שוק קח תן
שוק קח תן

סופ"ש בכפר סבא: שוק קח תן ענק בשישי, פיקניק שכונתי ענק בשבת

סוף שבוע קהילתי בכפר סבא עם שני אירועים מיוחדים שאולי גם יפחיתו את כמות הפסולת

פורסם בתאריך: 16.3.18 07:05

היום (שישי, 23.3), בין השעות 10:00 ל־12:30, יתקיים בפעם החמישית, בגינה הציבורית ברחוב אלקלעי, שוק 'קח תן' לילדים ותינוקות בסימן "אפס פסולת", עם תרומה לקהילה ובשיתוף מחלקת קיימות של העירייה. את היריד מארגנת רונית אבוהב בן יוסף, בעלת חנות יד שנייה בעיר. הרעיון מאחורי השוק פשוט: מביאים מה שלא צריכים ולוקחים מה שצריכים. כל אחד מביא את מה שמיותר לו ובוחר מהמלאי המשותף, לפי מספר הפריטים שהביא בעצמו. הפריטים שיוותרו יתרמו לעמותות כמו סיפור חוזר, זהב"י ומקלט לנשים מוכות. בשעה 11:00 תעלה הצגת הילדים "מתוקית -מופעי ילדים בטעם של פעם", יתקיימו סדנאות יצירה בשימוש חוזר ויהיו משחקים ומוזיקה. הכניסה חופשית. פרטים נוספים בטלפון: 054-6420320.

מחר (שבת, 24.3), בשעה 16:00, בגינה הקהילתית הדרים, יתקיים פיקניק שכונתי ענק, כולל שוק קח תן שבו מביאים מה שלא צריכים ולוקחים מה שכן: צעצועים, ספרים, בגדים, כלים, תמונות, תקליטים, מוצרי חשמל קטנים הם רק רשימה חלקית של הדברים שיחכו שם. חפצים שלא ימצאו בעלים חדשים ימסרו לתרומה והמארגנים מבקשים להביא חפצים במצב טוב.
גם השוק וגם הפיקניק זכו בפעמים הקודמות להצלחה אדירה והפכו לחוויה לכל תושבי השכונה. המארגנים ממליצים להצטייד במחצלת, מזון ושתייה ובמשחקים שיתאימו לפעילות באוויר הפתוח כמו כדור או חבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר