גאווה צילום זאב שטרן
צילום אילוסטרציה זאב שטרן

היום, החל מ-10:00: מצעד גאווה היסטורי בכפר סבא. רחוב ויצמן ייסגר בחלקו לתנועה

עוד בסוף השבוע בכפר סבא: להקת קמרוק תעשה רוק ישראלי, להקת מסטרינה תקפיץ את חצר השוק

פורסם בתאריך: 1.6.18 06:32

# מצעד גאווה היסטורי בכפר סבא. היום (שישי), החל מהשעה 10:00, יתקיים במדרחוב ירושלים הפנינג גאווה ששיאו בשעה 11:00 במצעד גאווה ראשון והיסטורי בכפר סבא ובשרון, כשהמשתתפים יצעדו לאורך מסלול של 750 מטר במרכז העיר. מקטע ברחוב ויצמן, בין הרחובות ירושלים וכצנלסון, ייסגר לתנועת כלי רכב בשעות 12:00-11:00. מהמשטרה נמסר כי לא תתאפשר הכנסת כלי נשק למתחם ההפנינג של האירוע. "כוחות המשטרה ייפרסו במתחם האירוע בהיערכות בטחון שוטף וסדר ציבורי, על מנת להבטיח את שלום המשתתפים ובטחונם", מסרה המשטרה, "כלל המערכים, לרבות אמצעי גידור במתחם ההפנינג ותוואי הצעדה, שהוצגו למארגני האירוע, ייפרסו לאבטחת המשתתפים על ידי העירייה ומשטרת ישראל".

# רוק ישראלי בשישי. להקת קמרוק מגיעה ביום שישי בצהריים לרחבת קניון ערים, למופע מחווה לתקופת הזוהר של הרוק הישראלי, עם שירים של משינה, החברים של נטשה, איפה הילד, ירמי קפלן ואחרים. מתחילים בשעה 12:15, ברחבת הבמה של קניון ערים. הכניסה חופשית.

להקת קמרוק. צילום יח"צ

להקת קמרוק. צילום יח"צ

 

 

# שישי בחצר. בחצר השוק בכפר סבא, ביום שישי החל מהשעה 12:30, מחכה לכם הופעה של להקת "מסטרינה" וגם מבצע מגניב במיוחד – כנסו לעמוד הפייסבוק של חצר השוק, צלמו את המודעה של פסטה פיורי והגיעו איתה למקום – כי תמונה אחת שווה לכם כוס יין או בירה.

חצר השוק. צילום באדיבות חצר השוק

חצר השוק. צילום באדיבות חצר השוק

# קפה עם הקטנים. עכשיו יש לכם סיבה טובה לצאת מהבית גם בשבת בבוקר. למה? כי מתברר שההומיז, המקום החדש של יעל סער וזוהר גבאי, הבעלות של ה-היישה בר בקניון ערים, תופס חזק ולא רק אצל צעירים ובליינים, אלא גם אצל משפחות שמוזמנות להתייצב החל מהשעה 9:00 ולהכיר מקרוב את התפריט ועל הדרך ליהנות מבריזת קיץ נעימה ובילוי משפחתי עם הקטנטנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יוחנן

    מי שלא הולך למצעד הגאווה הוא איש חשוך
    מי שהולך למצעד יש לו ישבן מואר

  2. רועי

    הגענו לזמנים שכדאי להתחיל להרהר בתשובה.
    שנזכה לאמת ולא לשקר.
    אמן!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר