חוף הים בכיכר העיר כפר סבא
חוף הים בכיכר העיר כפר סבא

השבוע בכפר סבא: חוף ים בכיכר העיר ומירוץ משפחות רכוב

וגם: שירים על הדשא בבית רייזל, תערוכת שורשים בגלריית ARTמבט ופעילות ספורטיבית משותפת לסבים ונכדים

פורסם בתאריך: 8.7.18 07:41

# חוף ים בכיכר העיר: האירוע המסורתי שמארגנת עיריית כפר סבא, “קיץ על החוף בכיכר העיר”, יתקיים השבוע, בימים שני עד רביעי (11-9 ביולי), בשעות 19:30-17:30. יחכו לכם חוף ים מיוחד לילדים, עם כפות, דליים, שמשיות, כסאות נוח ומוזיקת רקע. בכל אחד מימי האירוע תתקיים תחרות ארמונות בחול (בהרשמה מראש), יחולקו ארטיקים וצוותי הבידור ינעימו את זמנם של המשתתפים. ההכרזה על הזוכים בתחרות תתקיים ביום רביעי (11.7). באותו יום, בשעה 20:00, יוקרן בחוף הסרט “תפוס את הגלים”.

ליד הבית - חוף הים בקניון ערים

חוף הים בכיכר העיר

# רצים את כפר סבא: עיריית כפר סבא מזמינה אתכם ביום שני (9.7) למירוץ משימות משפחתי ברחבי העיר. ההתכנסות בשעה 17:00 בפארק כפר סבא (כניסה מחניון האצטדיון). ב-17:30 יקבלו המשפחות הסבר על המרוץ, ומיד לאחר מכן יוזנקו ויקבלו את המשימה הראשונה. כל משפחה תקבל חולצות, בקבוקי ספורט, ארטיקים ופינוקים שונים במהלך המשימות. המרוץ צפוי להסתיים בשעה 19:30, אז יחולקו תעודות השתתפות, מדליות ופרסים לזוכים. בני המשפחה שתזכה במקום הראשון יקבלו כניסה לביטבוקס חדרי קריוקי בכפר סבא. הפרס השני הוא כניסה משפחתית לחדרי בריחה XCAPE והפרס השלישי כניסה משפחתית לבאולינג. המרוץ מתאים למשפחות עם ילדים בגילאי 12-5 ויתבצע באמצעות הרכב הפרטי. ההרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל, מחיר ההשתתפות למשפחה 50 שקלים.

פארק עירוני כפר סבא צילום עזרא לוי

פארק כפר סבא צילום עזרא לוי

# שרים על הדשא: ביום שני (9.7) יתקיים הערב הראשון מבין כמה ערבי “קלאסיקה עברית על הדשא” בבית התרבות על שם רייזל. ערב זה יהיה ערב זמר עברי משירי המשורר נתן אלתרמן, בו ישירו המשתתפים את השירים והפזמונים של אלתרמן המספרים על ארץ ישראל הישנה והטובה, וכן שירים שלאחר קום המדינה ופזמונים מתוך מחזות זמר בביצוע של אמנים שונים. את הערב תיפתח מקהלת יחדיו עם המנצחת מרינה קורנבליט בשירים ישראלים, וינחה אותו שמוליק צבי, חוקר זמר עברי, שיספר את הסיפורים היפים שמאחורי השירים. הכניסה חינם.

בית רייזל. צילום עזרא לוי

בית רייזל. צילום עזרא לוי

 

# מחפשים שורשים: במסגרת חגיגות 70 שנה למדינה תוצג בגלריה Artמבט בכפר סבא התערוכה “שורשים”, שתפתח ביום שלישי (10.7) ותינעל ב-18 באוגוסט. בתערוכה, שאצרה אביה ממון, יציגו עבודות שבעה אמנים ששורשיהם היו נטועים בשבע מדינות שונות, ונקלטו בהצלחה בארץ. התערוכה מציגה את שלל תוצרי התרבות החדשה שנוצרה בארץ, כשכל אחד מהאמנים הושפע בדרך זו או אחרת מהמדינה אותה הוא מייצג – אוקראינה, אתיופיה, דרום אפריקה, ונצואלה, מרוקו, רומניה ותרבויות עתיקות. האמנים המשתתפים: אלעזר טמנו, דוד גומא, ולדימיר סמירנוב, מאיר קדוש, מוניק מנדלוביץ, מיכל זהבי וציונה אגולניק.

ליד הבית - מתוך התערוכה שורשים, אלעזר טמנו - אתיופיה- טכניקה קפה, עפרונות וקריליק

מתוך התערוכה שורשים. ציור של אלעזר טמנו

# הפנינג בתנועה: ביום חמישי (12.7), בשעה 17:00, יתקיים בכפר סבא, במסגרת סדרה מיוחדת לגיל הזהב, הפנינג בריאות לסבים ולסבתות עם הנכדים והנכדות, תוצר של שיתוף פעולה בין העירייה למכבי שירותי בריאות. בהפנינג יוכלו המשתתפים ליהנות מפעילות תנועה אותה תעביר תמי זנקו, ולצפות בהצגת תיאטרון עם חן המנגן. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר