השאלטר בר
השאלטר בר

אירועי השבוע בכפר סבא: שיחות עם הברמן בהיישה, ליין סטנדאפ בשאלטר

עוד השבוע בכפר סבא: מופע מחול ענק, ערב מחווה ליהדות תימן ומשחק חוץ קשה להפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 18.2.18 08:31

# במסגרת סדרת ההרצאות "האישה במאה העשרים – מאבקה לשוויון והישגיה", הכוללת שישה מפגשים, תתקיים ביום ראשון (18.2), בשעה 20:00, באודיטוריום ספיר ההרצאה האחרונה בשם "הגלולה, מכונת הכביסה והטמפקס", שיעביר המרצה ד"ר יצחק נוי-היסטוריון. ההרצאה תעסוק בפיתוחים המדעיים והטכנולוגיים אחרי מלחמת העולם השנייה, האפשרויות שנפתחו בפני האישה במערב להשתוות לגבר, להיכנס לפוליטיקה ולשנות את פני המלחמה המודרנית. מחיר הכניסה: 25 שקלים.

# בעיצומו של המשבר הגדול ביותר שידעה העונה, הפועל כפר סבא תתארח ביום שני (19:00, עילוט) אצל אחי נצרת. במקרה של הפסד נוסף, הקבוצה של ריימונדאס ז'וטאוטאס צפויה לאבד את המקום השני ולהסתבך מאוד במאבקי העלייה לליגת העל. מאמצים להכשיר את טום שלח למשחק.

שחקני הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

שחקני הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

# ההצגה "שיחות עם הברמן" מגיעה להיישה בר בקניון ערים. ההצגה מתקיימת בבר עצמו, יחד עם הקהל היושב ושחקנים שלא יזדהו עד שיידלק האור ואז אחד מהם יפתח במונולוג שיגרור אחריו מונולוגים נוספים ומצחיקים על חיי היום יום – עבודה, ילדים, זוגיות ואכזבה. הכרטיסים אזלו, אבל אתם מוזמנים לנסות להשתחל, ביום שני (19.2) בשעה 20:00.

היישה בר. צילום אור גליקמן

היישה בר. צילום אור גליקמן

# ההרצאה "חיזוק מערכת החיסון הטבעית בילדים באמצעות רפואה משלימה ומשולבת" תתקיים במרכז הקהילתי גלר, ביום שלישי (20.2) בשעה 20:39. אורי ארמון, מטפל בדיקור בקופת חולים מכבי, ירצה על חיסונים טבעיים והדרכים לעשות זאת. ההרצאה פתוחה לחברי כל קופות החולים, ומחיר ההשתתפות עשרה שקלים. רישום מראש בטלפון: 7656132 -09.

# המופע המרכזי של מועדון Dance Community Club מגיע להיכל התרבות בכפר סבא ביום שלישי (20.2) בשעה 19:30. המופע מרכז ארבע יצירות נבחרות העסוקות בסוגים שונים של מחול: D-Talent – במה ליוצרים מגילאי 14 ועד גיל 19; – D-Dhowבמה למורים בבתי ספר למחול היוצרים יצירות מחול עבור קבוצות בבית הספר; מופע הסיום של פסטיבל הכוריאוגרפיה – יצירות מחול מאת כוריאוגרפים בכירים אשר נוצרו במסגרת הפסטיבל בבתי ספר המשתתפים בפרויקט; ומופעים אורחים בהשתתפות אמנים בכירים בתחום המחול, בהם עידן שרעבי ורקדנים (קטע מתוך היצירה "דינוזאור"), איגור פטשנצ'וק, דין פרטוש, וליאת קצור ("לא-לה"). בתי ספר נוספים למחול שלוקחים חלק במופע: "האקדמיה" מרעננה, "בתנועה" מכפר סבא, סטודיו סול מהוד השרון ועוד קבוצות מחול נוספות מטבעון, באר יעקב, גדרה, תל אביב, פתח תקוה ועוד.

# בשאלטר בר בכפר סבא מציעים שני פינוקים חדשים: ערב סטנדאפיסטים בימי שלישי, וימי חמישי עם בירה או יין ללא גבולות וללא תחתית.

השאלטר בר

השאלטר בר

# בקופי טרי רוצים שתצאו מהבית לא רק בסופ"ש ומזמינים אתכם להגיע ביום רביעי לערב ישראלי בו המוזיקה בעברית והצ'ייסרים של הערק בחמישה שקלים. מי שמעדיף בירה יכול להקדים, ולהגיע בין ראשון ורביעי בשעות 21:00-18:00, אז יש 1+1 על כל הבירות מהחבית.

הקופי טרי

הקופי טרי

# המופע "מעל כנפי נשרים – אל 70 למדינת ישראל", בנושא יהדות תימן, יתקיים ביום חמישי (22.2), בשעה 20:30, בהיכל התרבות בכפר סבא. בתכנית האומנותית, שאותה ערכה ברכה מורי מלמד: דיקלום שירים המאפיינים את הנושא כמו "שיר הבילויים" אותו תדקלם יונה קרני וכתב דן אלמגור, "תימני נשאר תימני" של אלתרמן אותו תקרא תמי מליחי, והופעה של רמי דנוך, סולן צלילי העוד שיזם והפיק את התוכנית, בסיועו של מנהל המחלקה למורשת ישראל בכפר סבא שמשון ממליה, וחברי "חוג חזון", בהם יוחאי קפאח. עוד יופיעו ששי יעיש שישיר את השיר "סעידה" על חטיפת הילדה סעידה, הודיה מורי בן שלום שכתבה שיר על האם שחטפו לה ילד, יפה יהודה, והופעות של לירון עמרם ובועז גדקא עם שירה תימנית אותנטית וניגון על פח כמיטב המסורת. הערב מלווה בקטעי קישור וסרטונים, בהם המערכון של אורי זוהר ואריק איינשטיין, ושיא הערב תהיה הופעה של להקת הפולקלור מבית לזרוס בכפר סבא, "איילת חן", בהדרכתה של אסנת ריידמן שרעבי. משך המופע כשעתיים. מחיר הכניסה: 70 שקלים באולם, 60 שקלים ביציע.

רמי דנוך צילום אמיל סלמן

רמי דנוך. צילום אמיל סלמן

# ולמי שעדיין לא ביקר בביר גרדן בקניון G בכפר סבא, עכשיו יש לכם סיבה ממש טובה לעשות גיחה למקום. שישי ושבת פותחים בשעה 12:00 בצהריים וגם מזמינים אתכם ל- HAPPY HOUR בין ראשון לחמישי, בין השעות 18:00 ל־20:00., עם 50 אחוז הנחה על כל האלכוהול ועל מנות אוכל נבחרות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר