מוחמד סלאח, כריסטיאנו רונאלדו צילום רויטרס, AP
מוחמד סלאח, כריסטיאנו רונאלדו צילום רויטרס, AP

סופ"ש של כדורגל: איפה אפשר לצפות בגמר ליגת האלופות, והמבחן הגדול של הפועל כפר סבא

עוד באירועי סוף השבוע בעיר: מחווה לשמוליק קראוס וערב רטרו ישראלי

פורסם בתאריך: 25.5.18 09:55

# הופעה בקניון ערים. מופע שישי צהריים, מחווה לזמר שמוליק קראוס, עם המוזיקאי אילן וירצברג ולהקתו, מחכה לכם במקס קניון ערים ביום שישי בשעה 12:15, ברחבת הבמה. המוזיקאי אילן וירצברג (בציר טוב), שהיה מפיקו המוזיקלי של הזמר שמוליק קראוס, מי שנחשב לאחד המלחינים החשובים של המוזיקה הישראלית, עיבד מחווה מרגשת לאומן עם רכב חדש. במופע הם יבצעו רפרטואר עשיר של שירים, כולל: 'יחזקאל', 'בובה זהבה', 'כל השבוע לך', 'ילדה קטנה', 'רואים רחוק, רואים שקוף' ולהיטים אחרים בביצועים רעננים, מרגשים שהופכים לחוויה מהנה במיוחד". הכניסה חופשית.

מחווה לשמוליק קראוס

מחווה לשמוליק קראוס

# המבחן של הפועל כפר סבא. המבחן האחרון והחשוב ביותר של הפועל כפר סבא העונה יתחיל בשישי (16:30, לויטה) במשחק הראשון מבין שניים מול עירוני טבריה. הקבוצה של יצחק שום וארז בנודיס תרצה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בטבריה ביום שלישי, בסיומו יקבע אם הירוקים יחזרו לליגה א'.

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

# שרים ישראלי ברטרו. ברטרו פנקייק בר כפר סבא בקניון כפר סבא הירוקה, מזמינים אתכם לערב רטרו ישראלי מהסרטים עם ראובן ארז בהופעה, בה אתם משתתפים ושרים בקולי קולות שירים שכולם מכירים ואוהבים מכל הזמנים. מתחילים בשעה 21:45, המחיר 50 שקלים כולל משקה ראשון.

רטרו פנקייק בר. צילום אריק מור

רטרו פנקייק בר. צילום אריק מור

# גמר ליגת האלופות בברים בכפר סבא. בטמפל בר בקניון G כפר סבא, מזמינים אתכם להיות חלק מאירוע של פעם בשנה, שידור ליגת האלופות והמשחק שכולם מדברים עליו – ריאל מדריד נגד ליברפול. גם בד"ר גונזו מזמינים אתכם להגיע ולצפות בשידור ישיר של גבר ליגת האלופות, וגם בקופי טרי, שם מבטיחים לכם איכות צפייה גבוהה על גבי מסכי ענק, מבצעים והפתעות. לכם רק נותר להגיע עם מדי החולצה שאתם אוהבים ולתפוס מקומות מול המסכים. מוצ"ש, 26.5, בשעה 21:45.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר