צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

המיזמים של צעירי כפר סבא: אפליקציה להתאמת בגדים, רשת חברתית לשיתוף הטבות

בני הנוער המשתתפים בפרויקט הסטארט אפים הציגו את הפיתוחים שלהם והפתיעו את כולם

פורסם בתאריך: 21.8.17 18:42

רשת חברתית לשיתוף אירועים והטבות בקרב בני נוער ברחבי העיר, אפליקציה להתאמת בגדים, ורשת חברתית להחלפת ביקורות על בתי עסק: אלו הם רק חלק מהסטארט אפים עליהם עמלו השנה בני הנוער המשתתפים בפרויקט HUB טכנולוגי במרכז הצעירים כפר סבא. מדובר בפרויקט בו בני נוער מפתחים סטארטאפים בסיוע וליווי צמוד של מנטורים מחברת אריקסון פתרונות מדיה ומדריכים ממרכז הצעירים כפר סבא. מדובר בפרויקט משותף לחברת אריקסון פתרונות מדיה, החברה הכלכלית כפר סבא ומחלקת הנוער בעירייה.
ביום חמישי האחרון הציגו בני הנוער המשתתפים בפרויקט את הפיתוחים הטכנולוגיים עליהם עבדו במהלך השנה בערב שכונה startsaba pitch night שמדמה עבור היזמים הצעירים פרזנטציה בה הם מציגים את הסטארט אפ שלהם למשקיעים עתידים פוטנציאליים. את הסטארט אפים הם הציגו למנכ"ל חברת אריקסון פתרונות מדיה, איתי תומר, ליזמים ולאנשי טכנולוגיה, למ"מ ראש העיר צביקה צרפתי, למנהל מרכז הצעירים תומר חלי, ולגורמים נוספים בעירייה. אלו שימשו כפאנל עבור היזמים הצעירים, שאלו אותם שאלות והתרשמו מהיוזמות.

בתמונה צביקה צרפתי, מירב הלפמן, איתי תומר ומשתתפי ההאב

בתמונה צביקה צרפתי, מירב הלפמן, איתי תומר ומשתתפי ההאב צילום יח"צ

שקד פז, תלמיד כיתה י' בתיכון רבין, הציג את הסטארט אפ שלו, "Homilear" שמאפשר להנגיש שיעורים הנלמדים בבתי הספר לתלמידים שאינם נוכחים בשיעור באמצעות צילום השיעורים והעברתם לתלמידים.
יערה רובין, תלמידת כיתה ח' בחטיבת שרת הציגה את האפלקיציה שפיתחה, Clochery, באמצעותה ניתן לסרוק את פרטי הלבוש שבארון ולענות על שאלון הבוחן טעם אישי, וכך האפליקציה מתאימה בגדים לפי הסטייל של כל משתמש.
GlyphSystem היא תוכנת אבטחה שפיתח איתמר קוריאל, תלמיד כיתה י"א בתיכון אורט שפירא, שמהווה פלטפורמה להורדה ישירה של כלל תוכנות האבטחה הנדרשות לשמירה על בטחון המחשב.
את האפליקציה TeenKS פיתח גל רבינוביץ', תלמיד כיתה י"א בבית הספר הדמוקרטי, באמצעותה בני נוער ברחבי העיר יכולים להתעדכן על אירועים, פעילויות, קורסים והטבות בכפר סבא, והיא משמשת כמעין תעודת זהות עבור בני הנוער באמצעותה הם יכולים להשתתף בפעילויות.
את הרשת החברתית SocialReview פיתח יואב אמיתי, תלמיד כיתה ז' בחטיבת אלון. מדובר ברשת חברתית לביקורות על מסעדות ובתי עסק שמאפשרת להיחשף לביקורות של אנשים מהמעגל הקרוב של המשתתף באפליקציה, שזה מה שמייחד את הסטארט אפ. בכך, הרשת החברתית מאפשרת ליצור פלטרפורמה ל"המלצות בין חברים".
את הסטארטאפים ימשיכו בני הנוער לפתח גם בשנה הבאה במסגרת פרוייקט hub טכנולוגי עד שהמוצר יהיה מוגמר.
איתי תומר, מנכ"ל אריקסון פתרונות מדיה, אמר: "במהלך שנות עבודתנו תעשיית ההייטק פינקה אותנו וכעת, מתוך אמונה בהתנדבות ובדור הצעיר, אנו מפנקים חזרה ועוזרים לבני הנוער ליהנות מיתרונות ההייטק. בני הנוער שפגשנו עם תחילת הפרויקט הציגו רעיונות נהדרים שהגיעו במטרה לתת מענה לצורך אמיתי בחייהם".
צביקה צרפתי, מ"מ וסגן ראש העירייה: "במהלך הערב נחשפנו לחמישה מיזמים מיוחדים ויצירתיים, פרי מחשבתם של חבר'ה מבריקים במיוחד. כיום התחומים המדעיים והטכנולוגיים הפכו להיות מבוקשים ויוקרתיים, ולכן ההשקעה בהקניית ידע ופיתוח כישורים בתחום זה, בין ילדים ובני נוער, יאפשר לאלו בעתיד לפרוץ גבולות חדשים. אני בטוח כי פרויקט ההאב החברתי שלנו יצמיח יזמים חדשים שישימו את העיר שלנו על המפה".
אלעד קנדל, מנכ"ל החברה הכלכלית: "אנו רואים חשיבות גדולה בקידום מיזמים טכנולוגיים לצעירים ולבני נוער בכפר סבא. אנו קוראים ליזמים צעירים נוספים להצטרף לפרויקט "סטארטסבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר