ההצגה מולאן. צילום כפיר בולוטין
ההצגה מולאן. צילום כפיר בולוטין

השבוע בכפר סבא: ההצגה מולאן מגיעה להיכל התרבות, בית"ר ירושלים מגיעה ללויטה

עוד באירועי השבוע בכפר סבא: מבצעי אמצע השבוע בברים, פתיחת תערוכה חגיגית בבית האמנים והרצאה שמסבירה איך כלה וחמות יכולות לחיות באושר

פורסם בתאריך: 4.2.18 10:41

# במרכז הקהילתי גלר סדרת ההרצאות "כבוד הנשיא" מביאה לקדמת הבמה את נשיאי המדינה לדורותיהם. ביום שני (5.2) בשעה 20:00 תתמקד ההרצאה, שיעביר אודי גזית, בנשיא הרביעי של מדינת ישראל אפרים קציר. קציר, פרופסור בהשכלתו, היה ביופזיקאי זוכה פרס ישראל, פרס רוטשילד, פרס ויצמן, פרס טשרניחובסקי ופרס יפן . הוא כיהן כמפקד הראשון של חיל המדע, כמדען הראשי במשרד הביטחון, והקים את המחלקה לביופיזיקה במכון ויצמן. באפריל 1973 נבחר על ידי הכנסת לנשיא המדינה. הוא היה הראשון שקיבל את פניו של נשיא מצרים אנואר סאדאת, כאשר הגיע לביקור היסטורי בישראל. הכניסה להרצאה חופשית.

אפרים קציר. צילום יעקב סער- לע"מ

אפרים קציר. צילום יעקב סער- לע"מ

# רוצה לדעת איך כלה וחמות יכולות לחיות באושר? עם המנחה ליאת פדות, מנהלת לתקשורת במערכות יחסית, מוסמכת מכון אדלר, גם את תוכלי לעשות שינוי. ההרצאה ביום שני (5.2), בשעה 20:30, בבית התרבות ע"ש רייזל, רחוב גאולה 12.

# רגע לפני יום האישה הבינלאומי אנחנו פה להזכיר כי בבר 55 במתחם אושילנד בכפר סבא יש ליידיז נייט בימי שני עם מבצע מפנק למין היפה: על כל הזמנה של מנה עיקרית מקבלות קוקטייל מתנה און דה האוס. עידו קוזי, הבעלים, מוסיף שבמקום ממשיכים עם מבצע ההפי האואר במקום, בין 20:00-17:00 בימים ראשון עד חמישי.

בר 55

בר 55

# ההצגה "מולאן", המבוססת על הסרט המצליח של דיסני, מגיעה להיכל התרבות בכפר סבא ביום שלישי (6.2) בשעה 17:30. ההצגה, מבית תיאטרון אורנה פורת, משלבת תיאטרון, תנועה, מוזיקה, אקרובטיקה ותיפוף, המביאים לבמה את העושר והיופי של התרבות הסינית. הסיפור הוא על מולאן, נערה סינית החיה בכפר קטן, שכדי להגן על אביה המבוגר והחולה שלא יצא להילחם בהוראתו של הקיסר, מתחפשת לגבר ומתגייסת לצבא במקומו. ההצגה מתאימה לגילאי חמש עד שמונה. מחיר הכרטיס 65 שקלים.

ההצגה מולאן. צילום כפיר בולוטין

ההצגה מולאן. צילום כפיר בולוטין

# הפועל כפר סבא בכדורגל תארח ביום שלישי (6.2), בשעה 19:00, באצטדיון לויטה, את בית"ר ירושלים מצמרת ליגת העל, למשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר

# ליין שלישוק בטיילר דרדן ביום שלישי מבטיח פינוקי אלכוהול במחירי שוק, כמו למשל שלושה שוטים של טקילה בתשעה שקלים, שני טובי ב-18 וגם שליש בירה ב-18.

הטיילר דרדן

הטיילר דרדן

# אמני "נקודת מבט" מציגים תערוכה חדשה בבית האמנים בכפר סבא: "סכי עיניים"  Paraocchi, שאצר רוני ראובן. הפתיחה החגיגית ביום חמישי (8.2) בשעה 20:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר