גביע העולם בכדורגל. צילום AP
גביע העולם בכדורגל. צילום AP

בעקבות הגביע הקדוש: איפה אפשר לצפות במונדיאל בכפר סבא?

חודש של כדורגל מתחיל היום והברים בכפר סבא נכנסים לכוננות: איפה יש מסך של 25 מ"ר, איפה יש מבצע לכל החבר'ה, ואיפה מותר לעשן?

פורסם בתאריך: 14.6.18 15:44

# צופים ואוכלים: חגיגת מונדיאל גדולה מחכה לכם במתחם אושילנד כשבימי שידורי המשחקים ייהנו המבלים משלל פינוקים מיוחדים, החל מדוכני מזון ואוכל רחוב, מתחם צפייה מיוחד עם בר גולדסטאר בו תוכלו לרכוש בירות בעשרה שקלים בלבד, פופים ומסך ענק בגודל 22 מ"ר. גם בשוק הקולינריה אושימרקט שבמתחם אושילנד מתכוננים לחגיגות המונדיאל, ומזמינים אתכם להקרנות של משחקים החל משעות הצהריים ועד הלילה.

מיכל, יח"צ שוק אושימרקט, מה מחכה לנו?

"בשוק יוצב מסך ענק מרכזי וסביבו מסכים קטנים נוספים שישדרו את המשחקים ויאפשרו לבאי המקום ליהנות מאווירת ספורט תוססת לצד אוכל טוב והמון בירה. להשלמת האווירה, כל שולחן יקבל בתחילת המשחק כרטיס עם שמות הנבחרות המתמודדות. ניחוש נכון של תוצאות המשחק יזכה את כל יושבי השולחן בבירה שהוזמנה במהלך השידור. בנוסף, מסעדות השוק יציעו בשעות השידור מנות ספיישל החל מ-30 שקלים, כמו סיגר דג ים על טחינה לימונית ואריסה של בר דגים, רול פוטומאקי אינסייד אאוט בסושי מן, קאסדיה פויו או פולנטה ממקסיקנו, ועוד".

 

# משחקים נבחרים בחצר השוק: במרכז הצעירים בחצר השוק בכפר סבא ישדרו במהלך המונדיאל שישה משחקים נבחרים: ארגנטינה-קרואטיה (21.6), גרמניה-מקסיקו (17.6), סרביה-ברזיל (27.6), שני חצאי הגמר (10-11.7) ומשחק הגמר (15.7).

 

# תפריט לכל החבר'ה: בבלאק בורגר בקניון G בכפר סבא מחכה לכם חווית מונדיאל קצת אחרת, הודות לתפריט חברתי חדש ומיוחד לרגל שידורי המונדיאל הכולל קומבינציות אוכל, בירה ושתייה. למשל: שלושה ליטר בירה (קרלסברג או טובורג) ב-139 שקלים, ארבעה מיני המבורגרים, נקניקיות מרגז, טבעות בצל וצ’יפס רק ב-119 שקלים. רוצים עוד? במקום מחכה כדורגל שולחן בו תוכלו להראות מה אתם יודעים לעשות על המגרש.

 

# עם סאונד או בלי: בביר גארדן בקניון G בכפר סבא מזמינים אתכם ליהנות משולחנות שיתופיים בשני מתחמים (בפנים עם מסך ענק וסאונד ובחוץ מסך ללא סאונד) וגם ממבצעי אלכוהול ואוכל שווים במיוחד שיוגשו בתקופת המונדיאל, כולל שלושה ליטר בירה ב-180 ש’, צ’ייסרים (טקילה, ערק, קמפרי וג’ין) בשמונה שקלים, פיצה ב-48 שקלים ועוד.

 

# מסך ענק, אבל ממש: אין חגיגת כדורגל בכפר סבא בלי הטמפל בר, שבכל ארבע שנים הופך למקום עלייה לחולי כדורגל.

דותן ששון, גם הפעם אתם משקיעים?

"ברור! מונדיאל אצלנו זה הרבה דברים. קודם כל אווירה ושנית השקעה בכל הפרטים, כולל הפרטים הקטנים. למי שמגיע אלינו לצפות מחכה חווית צפייה מטורפת כי אנחנו חונכים מערכת סאונד חדשה במקום שהיא FULL HD עם מסך ע-נ-ק של 25 מ”ר. חוץ מזה, בגלל שהמקום שלנו מחולק לאזורים, אז גם מי שמעשן יכול ליהנות מצפייה במשחק בקומת העישון שלנו. לגבי מבצעים, אנחנו מציעים תפריט אוכל ואלכוהול מיוחד לקראת המונדיאל שכולל גם פינוקים של צ’ייסרים ובירות במחירים מיוחדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר