אהובה עוזרי. צילום דודו בכר
אהובה עוזרי. צילום דודו בכר

הון, שלטון וצלצולי פעמונים: אירועי השבוע בכפר סבא

ערב הצדעה לאהובה עוזרי, הרצאה של מתן חודורוב על שחיתות בישראל, פתיחת תערוכה של רענן חרל"פ, ולא רק. כל מה שיש לעשות השבוע בכפר סבא

פורסם בתאריך: 15.10.17 06:48

 

# הרצאה: מתן חודורוב, פרשן כלכלי בערוץ 10, מגיע ביום ראשון ה-15.10 בשעה 21.15, להרצאה מרתקת בנושא הון שלטון ועיתון. תחת הכותרת "הזמנה לשחיתות?", הוא יעסוק בשאלות מיהם הטייקונים השולטים בחיינו, מה הסכנה בריכוזיות של הכוח הנצבר בידיהם, ומה ההשלכות הכלכליות והדמוקרטיות של כוח זה, על האזרח ועל מוסדות המדינה. ההרצאה תתקיים בבית ספיר, רחוב ירושלים 35, כפר סבא.

# סיפור ויצירה לילדים: פעילות סיפור ויצירה מהאגדות עם ליאת שתספר לילדים את הסיפור על "הסוס הכי מהיר בעולם", פעילות משותפת לילדים בני 2-5 והוריהם אשר ביחד יקשיבו לסיפור ואף יכינו יצירה קסומה בהשראתו. עלות כניסה להורה וילד: 35 שקלים, יום ראשון ה-15.10, בשעה 17:30, מרכז קהילתי ע"ש זאב גלר, שכונת הדרים.

# סדנת מוזיקה בתנועה: איילה טורץ פוקס מגיעה בימי שני בין השעות 17:30 -18:15 לסדנה כיפית ומעשירה לפעוטות בגילאי 2-4 אשר יכירו שירים וסיפורים דרך תנועה וקצב. יום שני, 16.10, ספריית הילדים והנוער, בית ספיר.

# הופעה: "צליל פעמונים", מופע הוקרה והצדעה מרגש לזכרה של הזמרת והיוצרת האהובה, אהובה עוזרי, בהשתתפות זמרים שישירו משיריה. במהלך המופע אשר יימשך כשעתיים (ללא הפסקה), יוקרן סרטון לזכרה והנחייה. שלישי17.10, בשעה 21:00,היכל התרבות כפר סבא.

# תערוכה: האמן רענן חרל"פ, פותח תערוכה חדשה תחת השם "דבר אל העץ" בניצוחה של האוצרת מאירה פרי-להמן.  התערוכה כוללת שבע קבוצות של עבודות שיצר, מראשית המאה הנוכחית ועד היום, שש מהן עשויות מקרשי בניין ועץ ולבוד, לעיתים בתוספת צבע שמן ושעווה. לצידן מוצגות עבודת על נייר, חלקן יצירות אוטוביוגרפיות ונרטיב אישי החושף את ילדותו של האומן בשכונת קריית היובל בירושלים. פתיחה חגיגית והשקת קטלוג, ביום חמישי ה-19.10, בשעה 19:30 בגלריה העירונית רחוב גאולה 12, כפר סבא, נעילה ב-28.12.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר