בלה מסיקה
בלה מסיקה

המרד נגד תשלומי ההורים: אין החלטה סופית של ועד ההורים בכפר סבא

יו"ר ועד ההורים העירוני, בלה מסיקה, תומכת בהחלטת הפורום הארצי אך לפני קבלת החלטה סופית תתייעץ עם חברי הוועד המקומי

פורסם בתאריך: 27.8.17 20:11

הפורום הארצי של ועדי ההורים הישוביים הכריז על מרד נגד תשלומי ההורים בבתי הספר. בעקבות כך עדכנה יו"ר הנהגת ההורים בכפר סבא, בלה מסיקה, את מנהלי בתי הספר בעיר ואת היו"רים של ועדי ההורים בבתי הספר בעיר. החלטת הפורום הארצי היא לקרוא להורים שלא לשלם את תשלומי ההורים לבתי הספר ולגני הילדים במחאה על כך שמשרד החינוך לא ביטל את תשלומי ההורים למרות דיונים ממושכים בנושא שהתקיימו השנה בין הפורום לבין משרד החינוך.
יחד עם זאת, מסיקה אומרת כי בטרם תוציא הודעה רשמית להורים לפיה היא קוראת להורים בכפר סבא שלא לשלם את תשלומי ההורים, היא מבקשת להתייעץ על כך עם שאר חברי ההנהגה בכפר סבא. "עמדתי האישית היא שאנחנו צריכים לתמוך במאבק, ולהנחות את ההורים בכפר סבא לא לשלם את תשלומי ההורים", אומרת מסיקה, "אנחנו כהנהגת ההורים צריכים לתת את הדעת על זה באופן מיידי כי שנת הלימודים אוטוטו מתחילה. אני רוצה להיוועץ ביחד עם חברי ההנהגה ולהחליט האם אנחנו מנחים את ההורים בכפר סבא להקשיב לפורום הארצי", אומרת מסיקה. "המאבק הזה הוא מאבק צודק וזה לא יעלה על הדעת שבכל פעם יכניסו יד לכיס של ההורים, אם זה חוק חינוך חובה חינם הוא צריך להיות חוק חינוך חובה חינם. אנחנו חלק מהפורום הארצי, אבל יחד עם זאת יש יושבי ראש לכל בתי הספר ואני רוצה לתת לכל יו"ר להביע את דעתו. זה נושא מורכב שבכל זאת צריך לחשוב עליו".
מסיקה אומרת כי תיוועץ בקרוב עם חברי הנהגת ההורים, יחד יחליטו כיצד להנחות את הורי כפר סבא בעניין תשלומי ההורים, כך שנכון לרגע זה, לא ברור האם הורי כפר סבא יתבקשו שלא לשלם אותם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר