מופע בסנדלים. צילום: יח"צ באדיבות רמי בר אדון
מופע בסנדלים. צילום: יח"צ באדיבות רמי בר אדון

בחמישי: מופע בסנדלים בבית רייזל

המופע "בסנדלים על גשר הירקון" יעלה בבית רייזל במסגרת ערב מחווה לתנועות הנוער

פורסם בתאריך: 15.8.17 13:21

ביום חמישי (17 באוגוסט) יעלה בבית התרבות על שם רייזל בכפר סבא, המופע "בסנדלים על גשר הירקון", במסגרת ערב מחווה לתנועות הנוער. המופע, שנושא את שם הספר של רמי בר אדון עליו הוא מבוסס, מתאר את תקופת התבגרותו כנער בשלהי שנות ה-60 של המאה הקודמת.

בערב, שיתקיים באווירה נוסטלגית ושמחה במיוחד, מתוכננת השתתפות פעילה של הקהל יחד עם חמשת השחקנים והזמרים שיופיעו על הבמה. הערב ילווה בקטעי שירה וקריאה, ובין היתר יבוצעו במסגרת המופע שירי תנועות הנוער כמו "קסם על ים כנרת", "קדרו פני השמים", "חולצה כחולה והיא עולה", "מחנה זה ענין רב תועלת", ו"צבעונים" בשילוב קטעי סיפרות הומוריסטים מתוך הספר .

הספר "בסנדלים על גשר הירקון" מתאר את תהליך ההתבגרות והחניכה בתנועת הצופים בשנות השישים בצפון תל אביב, בתקופה שבה ההשכלה הגבוהה לא נחשבה כמועילה לעתיד. הוריו של הגיבור שולחים אותו לבית ספר מקצועי למורת רוחו ובניגוד לכיוון שרצה לבחור לעצמו. מכאן חייו מתפצלים לשניים: בצופים הוא מסתיר את לימודיו בבית הספר המקצועי ובבית הספר הוא מסתיר את השתייכותו לתנועת הצופים.

הספר יצא לאור בשנת 2012 ורמי בר אדון המחבר ויוזם הערב עדין נרגש מהתגובות: "אני גאה בעובדה שלאורך ארבעת השנים האחרונות מחולק הספר כשי לבוגרי שמיניות לפני גיוסם", הוא אומר. לבר אדון עוד שלושה ספרים שהוציא: "מרפסת מול הים" , "קזוארינות מתות זקופות" , "דברים שרציתי לומר".

המופע יתקיים בשעה 20:00. מחיר הכרטיס 50 שקלים. מופע נוסף יתקיים ב־14 בספטמבר בבית התרבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר