לי קורזיץ. צילום רויטרס
לי קורזיץ. צילום רויטרס

לי קורזיץ חושפת הכל על הבמה, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע מופע חדש של תום יער, מפגש בספרייה עם אתגר קרת, פסטיבל יין והרצאה של נדב איל

פורסם בתאריך: 13.1.19 18:47

סיפור אישי: ההתמודדות החדשה של לי קורזיץ

גולשת הרוח לי קורזיץ, הספורטאית הישראלית המעוטרת ביותר שזכתה ארבע פעמים בתואר אלופת העולם בגלישת רוח, מגיעה למתחם אושילנד בכפר סבא להרצאה מיוחדת על הדרך להצלחה, הזכיות באליפויות העולם, ההשתתפות באולימפיאדה וההתמודדות עם מחלת הדם הקשה ממנה היא סובלת. ההרצאה תתקיים ביום רביעי, 16 בינואר, בשעה 21:00 (פתיחת דלתות ב-19:30). עלות כרטיס 40 שקלים, 70 שקלים לזוג.

ביום ראשון הבא תתקיים באושילנד גם הקרנה מיוחדת לילדים (סרט ופוקורן ב-35 שקלים), ביום שני יתקיים ללא תשלום המופע "קרקס באהבה", הכולל אקרובטיקה, אקרובאלנס על חד אופן, ג׳אגלינג חרבות ואיזון חפצים על הגוף.

 

פסטיבל: מרימים לחיים בקניון

מיטב יינות ארצנו יגיעו בשבוע הבא לפסטיבל היין של קניון רננים. הפסטיבל יתקיים בשיתוף פעולה בין קניון רננים לרשת חנויות המשקאות החריפים דרך היין, ויציגו בו יקבים ישראליים מהמובילים בארץ: רקנאטי, קסטל, צרעה, מדבר, פלם, פלטר, מטר, טוליפ, טורא, סוסון ים, בן נון, רמת הגולן, ספרה, ברבדו, אסף, מאור, רמות נפתלי, פסגות, שילה, יפו ועוד. במהלך הפסטיבל יוכלו המבקרים לטעום מהיקבים השונים. בנוסף, כל אורח יקבל זיכוי של 25 שקלים לקניית בקבוק יין. בזמן הפסטיבל חלק מהמסעדות במתחם המזון יציעו מנות מיוחדות.

פסטיבל היין יתקיים ביום חמישי, 17 בינואר, בשעות 22:00-19:00, במתחם המזון המהיר בקומת הקרקע בקניון רננים. הכניסה בעלות 75 שקלים לאדם ו-50 שקלים לחברי מועדון דרך היין.

 

הרצאה: הצד האפל של הגלובליזיציה

איך נראה הצד האפל של הגלובליזציה ומה המחירים שהיא גובה? כיצד נסדק הסדר העולמי בשנים האחרונות? מהם האירועים ההיסטוריים שמסבירים את זרעי ההתקוממות נגד הגלובליזציה? היישר מדסק החוץ של ערוץ 10, עורך חדשות החוץ והעיתונאי נדב איל מגיע לרעננה כדי לענות על השאלות הללו, ולדבר על האירועים בספרו שראה אור בשנה שעברה "המרד נגד הגלובליזציה". בספרו, מדבר איל על התנערות מהמערכת הכלכלית והפוליטית שנבנתה בעולם בשבעים השנה האחרונות, ועמידה בפני איום חריף על הקידמה שהושגה בעמל רב בזמן זה בתהליך הגלובליזציה.

"בכל מקום אנשים מתקוממים נגד השיטה הפוליטית", אומר איל, "אנשים מרגישים שהפרנסה שלהם בסכנה, שהזהות שלהם בסכנה, שלפעמים אף החיים והביטחון שלהם בסכנה.. מה שאני עושה בהרצאה זה מנסה לעשות קצת סדר בכל הבלגן. לענות על השאלות של מה קרה לנו? איך הגענו למצב שבו רגע אחד דונלד טראמפ הוא אדם שאף אחד לא נותן לו צ'אנס וברגע אחר הוא נשיא ארצות הברית? איך בריטניה מובילה את פירוק האיחוד האירופי? אני כמובן מדבר על ישראל ועל המקום שלה בגלובליזציה. הרי עד לפני עשרים שנה ישראל הייתה מבודדת ופרובינציאלית וכעת היא נהנית ממקום מרכזי בתהליך הגלובליזציה".

ההרצאה של נדב איל תתקיים ביום שלישי, 14 בינואר, בשעה 20:00, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס 70 שקלים, וניתן לרכוש באתר או באפליקציית Funzing.

סטנדאפ: תום יער עם מופע חדש

הסטנדאפיסטית תום יער מגיעה לבמה של מועדון הזאפה בהרצליה, עם המופע החדש שלה, אחרי שחרשה את במות האינדי, אחרי שכבשה את הקהל גם על מסך הטלוויזיה בתוכניות "ארץ נהדרת", "היום בלילה עם גורי אלפי״, ״תום יער עושה את שביל ישראל״ ו"תום יער עושה בגרות", אחרי שהוכתרה כמי שמייצגת את הקול של הדור החדש בקומדיה הישראלית.

בשנת 2011 הקימה יער וניהלה קבוצה עצמאית של סטנדאפ שנקראה "ערב הסטנדאפ של תום יער". הקבוצה כללה הרכב של קומיקאים צעירים שלא היו מוכרים עד אז על בימת הסטנדאפ, ביניהם: ניב מג'ר, גלית חוגי, ירמי שיק-בלום, אסף קפלנסקי וליאור אמסטרדמסקי. ב-2013 התפרקה הקבוצה המקורית ויער יצאה לקריירת סולו משלה. באותה שנה היא העלתה מופע סטנדאפ יחיד ראשון בשם "ג'ורה של מלאך", איתו הופיעה במשך כשנה אחת, בעיקר באזור תל אביב. ב-2015 יצאה יער עם מופע קומי חדש בשם "לא תמימה בת שש", המבוסס על חוויות חייה ומתעסק בנושאים כגון דימוי גוף, יחסי מין ועוד.

המופע של תום יער יתקיים ביום שני, 14 בינואר. פתיחת דלתות: 20:00, תחילת המופע: 22:00, זאפה הרצליה, מחיר כרטיס: 110 שקלים.

 

מפגש: אתגר קרת מגיע לספריה

הסופר אתגר קרת יתארח בספריה הראשית בהרצליה ויספר לקהל מתי החל לכתוב, כיצד פיתח את סגנונו הייחודי, מאיפה מגיעים הרעיונות לסיפוריו ואיך סיפור נולד.

עיקר יצירתו הם אסופות של סיפורים קצרים, המוכרות שבהן: "צינורות", "געגועי לקיסינג'ר", "פתאום דפיקה בדלת", "לא באנו ליהנות", "סמטאות הזעם", "הקייטנה של קנלר", "אניהו", "פיצרייה קמיקזה" ו"אבא בורח עם הקרקס". ספריו של קרת זוכים להצלחה גדולה ורבים מהם היו לרבי-מכר בישראל ובחו"ל וזכו לפרסים בינלאומיים. רבים רואים את כתיבתו כמאפיינת דור שלם של כותבים ישראלים צעירים ובמיוחד את הספרות אשר נוצרה בישראל במהלך המחצית השנייה של שנות ה-90 של המאה ה-20. בנוסף הוא עוסק גם בכתיבת תסריטים, שירה, מחזות וקומיקס. הוא גם פרופסור חבר במחלקה לספרות עברית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. קרת כתב גם לטלוויזיה, לתיאטרון ולקולנוע. בין היתר כתב בשלוש העונות הראשונות של "החמישייה הקאמרית".

המפגש עם אתגר קרת יתקיים ביום רביעי, 16 בינואר, בספריה הראשית בהרצליה, סוקולוב 56, בשעה 20:00. עלות ההשתתפות 30 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר