אופיר חיים. צילום: ירדי עואמי
אופיר חיים. צילום: ירדי עואמי

מעמדו של אופיר חיים בהפועל כפ"ס התערער, עלול לעזוב במקרה של הפסד לרעננה

התקופה הרעה של הפועל כפר סבא נמשכה עם משחק חמישי ברציפות ללא שער זכות והקרקע מתחת למאמן רועדת. "האחריות היא עלי", אמר המאמן על ההפסד לבאר שבע. הפער בין התחזיות להכנסות מכרטיסים במשחקי הבית מול הגדולות: חצי מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 4.12.19 15:21

הפועל כפר סבא סיפרו בשבועות האחרונים שנמאס להם לקבל מחמאות על יכולת משופרת שנשכחת בשל הפסדים לא מחויבי המציאות. המחצית הראשונה הקטסטרופלית מול הפועל באר שבע בהפסד 1:0 שעלול היה להיות גבוה הרבה יותר, לימדה כי אפילו למחמאות אין מקום לצד איבוד הנקודות. מרכז ההגנה הדליל הותיר פעמים רבות מדי את איתמר ישראלי להתמודד לבדו עם התקפה של קבוצה שלמה עד הטעות הקשה שהובילה לשער של בן שהר, ובהתקפה שני ניסיונות בלבד ב-90 דקות – גם הם מחוץ לרחבה – הזכירו את הנתון העגום לפיו כפר סבא לא מצאה את הרשת כבר חמישה משחקים ברציפות. בעקבות ההפסד והתוצאות האחרונות התערר מעמדו של המאמן אופיר חיים ולא מן הנמנע שיתבצע זעזוע על הקווים במקרה של הפסד נוסף ביום שבת.

"אני מאוד מאוכזב מהחצי הראשון והיה צריך להיות 3:0 להפועל באר שבע כבר אחרי רבע שעה, ניצלנו בנס", הודה המאמן לאחר ההפסד לדרומיים. "נתנו להם יותר מדי כבוד והאחריות היא עלי. אם היינו מעזים יותר בחצי השני אולי היינו מבקיעים, אבל האמת היא שלא היינו שווים נקודות במשחק הזה. עובדתית אנחנו לא מבקיעים שערים ונמצאים בתקופה פחות טובה". על הרצף המייגע ללא כיבוש הוסיף המאמן: "אני בתור מאמן התקפי אוהב לראות הרבה גולים, אבל אנחנו לא מצליחים להבקיע. משחק גורר משחק והלחץ גובר, אבל אנחנו צריכים לדעת לעמוד בלחצים האלה ולדעת לקבל את ההחלטות הנכונות. כרגע אנחנו לא עושים את זה".

במועדון הביעו אכזבה השבוע מכמות הקהל שהגיעה למשחקי הבית מול הקבוצות הגדולות, ומציינים כי הפער בין התחזיות בנוגע למכירת כרטיסים ולמציאות בשטח עומד על כחצי מיליון שקלים. החלוץ ריצ'ארד ורנש צפוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר. המגן-קשר גל פורת הגיע לסיכום כספי עם המועדון ועזב סופית את הקבוצה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כבוד בשבילו לאמן את באר שבע

    והוא גם לא התבייש להודות בזה שבוע שעבר שזה החלום שלו אז מה הוא עושה אצלנו ??? שיילך לאלונה שיבקש ממנה להתחלף עם בכר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר