דנה וינשטיין אורן. צילום מיכל בנדק
דנה וינשטיין אורן. צילום מיכל בנדק

נשים, תאוננו! דנה ויינשטיין אורן מגיעה להרצאה בטיילר דרדן

על הפרק: אורגזמות, נקודות עונג והרבה מאוד טיפים ליישום בבית

פורסם בתאריך: 5.9.17 12:44

דנה וינשטיין אורן, מרצה ומאמנת להעצמת נוכחות מינית, מגיעה ביום רביעי (6.9) לבר טיילר דרדן בכפר סבא כדי לגלות לכם איך הופכים משהו כל כך טוב כמו סקס, לאפילו טוב יותר. וינשטיין אורן תסביר בהרצאתה מדוע נשים חוות אורגזמות מבחינה אבולציונית, האם יש לאורגזמה תפקיד בחיינו, האם כל אחת יכולה לחוות אורגזמה מכל נקודה ומהן נקודות הגירוי הנשיות והגבריות.

וינשטיין אורן מבטיחה גם לספק שלל טיפים ליישום בבית. "אני הולכת לדבר על אורגזמות ועל נקודות עונג, ולתת הרבה מאוד טיפים איך להעצים את החוויה המינית. נשים חוות אורגזמה בדרך מסוימת ואני נותנת טיפים לדרכים נוספות שבאמצעותן אפשר לעשות זאת, כמו למשל, לאונן. לעשות לבד! הרבה נשים לא עושות את זה. אני ממש מביאה מצגת שמסבירה איפה צריך לגעת. בנוסף, נשים או גברים לא מדברים במיטה, לא אומרים מה הם רוצים, הם מצפים שמי שנמצא שם, ינחש. בלי תקשורת אין מין טוב. צריך לבנות תקשורת מינית טובה. אני מסבירה למה אורגזמה חשובה כי סקס טוב משפיע על הכל. כל הטיפים והסברים נוספים, מחר. לא סתם בחרתי בתאריך 6/9".

ההרצאה בשיתוף פעולה עם קבוצת הפייסבוק 'פאפות כפר סבא' היא תתקיים ביום רביעי, 6/9, בשעה 21:00. מחיר הכניסה 40 שקלים. הכתובת: הנגר 1, כפר סבא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר