רן בן עטיה. צילום מסך מתוך פייסבוק
רן בן עטיה. צילום מסך מתוך פייסבוק

סוף שבוע בכפר סבא: סרן במיל' רן בן עטיה מזמין אתכם לאירוע מחאה בשבת בבוקר

ויש גם הפגנה במוצ"ש, הצגה של בית לסין, חגיגות שנתיים להיישה וליינים של סוף שבוע בברים

פורסם בתאריך: 9.2.18 08:12

# אתם מוזמנים לפתוח את יום שישי בבוקר עם מופע מקסים של חיים קינן, "כשהיינו ילדים עד גוונים', מיטב שירי ילדות ונוסטלגיה, באודיטוריום בית ספיר, בשעה 9:00.

# הזמר לירן טל מגיע לקניון ערים עם מופע ים תיכוני סוחף. טל, זוכה בפסטיבל כינור דוד, זכה במקום הראשון בתכנית הטלוויזיה "המלך הבא" עם השיר "בדד". הוא שיתף פעולה עם אהובה עוזרי, משה בן מוש, ישי לוי וארקדי דוכין. המופע ביום שישי בשעה, 12:15, במתחם מקס מיוזיק בקניון ערים. הכניסה חופשית.

לירן טל. צילום יח"צ

לירן טל. צילום יח"צ

# בהודעה שהפיץ ברשתות החברתיות סרן במיל' רן בן עטיה, תושב כפר סבא שהתפרסם כאחד הפצועים הקשים במבצע צוק איתן, הוא מזמין את תושבי העיר לאירוע מחאה קהילתי ביום שבת, ב-10:00 בבוקר, מול בניין עיריית כפר סבא, עם הקריאה: "שומרים על שבת חופשית בכפר סבא שלנו". בן עטיה: "נצא לשמור על צביונה של כפר סבא. לא ניתן לכוח פוליטי שמהווה מיעוט לכפות עלינו את השבת שלו. נמשיך לחיות בשבת חופשית כפי שאנחנו רואים אותה. ביום שבת, בעשר בבוקר, נגיע כולנו, ילדים ומשפחות, עם מחצלות, כסאות, אופניים ודברי מאכל, להפנינג מחאתי קהילתי על השבת שלנו. לאחר מכן נצא ונקנה בחנויות הפתוחות ונתמוך בהן".

הפוסט של רן בן עטיה. מתוך הפייסבוק

הפוסט של רן בן עטיה. צילום מסך מפייסבוק

בתוך כך, מארגנת סיעת מרצ הפגנה בעניין פתיחת עסקים בשבת בכפר סבא מול בניין העירייה, בשעה 19:30

# ההצגה "קוראים לו מלך" של תיאטרון בית לסין, מאת סביון ליברכט ובכיכובם של דני גבע, יעל בוטון, אבי גרייניק, איתי פולישוק, נתי קלוגר ועוד אחרים וטובים, תציג בהיכל התרבות בכפר סבא במוצ"ש, בשעה 21:00.

# במוצ"ש ליידיז נייט בקוסטנזה, נשים נהנות ממבחר הקוקטיילים החדשים ב-45 שקלים ללא הגבלה, ומבקבוק קאווה ב-55 שקלים. גם לגברים שמתייצבים יש מבצע: קנקן שושנע של 1.8 ליטר ב-99 שקלים.

הקוסטנזה

הקוסטנזה

# בד"ר גונזו ממשיכים עם הליין שאסור לכם לפספס: מוצ"ש של יין ובירה ללא תחתית ומוזיקה טובה. תכינו נהג תורן. מתחילים
ב- 22:00.

ד"ר גונזו

ד"ר גונזו

# ההיישה בר חוגג שנתיים עם הופעה של מסטרינה ומוזיקה של דיג'יי נועה ברודצקי. שריינו מקומות ותגיעו למקום בו יש אקשן אמיתי.

זוהר גבאי, מזל טוב.

"אתם פשוט לא מבינים את רמת ההתרגשות. כל כך הרבה עברנו בשנתיים האלו, כל כך הרבה אנשים מהממים שהפכו להיות המשפחה שלנו, והדרך שלנו עוד ארוכה לפנינו. אנחנו חוגגים יום הולדת שנתיים למקום במוצ"ש (10.2), בשעה 22:00, וכולם מוזמנים להגיע ולחגוג איתנו".

זוהר גבאי צילום פרטי

זוהר גבאי צילום פרטי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר