חופי סיני. צילום מאיה הורודניצ'אנו

יש לכם אומץ? הפרלמנט מתלבט אם לצאת לחופשה בסיני

הפרלמנט של צומת השרון עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם להקשיב או לא לאזהרות המסע לסיני?

פורסם בתאריך: 29.6.19 18:10

אורי נגר

אורי נגר

לא הייתי נופש בסיני, ממש לא, מכמה סיבות: ראשית, אני מעדיף לפרנס עסקים ישראלים ולא מצריים, גם אם זה עולה יותר. בנוסף, ידוע שהבדואים בסיני המחזיקים במקומות הנופש על החוף לא פעם סייעו בידי ארגוני הטרור שפעלו כנגד ישראל וישראלים אז למה לפרנס אותם? והדבר החשוב באמת הוא שאם חס וחלילה אם יהיה פיגוע נוסף אי אפשר לסמוך כלל על כוחות החילוץ והרפואה המצריים. ראינו מה קרה בפיגוע האחרון שהתרחש בטאבה. לכן, כל מי שעיניו בראשו יסמוך על גורמי הביטחון שמתריעים לא להגיע לסיני. הפעם לא קרה כלום אך בפעם הבאה מי יודע. חופשה נעימה לכולם. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

באם אין אזהרה של שרותי הביטחון של ישראל, אין מניעה לצאת לחופשה בסיני וזה אפילו מומלץ מאד. ממשלת מצרים עושה הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים ותיירים ואין ספק שהרבה יותר מסוכן לבקר ביהודה ושומרון מאשר בסיני. כמה ישראלים נפגעו בעת ביקור בסיני? וכמה נפגעו בעת שביקרו ביהודה ושומרון? האם נפסיק לנסוע ליו"ש? אני אישית לא מעוניין לבקר בסיני מאחר ומיציתי את סיני במהלך תקופות ארוכות בשרות המילואים ובטיולים לימית ובצפון סיני בעבר. יש יחסי שכנות טובים בין ישראל לבין מצרים ובטוחני שמצרים תעשה את המיטב בכדי שתושבי ישראל לא יפגעו בעת טיול או חופשה בסיני. נסיעה בכביש הערבה לטיול לאילת הרבה יותר מסוכנת מנסיעה בכבישי סיני. (דב עילם הוא אמרגן)

אלי אליהו

אלי אליהו

כן, הייתי יוצא לחופשה בסיני. מקום שקט, רוגע שלווה, פשוט לחזור אחורה 30 שנה בזמן. אזהרות יש בכל מקום ועל כל דבר. יש מקומות בישראל שהם לא פחות מסוכנים ועדיין אנשים ממשיכים ללכת. מה שצריך לקרות יקרה. פארקי המים בתקופת הקיץ, עם כל העומס והעצבים, הרבה יותר מפחידים אותי. וגם אירופה הרבה יותר מסוכנת למטייל הישראלי עם כל הפיגועים המטורפים. בקיצור, בכל מקום ובכל זמן מסוכן, פשוט צריך להיזהר". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אמיר כהנא

אמיר כהנא רק שאלה

סיני. טיילתי בהרבה ארצות, תקופות קצרות וארוכות, עם משפחה ולבד, אבל חופשה בסיני זה משהו יוצא דופן. למה? כי בסיני מתנתקים באמת. הכל שם בהילוך הרבה יותר איטי, זמן איכות עם המשפחה או חברים ועם עצמך וספר טוב. תמיד בחזור ההרגשה היתה של "פרש סטארט". מודה, לא הייתי בסיני כ־15 שנים, אבל בעבר הייתי שם באופן קבוע. כבר כמה שנים שאני שוקל לרדת לסיני עם המשפחה ואני חושב שבהזדמנות הראשונה אעשה זאת. התראות יש תמיד, אבל איפה באמת בטוח בארץ? (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל)

הלן שי

טוב אתם מכירים אותי. אני ה"חנונית" של הפרלמנט. ולכן, אם יש הוראות מפורשות של לא לצאת לסיני מחשש לפיגועים אני לא ממליצה לכם לצאת. בתקופות שקטות אני בעד יציאה לחופים היפים של טאבה במצריים ובסיני, ולשיתוף הפעולה היפה בתיירות עם מצריים. נ.ב. אני נהניתי מחופי הטורקיז עוד בשירותי הצבאי. למעשה הטיסה הראשונה שלי היתה כחיילת לשארם א-שייח'. קיץ בטוח וחופשה שלווה לנופשים. (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קרין לוינסון

    הייתי מד נזהרת בדברי ואף מתנצלת לא אני במקום אדון נגר…
    הוא עלול אולי גם להיתבע ובצדק רב על ההבלים והעלילה השפלה שכתב ופרסמתי כעת באתר "אוהבי סיני":
    "… ידוע שהבדואים בסיני המחזיקים במקומות הנופש על החוף לא פעם סייעו בידי ארגוני הטרור שפעלו כנגד ישראל וישראלים אז למה לפרנס אותם?" – האמנם???????????

    ולמי שמעוניין לקבל מידע אמין ומהימן מוזמן להצטרף לקבוצה ולאתר:

    https://sinailovers.com/

    https://www.facebook.com/groups/SinaiLove/

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר