שגיא דרור. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
שגיא דרור. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

שגיא דרור חתם בהפועל כפר סבא, איתמר ישראלי בספק למכבי נתניה

קשר הפועל חדרה הצטרף בחוזה לשנה וחצי. "בטוח שנצליח לעמוד במטרות לעונה הנוכחית", אמר. בשל המצוקה בהתקפה, בנג'מין קוקו עשוי לחזור להרכב

פורסם בתאריך: 1.1.20 13:12

למרות שחלון ההעברות של חודש ינואר יפתח רק ביום שלישי, הפועל כפר סבא רשמה היום (רביעי) רכש ראשון, כשהחתימה את הקשר שגיא דרור מהפועל חדרה. דרור חתם לשנה וחצי במועדון ויוכל להירשם בקבוצה כאמור החל מיום שלישי. דרור בן ה-24 בלט בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה תחת מסאי דגו, אך העונה לא קיבל את ההזדמנויות להן ציפה מאורי גוטמן ושרון מימר. "אני שמח מאוד להצטרף להפועל כפר סבא", אמר דרור לאחר חתימתו. "אני בטוח שנצליח לעמוד במטרות לעונה הנוכחית ומחכה כבר לעלות על המגרש".

בפן המקצועי ולמרות האכזבה, אין כרגע שינוי במעמדו של המאמן אופיר חיים, שצפוי לקבל את הקרדיט לבצע את השינויים הנדרשים בחלון ההעברות. מצד שני, ברור לכולם כי החבל שהוא מקבל הולך ומתקצר. "אף אחד לא משלה את עצמו מה יקרה אם ההפסדים ימשכו, גם אופיר לא מאתמול בכדורגל", אמר גורם בקבוצה. "הוכחנו בסיבוב הראשון שגם אם מפסידים יש דרך לעשות את זה, אבל אם ב-14 משחקים ספגנו 14 שערים ובשניים האחרונים שבעה נוספים, זה נתון שמדבר בעד עצמו".

בשבת (17:30, האצטדיון העירוני בפתח תקוה) מחכה מכבי נתניה, שגם היא הייתה רחוקה מלהרשים בתחילת השבוע בתבוסה 3:0 לבני יהודה. עדיין לא ברור אם איתמר ישראלי החולה יהיה כשיר להתמודדות. מי שצפוי להמשיך להיעדר הוא הקפטן עומר פדידה, שהחמיץ גם את המשחק מול האלופה בשל הפציעה בברכו. כפר סבא תחסר גם את אחת מנקודות האור הבודדות בתקופה האחרונה, מחמוד יוסף, שהורחק בסיוע ה-VAR לאחר פגיעה חריפה בקרסולו של דן גלזר. בנג'מין קוקו, שממשיך לאכזב ואיבד את מקומו בהרכב, עשוי לשוב אליו בשל מצוקת השחקנים בחלק הקדמי. מנגד, המגן טום שלח, שסבל מפציעה בשריר התאומים, ערך אימון מלא בתחילת השבוע וצפוי להיות כשיר להתמודדות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר