מעיין נגב
מעיין נגב

ברגל שמאל: בית"ר כפר סבא הפסידה במחזור הפתיחה

מעיין נגב ושחקניו נוצחו 2:1 על ידי העולה החדשה הפועל קלנסוואה וינסו כעת לעלות שלב בגביע מול עוצמה חולון. השוער דור דוידי, בנו של שחקן העבר אפרים דוידי, חתם בקבוצה

פורסם בתאריך: 11.9.19 14:28

בית"ר כפר סבא פתחה ברגל שמאל את העונה בליגה ב' מחוז דרום א' כשנוצחה בביתה 2:1 בידי העולה החדשה, הפועל קלנסוואה. המארחת שלטה בחצי השעה הראשונה ועלתה ליתרון בדקה ה-23. הקשר איתי מצרי שלח כדור עומק טוב לקיצוני שמעון ישראל נעים, שעלה השנה מקבוצת הנוער, והאחרון סיים עם כדור ברשת ויתרון צהוב-שחור 0:1. שבע דקות אחר כך זעמו בכפר סבא על השופט ששרק נגדם לפנדל לאחר שהכדור ניתז לידו של הבלם ארד אורן, בין הבולטים בשורות הקבוצה. מיכאל קירטבה שכבש בעבר בצרורות בליגות גבוהות יותר איזן מהנקודה הלבנה, 1:1 בהפסקה.

המחצית השנייה הייתה מאוזנת עד שהאורחת עקצה במתפרצת חמש דקות לסיום. גיא רוזנבלום ניצל יציאה לא טובה של השוער אסף כריסי וכבש את שער הניצחון. עם או בלי קשר, אותו כריסי שוחרר בשבת שעברה מהקבוצה. "כריסי שוער צעיר עם פוטנציאל, אבל כרגע הוא לא מספיק מוכן ובשל למטרות שלנו וצריך עדיין להשתפשף", הסביר המאמן מעיין נגב את השחרור המוקדם. את מקומו בין הקורות יתפוס דור דוידי, בנו של בלם העבר של הפועל באר שבע ונבחרת ישראל, אפרים דוידי. דוידי ג'וניור כבר לא ילד ויחגוג בחודש הבא 32. הוא שב למגרשים לאחר כמעט שנתיים בהן נעדר בשל פציעה במפשעה שחייבה ניתוח. לפני כן שיחק שנתיים בהפועל כפר שלם מליגה א' וכן רשם שלוש הופעות ליגה ואחת נוספת בגביע המדינה במדי בני יהודה, כשהאחרונה שיחקה בליגה הלאומית.

"דוידי שוער מצוין ומנוסה ואני רק מקווה שיהיה בריא כדי שיוכל לתרום לנו הרבה", הוסיף המאמן. בחמישי תנסה הקבוצה של נגב לזכות בניצחון בכורה בליגה כששיחקה בחוץ מול עוצמה חולון. בשני הבא תשחזר במדויק את צעדיה כשתפגוש שוב בחוץ את אותה עוצמה, הפעם במסגרת רבע גמר המחוז בגביע המדינה. "אנחנו רוצים להרוויח עוד קצת חיבור בין השחקנים וכושר גופני לקראת הליגה שכמובן חשובה לנו יותר", אמר המאמן. "עם זאת, אנחנו לא מוותרים על אף משחק ונשמח להמשיך להתקדם ולעבור שלב נוסף בגביע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר