר, התחפושת צריכה להיות טבעית, כמו שהיא. (נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר