קייטנות מומלצות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

קייטנות רכיבה בשרון שחובה להכיר

בשנים האחרונות, קייטנות רכיבה על סוסים הן הבחירה האולטימטיבית אצל ילדים ובני נוער, כחוויה מסעירה ומרגשת לתקופת הקיץ. זוהי חוויה מיוחדת ומרגשת המאפשרת לילדים להכיר את עולם הסוסים ולהתחבר לחי ולטבע, תוך כדי הנאה צרופה. הכירו את קייטנות הרכיבה המומלצות בשרון

פורסם בתאריך: 23.5.19 06:13

קייטנת רכיבה במועדון רכיבה רעננה

במועדון רכיבה רעננה פיתחו קייטנת רכיבה אטרקטיבית במיוחד, המספקת דרך נהדרת עבור החניכים לטפח את התשוקה שלהם לרכיבה על סוסים, ללמוד מיומנויות חדשות ומלהיבות, וליצור חברויות מתמשכות עם ילדים נוספים החולקים את אהבת הסוסים ובעלי החיים בכלל.

מועדון הרכיבה רעננה הוקם בשנת 2000 ונחשב לאחד המרכזים הגדולים המקצועיים והאיכותיים בישראל. בשנים האחרונות מתקיימת במקום קייטנת קיץ לילדים לילדים וילדות בגילאי 6-13, המציעה מגוון פעילויות אטרקטיביות וחווייתיות, ביניהן: שיעורי רכיבה, היכרות של חיי הסוסים וטיפול בהם, סדנת וולטינג, יום וטרינריה, יום פרזול, מעקב אחר התפתחות העובר בביצה במדגרה וטיפול ומשחק עם האפרוח, פעילויות לשמירה על ערכי הטבע ואיכות הסביבה, גידול ירקות ופעילויות יצירה רבות.

לדברי נועה מדריכה בקייטנה: "הקשר עם הסוס מעניק תחושת הצלחה ומחזק את הבטחון העצמי של הילדים, במקביל לשיפור יכולות מוטוריות ומיומנויות ספורטיביות".

האיזון שבפעילויות מאפשר לכל ילד או ילדה ליהנות מסדר יום עמוס בפעילויות כיפיות המספקות תחושה של חופש במרחבים שבטבע, כמובן לצד הקפדה מקסימלית על בטיחות החניכים, כגון: "שתיה מרובה, שהייה מרובה בצל, בטיחות ברכיבה, ועוד".

קייטנות רכיבה בשרון: מועדון הרכיבה רעננה

קייטנות רכיבה בשרון: מועדון הרכיבה רעננה

רכיבה על סוסים מהווה אימון ספורטיבי מלא. על אף שרבים סבורים כי הסוס הוא שזה שעושה את כל העבודה, זה ממש לא מדויק. הרוכב צריך להקפיד על יציבה נכונה ומאוזנת, ותוך כדי הרכיבה -לשלוט ולפתח את כל השרירים בגוף.

קייטנת הקיץ במועדון הרכיבה רעננה תספק לילדיכם חוויה שלא תישכח בסביבה בטוחה וידידותית, שבה הילדים ילמדו הכל על סוסים וכיצד לרכב על סוס. בדרך המהנה, הם אף ילמדו כישורי חיים רבים נוספים שיסייעו להם בהמשך כעצמאיים ובוגרים.

מידע על תאריכים ושעות הפעילות

מקומות בקייטנה: מספר המקומות בכל מחזור הוא עד 60 ילדים. מקומות רבים נתפסים מייד עם פתיחת ההרשמה עם ה"קבועים" שלנו- ילדים שחוזרים מדי שנה לקייטנה שלנו.

הקייטנה מיועדת לבנים ובנות בגילאי 6-13 ומתקיימת בשלושה מחזורים-

1-18/7/19 , 21/7-1/8/19, 4-15/8/19

ניתן לבחור את שעות הפעילות המתאימות לכם:

בוקר :                                       08:00-13:00

מחיר המחזור הראשון (הארוך)                  2,800 ש"ח

מחזור שני או שלישי                                 2,000 ש"ח

בוקר + צהריים:                           08:00-16:00

מחיר המחזור הראשון (הארוך)                  4,200 ש"ח

מחזור שני או שלישי                                 2,950 ש"ח

הורים מספרים על הקייטנה

"זו קייטנה אמיתית עם איכות של פעם… קשה לקחת את הילדים הביתה בסוף היום… הסיפורים וההתלהבות לא מפסיקים עד שהם הולכים לישון עייפים מאד אבל עדיין מחייכים". ענת שטיין, אמא של נווה.

"ברצוני לשתף את החוויה שלנו ממחנה הקיץ במועדון רכיבה רעננה. בתי השתתפה שנתיים ברציפות (גיל 10,11) ומתכוונת לקחת חלק השנה שוב. לדעתי המחנה מספק את החוויה המושלמת לילדים שאוהבים חיות, טבע, להיות בחוץ….
הצוות מדהים, מקצועי, חם וכיפי. הילדים עוסקים רב הזמן כמובן בלימוד על סוסים מכל הבחינות ובנוסף יש פעילויות נחמדות של יצירה וכדומה.
יש אווירה נעימה ומאוד ביתי, -בהחלט חוויה אחרת מכל מחנה קיץ שבתי הייתה אי פעם". קרי זריצקי- אמא של לי.

"בתי, תאי השתתפה במחנה הרכיבה של מועדון רכיבה רעננה בשני החופשים האחרונים והיא כבר מחכה לפעם הבאה.
המחנה פתח בפניה את עולם הסוסים והיא פשוט התאהבה. אני ממליצה בחום על המחנה החווייתי המושקע והכייפי הזה.
תנסו ואני בטוחה שלא תתאכזבו". תמי להב – אמא של תאי

 

כתובת הקייטנה: פרדס משותף 5, רעננה

מעבר לאתר 

טלפונים:052-5987789

דוא"ל: [email protected]

קייטנות מומלצות בשרון: מועדון רכיבה רעננה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר