מרכז קיפוד. צילום גיא בורדה
מרכז קיפוד. צילום גיא בורדה

יד שנייה ומוזיקה טובה: הפאפות והעירייה מארגנים בשישי שוק קח תן לילדים והורים

בשוק, שיתקיים במרכז הקיימות העירוני החדש "קיפוד", יחכו לכם צעצועים, ספרים ומוצרים לבית הספר וגם מוזיקה טובה ונשנושים

פורסם בתאריך: 27.7.17 11:13

מחר (שישי) יתקיים במרכז הקיימות העירוני החדש "קיפוד", שברחוב החי"ש 2, שוק קח תן לילדים והורים. השוק מתקיים בשיתוף פעולה עם קבוצת התושבים פאפות כפר סבא ומחלקת הקיימות העירונית, ויתקיים בשעות 14:00-10:00.

השוק נערך בשיתוף פעולה של פאפות כפר סבא ומחלקת הקיימות העירונית, ויוצעו בו פריטים וחפצים המיועדים בעיקר לילדים, במתכונת של החלפת מוצרים בחינם או מכירת פריטים במחיר סמלי. ההורים והילדים מוזמנים להביא צעצועים שאינם בשימוש, בגדי ילדים, חולצות בי"ס, ספרי לימוד, קלמרים, משחקים וכל פריט שילדים ישמחו לקבל. במקום תנוגן מוזיקה טובה, יוקרן סרט מצויר ויחולקו חינם נשנושים ושתייה. התושבים, מוזמנים להגיע ולמסור פריטים שהם אינם צריכים, על מנת לעודד שימוש חוזר במוצרים קיימים, ולראות אילו פריטים תושבים אחרים הביאו שעשויים לעניין אותם.

"זו פעם ראשונה שאנחנו עושים שוק קח תן יחד עם מחלקת הקיימות", מספר גיא בורדה, הפעיל החברתי ומנהל קבוצת הפייסבוק הפופולרית פאפות כפר סבא, "המטרה היא שהורים יבואו עם הילדים שלהם לבוקר שישי כיפי, לתת להם תחושה של שייכות לקהילה ותחושה שהם העניקו משהו למישהו. זו תהיה הנאה לילדים לתת משהו שהיה שלהם למישהו אחר, ויעניק להם תחושת בגרות".

גל בר, אחראית הסברה ופרסום במחלקת קיימות בעירייה, מסבירה על החשיבות של שוק קח תן שמיועד לילדים: "אנחנו, באמצעות מרכז קיפוד, רוצים מלכתחילה לעשות שינוי תפיסתי לצמצום פסולת. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות שוק קח תן לילדים, שילמד אותם שבמקום לקנות כל הזמן בגדים או צעצועים חדשים שבסופו של דבר ייזרקו, השאריות של מישהו אחד הן בעצמם האוצר של מישהו אחר. המטרה היא להגיד לילדים שמישהו אחר יכול ליהנות מחפצים שעליהם נמאסו. הילדים לומדים לעשות שימוש חוזר במוצרים וחפצים, לומדים על צריכה נבונה ועל היכולת של עולנו לצמצם את הפסולת".

מרכז הקיימות העירוני קיפוד נפתח לפני כחודשיים, מתוך מטרה להוות מקום נגיש שיביא לחינוך בצמצום פסולת וצריכה, ועידוד שימוש חוזר במוצרים קיימים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר