אוהדי הפועל כפר סבא בלויטה. צילום: עזרא לוי
אוהדי הפועל כפר סבא בלויטה. צילום: עזרא לוי

עיריית כפר סבא צפויה להשקיע מיליוני שקלים בשיפוץ אצטדיון לויטה

אנשי הפועל כפר סבא נפגשו לאחרונה בנושא עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דני הרוש. "חד משמעית, כפר סבא תשחק בעונה הבאה בלויטה, יעלה כמה שיעלה", אמרו בסביבת המועדון

פורסם בתאריך: 30.5.19 08:23

בשורות טובות לאוהדי הפועל כפר סבא לקראת העונה הבאה? בעיריית כפר סבא הולכת ומתגבשת החלטה להשקיע את הסכומים הדרושים, המוערכים בכמה מיליוני שקלים, כדי לאשר את אצטדיון לויטה לליגת העל. גורמים המקורבים למועדון נפגשו בתחילת השבוע עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דני הרוש, ודנו בנושא, כשבמקביל נערכו שיחות עם ראש העיר רפי סער. לשניים הובהרה החשיבות של אירוח משחקי הבית בעיר בליגת העל.

"חד משמעית, כפר סבא תשחק בעונה הבאה בלויטה, יעלה כמה שיעלה", הבהירו בסביבת המועדון. כזכור, על פי דרישת מנהלת הליגות שהועברה מבעוד מועד להנהלת הקבוצה, על הקבוצה לתקן מספר גדול של ליקויים על מנת להכשיר את האצטדיון לליגת העל, בין היתר הקמת עמדת צילום מול היציע, חדר VAR, הקצאת מקום לניידות שידור ושיפוץ מתחם הקופות שיונגש לציבור הנכים, בכלל זה הקמת קופות ניידות.

מעבר לכך, בסביבת הקבוצה מודעים היטב לעלויות הגבוהות של המשחקים במידה וכפר סבא תנדוד לאצטדיון אחר, המוערכות ב-30 אלף שקלים למשחק. בשל העובדה שהדבר צפוי להכביד מאוד על ההוצאות, הביעו גורמים נוספים אופטימיות שיצחק שום ידאג לכך שכל הבעיות הנוגעות ללויטה יבואו על פתרונן עוד לפני פתיחת העונה.

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "קיבלנו את דרישות מנהלת הליגה וגורמי המקצוע בעירייה בוחנים לעומק את העלויות התקציביות. יש להדגיש כי ראש העיר הנחה לבצע התאמות, שיאפשרו קיום של משחקים בליגת העל במגרש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הלב השרוף

    מעניין כמה יעלו המיסים לכל תושבי העיר בעקבות ההשקעה באיצטדיון הרי הערייה המגרש הוא בבעלותה הפרטית שייך למפעל המיים

  2. אילון

    עניין השיפוץ של האיצטדיון דיי לעבוד עלינו?!
    דיי לעבוד עליינו
    כן שנה שנתיים מחוץ לכפר סבא לטובת פינויי בינויי על אותו השטח 9000 או 10000 בכיף

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר