קרולינה. צילום יח"צ
קרולינה. צילום יח"צ

הזמן הנשי: כל אירועי יום האישה בכפר סבא, ולא רק

אירועי יום האישה בכפר סבא: הופעה של קרולינה, מפגש עם לאה שבת, הרצאה של שרה אנג'ל וסיור בעקבות החלוצות

פורסם בתאריך: 4.3.18 08:30

# מועדון רייזל מארח בתחילת השבוע את המרצה לאמנות דפנה להב, שתיקח אתכם למסע בזמן דרך פורטרטים של אישים מפורסמים לאורך ההיסטוריה. ראשון (4.3), בשעה 10:30. עלות ההשתתפות 25 שקלים.

# ד"ר אלון גן, היסטוריון ומומחה לחקר עיצוב הישראליות, מגיע לאודיטורים ספיר ויעביר את ההרצאה "יורים ובוכים" על מוסר ומלחמה, הקונפליקט שבין שימוש בכוח לערכים הומניסטיים, ויחסה של החברה הישראלית לשני אלו. יום ראשון (4.3) בשעה 12:00.

# הצגת הילדים "ללוש קפה" תתקיים ביום שני (5.3), בשעה 17:00, באודיטוריום ספיר. זהו מופע מוזיקלי בניחוח ביסטרו צרפתי, בו ייחשפו הילדים לקסם האפייה דרך סיפור מומחז.

# הזוג הנצחי של עולם הבידור הישראלי, יונה אליאן וששי קשת, מגיע ביום שני (5.3), ב-20:30, להיכל התרבות עם המופע המוזיקלי "עדיין נשואים?". אליאן וקשת, שנשואים גם מחוץ לבמה כבר 40 שנה, החליטו לחגוג את המאורע בהופעה מוזיקלית עם סיפורים מחיי הנישואין, והכל בליווי נגנים. מחיר הכרטיס: 129 שקלים.

יונה אליאן וששי קשת צילום הדר כהן

יונה אליאן וששי קשת צילום הדר כהן

# לרגל יום האישה הבינלאומי, תתקיים ביום שני (5.3) בשעה 20:00, בקניון G, הרצאתה של שרה אנג'ל על סיפור חייה הבלתי יאמן. אנג'ל התפרסמה בגיל 23 כשהייתה נשואה לעבריין שמעיה אנג'ל. השניים הואשמו ברצח כפול והאשמה העיקרית כלפי אנג'ל הייתה במתן הוראות רצח ובסיוע לרצח. לאחר יותר משנתיים, זוכתה מחמת הספק ויצאה לחופשי, בעוד על שמעיה אנג'ל הוטל מאסר עולם. לפני המשפט ובמהלכו אנג'ל ישבה כעצירה בכלא הנשים נווה תרצה ברמלה ובאותה עת, החלה בהליכי גירושין מבעלה. לאחר שחרורה מן הכלא, הסתבכה שוב בעולם הפשע והסמים וישבה בכלא שלוש שנים נוספות. אחרי שחרורה כתבה את ספרה האוטוביוגרפי על עולם הפשע "מלאך או שטן". בהמשך הפכה לאשת תקשורת וכתבה ספרים נוספים, בהם רב המכר "נקמה". הכניסה להרצאה בעלות של 40 שקלים, כולל קפה ומאפה.

שרה אנג'ל צילום מוטי קמחי

שרה אנג'ל צילום מוטי קמחי

# מוזיקה, ריקודים, אלכוהול, אוכל ועוד הרבה טובים מחכים לכם ביום שני (5.3) בהיישה בר של השפית זוהר גבאי, שיחד עם שותפתה יעל סער, מזמינה אתכם לערב נשים מפנק במיוחד החל מהשעה 21:00. עלות הכניסה 20 שקלים, כולל צ'ייסר ומתנה קטנה.

זוהר גבאי (משמאל) ויעל סער

זוהר גבאי (משמאל) ויעל סער

# ביום שלישי (6.3), בשעה 17:00, יעלה באודיטורים ספיר החלק השלישי בסדרת המופעים המצליחה של המנצח גיל שוחט, "מפגשים מוסיקליים" – מוזיקה קלאסית קלה פוגשת מוסיקה קלאסית עכשווית. שוחט יארח את הזמרת והשחקנית לימור שפירא, ויחד הם יציגו את היצירה המוזיקאלית של שטראוס: תעלוליו העליזים של טיל אוילנשפיגל ומתוך הסרט "מצחיקונת" בכיכובה של ברברה סטרייסנד. משך הקונצרט: כשעה וחצי, ללא הפסקה. עלות המופע: 160 שקלים.

גיל שוחט צילום גדי דגון

גיל שוחט. צילום גדי דגון

# העיתונאית עמליה דואק מגיעה ביום שלישי (6.3) בשעה 20:30 להרצאה במרכז הצעירים החדש שחוגג חודש השקה, על כסף, כוח ופוליטיקה. זה כולל שתייה ונשנושים, הכניסה חינם בהרשמה מראש.

מרכז הצעירים החדש בחצר השוק

מרכז הצעירים החדש בחצר השוק

# ביום רביעי (7.3), בשעה 20:00, יתקיים באודיטוריום ספיר מפגש נוסף של הסדרה המצליחה "כוחה של המילה בספרות ובמוזיקה" – סדרת מפגשים שיזמה הספרייה העירונית בין אנשי ספר, משוררים וסופרים, לבין יוצרים מוזיקליים. במפגש הקרוב יפגשו הסופרת איריס אליה כהן והזמרת והיוצרת – לאה שבת. מחיר הכרטיס: 30 שקלים.

לאה שבת צילום אלון רון

לאה שבת. צילום אלון רון

# מועצת נשים כפר סבא מזמינה את תושבות ותושבי כפר סבא לחגוג ביום חמישי (8.3) את יום האישה הבינלאומי באודיטוריום ספיר. ההתכנסות בשעה 19:30 וכוללת שמונה ברכות, כשב-20:30 תעלה הזמרת קרולינה להופעה נשית עוצמתית, ותשיר בין השאר את להיטיה "צל עץ תמר", "אף אחד לא בא", "צר לי צ'ארלי" , "מול הים" ו"so far". עלות הכרטיס 70 שקלים.

קרולינה. צילום יח"צ

קרולינה. צילום יח"צ

# לרגל יום האישה הבינלאומי שמתקיים ביום חמישי הבא, מדריכת הטיולים הכפר סבאית שרונה לימן, בשיתוף בית התרבות על שם רייזל, יוצאת למסע בעקבות החלוצות האמיתיות של כפר סבא. הסיור ייצא מגינת קולנוע עמל על שם שלי עמרמי ז"ל ביום שישי (9.3), בשעה 9:00, וימשיך בעקבות הנשים שעשו היסטוריה בכפר סבא ותרמו להתיישבות, לתרבות, לחינוך ולביטחון במושבה. ההשתתפות בסיור בתשלום של 50 שקלים. לפרטים נוספים 052-2748706.

שרונה לימן. צילום טטינאנה מסז'ניקוב

שרונה לימן. צילום טטינאנה מסז'ניקוב

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר