משפחת אגמור מיודפת. צילום רלי אברהמי
משפחת אגמור מיודפת. צילום רלי אברהמי

אירועי השבוע בכפר סבא: תערוכה, הצגה וחגיגות יום הפסטה

התערוכה של רלי ואבנר אברהמי הגיעה לגלריה העירונית, אבי קושניר יופיע בהיכל התרבות חמש פעמים ובמתחם אושילנד חוגגים את יום הפסטה הבינלאומי

פורסם בתאריך: 21.10.18 08:52

# משפחה שכזאת. תערוכה ייחודית של הצלמת רלי אברהמי ובן זוגה העיתונאי אבנר אברהמי, "מדד האושר", נפתחה ביום חמישי שעבר בגלריה העירונית בבית התרבות על שם רייזל בכפר סבא ותציג עד סוף חודש דצמבר. היא מורכבת מאוסף של צילומים וראיונות שערכו השניים עם משפחות ישראליות – מכל הדתות, המגזרים והמגדרים – ושהתפרסמו במדור "מצב משפחתי" במוסף עיתון הארץ במשך עשר שנים, בין 2012-2002. בשנת 2010 יצא לאור ספרם של השניים "מצב משפחתי", ובהמשך הוצג מבחר מתוך מאות המשפחות בתערוכה במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב. התערוכה נדדה לאוסטריה, הולנד וגרמניה ובימים אלה מגיעה גם לכפר סבא.
התערוכה, כוללת שתי סדרות: הסדרה "מצב משפחתי" שמחזירה אותנו למדור הקבוע שהתפרסם במוסף הארץ, והיא כוללת תיעוד של 63 משפחות שאירחו את הזוג אברהמי. המשפחות סיפרו לשניים על חייהן, חלומותיהן ותקוותיהן, ו"הסתדרו" לצילום. בכמה מקרים, הסדרה עוקבת אחר משפחה וקורותיה לאורך זמן. בנוסף, מוצגים בתערוכה תצלומים מתוך יומן, סדרת תצלומים אישית שמתעדת את רגעי השמחה והעצב, השגרה וההתרגשות, הקשורים בצלמת, באנשים הקרובים אליה ו"במציאות הישראלית העוטפת את כולנו".
אצרה את התערוכה מאירה פרי-להמן, והיא תציג עד 27 בדצמבר 2018 בגלריה העירונית בבית רייזל, רחוב גאולה 12 כפר סבא.

 

# יום הפסטה באושילנד. יום הפסטה הבינלאומי (כן, יש דבר כזה) יצויין ברחבי העולם ביום חמישי (25.10), וגם במתחם אושלינד בכפר סבא שם תתקיים סדנת הכנת פסטה לילדים ויינתנו הנחות במסעדות במתחם. ביום רביעי, יום לפני "יום הפסטה", ב-24 באוקטובר, תתקיים כאמור במתחם סדנת פסטה לילדים ללא תשלום, במהלכה הם ילמדו על סוגי הפסטה השונים ועל הרטבים השונים, ויכינו פסטה פנה ברוטב נפוליטנה. הסדנה תתקיים בין השעות 19:00-17:00 ותנחה אותה רויטל אדמוני, שמלמדת בישול בריא לילדים בבתי ספר.
וגם המסעדות במתחם משתתפות בחגיגה: במסעדת טוסקנה תקבלו בחינם כוס יין לבן או אדום, או שליש ליטר בירה, בהזמנת מנה מתפריט הפסטות; במסעדת שגב קונספט הכינו לכבוד יום הפסטה מנה מיוחדת – קרבונרה קונפי אווז, שאותה ניתן יהיה להזמין רק באותו יום ובשבוע שאחריו, ומחירה 67 שקלים; מנת פיצה-פנה של קפה גרג תוצע ביום הפסטה בהנחה, ותעלה 39 שקלים במקום 49 שקלים. בנוסף, בהצגת כרטיס לסרט באושילד, מקבלים פסטה ב-20 שקלים בכל מסעדות המתחם.

ההצגה קח את אבא שלך ולך לעזאזל. קרדיט יחצ

שחקני ההצגה קח את אבא שלך ולך לעזאזל. צילום יח"צ

# אבי קושניר מגיע לכפר סבא. השחקן אבי קושניר ושחקני המחזה "קח את אבא שלך ולך לעזאזל' בכיכובו, מגיעים השבוע לחמישה מופעים בהיכל התרבות בכפר סבא. בקומדיה העצובה-שחורה מגלם קושניר את עמי, שמטפל באביו המבוגר והחולה לאחר נתק של שנים ארוכות ביניהם, מה שמוביל את הצופים בנבכי האירועים שחוו השניים, יחד ולחוד, החיבור החדש והקשר בין עולם הגרושים התל אביבי, ממנו מגיע הבן לאביו הזקן שלקה בשבץ מוחי. עמי נאלץ להתגבר על משקעי העבר ולהתגייס לטפל באביו, תוך שהוא מבין כי מערכת הבריאות רק מעוניינת להיפטר מזקנים במצבו, מאחר ושיקומם עולה כסף רב. הוא עושה זאת תוך כדי שיקום מערכת היחסים ביניהם, תוך כדי כניסה למלחמה מול מחלקת השיקום וקופת החולים וקשר חדש בחייו עם גרושה סקסית אותה הכיר במועדון תל אביבי. לצדו של קושניר מככבת בהצגה ריקי בליך, והיא מבוססת באופן חלקי על אירועים שקרו בחייו של המחבר רמי ורד בזמן שאביו לקה באירוע מוחי, אולם אין קשר בין הדמויות למחזה האמיתי. את המחזה ביים אמיר וולף. עוד משתתפים רוי מילר, הגר טישמן, תמי ספיבק, אורי אברהמי, הילה שלו ושיפי אלוני. ההצגה מציגה בהיכל התרבות בכפר סבא ביום רביעי (24.10) בשעה 20:30, בחמישי בשעה 20:30, במוצאי שבת בשעה 21:00, ביום ראשון (28.10) בשעה 20:30 וביום שני בשעה 20:30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר