חגיגות יום המשפחה בכפר סבא, צילום יניב גרין, באדיבות דוברות העירייה

אירועי יום המשפחה בכפר סבא: פסטיבל, הרצאה, ספורט וציור

מתחילים היום: במהלך החודש הקרוב יתקיימו בעיר פעילויות שונות לכל המשפחה, ללא תשלום ובהתאם להנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 1.2.22 08:15

עיריית כפר סבא מציינת את יום המשפחה במגוון אירועים ברחבי העיר, בהם פסטיבל במדרחוב ירושלים, הרצאות, פעילות במרכז ספורט ובמרכזים הקהילתיים, סדנאות יצירה ועוד. יום המשפחה חל השנה ב-1.2, ויצוין בכפר סבא במגוון אירועים שונים שיתקיימו לאורכו של חודש פברואר, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

האירוע המרכזי, פסטיבל יום המשפחה, יתקיים מחר, יום רביעי, ה-2.2, בין השעות 16:30 – 19:00 במדרחוב ירושלים. בתוכנית: עמדת צילום מדליקה, שירי משפחה שיקשטו את המדרחוב, חוויית קצב אורבנית עם אוזניות ועוד. האירוע ללא עלות.

בין האירועים הנוספים: הרצאה לרגל יום המשפחה – אתגרים בהורות במשפחות להט"ביות – על הורות פסיכולוגית והורות ביולוגית וההתמקמות ביניהם, הקשר עם משפחת המוצא, יצירת אוירה משפחתית מיטיבה ועוד. האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-8.2, בין השעות 20:30-22:00, בזום ללא עלות – בהרשמה מראש באתר העירייה.

כמו כן, מרכז ספורט רמז מזמין את התושבים היום, יום שלישי, ה-1.2, להתעמלות להורים וילדות/וילדים בגן חובה עם נופר טפר –בשעה 17:00. מרכז קהילה ונוער עציון מזמין את התושבים לפעילות יצירה ברוח יום המשפחה, היום, שלישי, בשעה 16:30, הפעילות מתאימה לגילאי 4 – 10.

 

מרכז גימלאים אלי כהן מזמין לסדנת ציור על קנבס "בעקבות משפחת הצבעים", ב-7.2, בין השעות 18:00-16:00 ולסדנת יצירה באומנות בהשראת האומנית "קוסאמה" ב-7.2 בין השעות 18:30-16:30. ב-14.2 בשעה 16:30 תתקיים במרכז זה סדנת הכנת פעמוני רוח מצמח הבמבוק.

יצוין כי תכנו שינויים ומומלץ לעקוב אחר הפרסומים באתר העירייה. ראש העירייה רפי סער אמר: "למרות הקורונה, יצרנו תוכנית מגוונת ועשירה מאוד של פעילויות לכבוד היום החשוב והשמח, כי אין כמו משפחה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להצטרף לפעילויות המהנות. יחד עם זאת, אני פונה אליכם להקפיד על כלל הנחיות משרד הבריאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר