מרוץ כפר סבא. צילום עיריית כפר סבא
מרוץ כפר סבא. צילום עיריית כפר סבא

קבוצות הכנה למרוץ כפר סבא, ועוד אירועים השבוע בעיר ובסביבה

עוד באירועי השבוע: הרצאה על כדורגל בחצר השוק, פיוטים אנדלוסים בהיכל התרבות וחגיגה דרום אמריקאית עם האחים אסנר

פורסם בתאריך: 17.2.19 08:39

# תמיד תהיתם מי טוב יותר, ליאו מסי או דייגו מראדונה? מתברר שבכלל אי אפשר להשוות. הכדורגל שמשוחק היום כלל לא דומה לכדורגל של פעם והנתונים והמדדים מוכיחים זאת. ביום שני (18.2), בשעה 20:00, יגיע העיתונאי אוריאל דסקל למתחם חצר השוק בכפר סבא להרצאה שכותרתה "האבולוציה של הכדורגל". דסקל יבחן, באמצעות נתונים סטטיסטים וסרטונים, את המשחק הפופלארי היום לעומת פעם. העלות: 20 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר citypay או דרך עמוד הפייסבוק. להתאמות והנגשות צרו קשר בטלפון 09-7640720 או במייל [email protected].

# ב-9 במרץ יתקיים מרוץ כפר סבא המסורתי, וכולם מוזמנים לקחת חלק. לשם כך הוקמו קבוצות הכנה לנשים ולאזרחים הוותיקים, בדרגות קושי שונות, לפי המקצים במרוץ. בקבוצת הנשים תיערך הכנה למקצה עשרה קילומטר ולמקצה ההליכה לשבעה קילומטרים וחצי. מלבד ההכנה הפיזית תתקיים גם הכנה מנטלית על ידי מדריכה מוסמכת. קבוצת הנשים נפגשת בימים א', ג' בין השעות 20:00-21:00 בפארק העירוני ליד בית הקפה. ההשתתפות ללא תשלום ואין צורך ברישום מראש.
קבוצת ההכנה לאזרחים ותיקים למקצה ההליכה תכלול הבנה והכרת מסלול ההליכה. גם כאן תהיה ההדרכה של מדריכה מוסמכת. המפגש בימי חמישי בין השﬠות 17:00 -16:00 , ברחבת בית ספיר, ליד בית הקפה 'קקאו', ללא תשלום אך מותנה בהרשמה מראש, בטלפון 09-7636549, ובמספר המשתתפים.

# הזמר והיוצר יונתן רזאל, והתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, מגיעים ביום חמישי (21.2) בשעה 20:30 להיכל התרבות עם הקונצרט "שירת המקום". רזאל, זמר, יוצר ומנצח מוערך, יחד עם הפייטן מימון מני כהן – פייטן מוכר הפועל רבות בהנחיה ובלימוד הפיוט – מביאים את המוזיקה היהודית והפיוט האנדלוסי לקדמת הבמה. הקונצרט יעסוק ביצירה הישראלית ובשורשיה המחוברים למסורת הפיוט היהודית. במסגרת המופע תבצע התזמורת את להיטיו של רזאל וכן פיוטים יחד עם רזאל וכהן. מחיר הכרטיס: 99 שקלים. כרטיסים באתר היכל התרבות.

# האחים אסנר מביאים את החגיגה הלטינית לרעננה. כחלק מסדרת ערבי הזמר שלהם במשכן לאמנויות ברעננה, ביום שבת הקרוב יארח צמד האחים המוכשרים עוזי וחיים אסנר מופע של שירים אהובים היישר מאמריקה הדרומית. האחים אסנר מוכרים כבר עשרות שנים בנוף המוסיקה הישראלי – השניים מציגים בהיכלי התרבות הגדולים בארץ, מופעי מוזיקה וזמר עברי המשלבים אינטראקציה עם הקהל, ודיאלוגים מעניינים עם אורחי הצמד. הפעם, בנו צמד האחים רפרטואר עשיר ומגוון מהיבשת הלטינית, אותו יבצעו לצד פרפורמרים מוכשרים בעברית ובספרדית. במופע הקרוב יארחו האחים אסנר את ענקי הזמר הלטיני: לילה ופרלה מלקוס, ג'יבה פרמה, מרסלו זובר, קלאודיו טריקה ועוד רבים, לערב של סמבה, בוסה נובה, טנגו וצ'ה צ'ה צ'ה. המופע יתקיים ביום שבת, 16 בפברואר, בשעה 21:00 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 59-95 שקלים, ניתן להזמין כרטיסים במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

חג פורים כבר מעבר לפינה, ובעיריית רעננה מארגנים את ה"תחפושוק" – הפנינג קהילתי חגיגי שמתקיים השנה בפעם החמישית ברציפות. ההפנינג יכלול מכירת תחפושות ואביזרים לפורים במחירים נמוכים, כאשר כל ההכנסות ייתרמו לקרן "רועי לא אחסר" למען ילדי רעננה, כמו כן יחכו לכם בהפנינג גם הפעלות לילדים, בלוני צורות, דוכני איפור וקעקועים, הכנת תכשיטים, אקססוריז ותחפושות, עמדת צילום מגנטים, ועוד. "זהו אירוע התרמה בבסיסו, בהובלתם והפעלתם של בני הנוער", מספרת עידית רוזנטל, מנהלת מדור התנדבות נוער, "זהו אירוע עירוני לכל המשפחה, שבעצם נותן לכולם אפשרות לרכוש תחפושות חדשות ותחפושות יד שניה במחירים מתאימים לכל כיס. המטרה היא מקודשת – לתרום כמה שיותר לקרן רועי לא אחסר, וכמובן גם ליהנות מעשייה קהילתית חברתית. גם תורמים וגם נתרמים".
האירוע יתקיים ביום חמישי, 21 בפברואר, בין השעות 16:30-19:00 באולם הספורט בתיכון אוסטרובסקי. הכניסה חופשית.

# צמד הפרברים יופיעו על במת היכל בעיר לערב נוסטלגי עם שיריהם המוכרים. שנכתבו על ידי גדולי המשוררים והמלחינים הישראלים, בהם נעמי שמר, נחום היימן, אהוד מנור, סשה ארגוב, אפי נצר, יורם טהר לב ועוד רבים וטובים. במסגרת המופע משולבים בין השירים משולבים סיפורים מרתקים מ"אחורי הקלעים" של השירים, וכן מספר קטעי גיטרה אינסטרומנטליים וירטואוזים. סימן ההיכר של הצמד הוא הרמוניות קוליות משובחות ומיומנות וירטואוזית של נגינה בגיטרות. הצמד המקורי היו ניסים מנחם ויוסי חורי, שהחל לפעול ב-1960. בשנת 1977 החליף אורי הרפז את ניסים מנחם. בשנת 2015 פרש אורי הרפז, והוחלף בגיטריסט חגי רחביה. הפרברים הם בעלי רפרטואר עצום של זמר עברי איכותי – כ-20 אלבומים, ושיריהם מנציחים את פס הקול של ארץ ישראל הישנה והטובה. בין שיריהם: "תלבשי לבן", "ריח תפוח אודם שני", "שי", "אניטה וחואן", "ציפורים נודדות", "החולמים אחר השמש", "צל ומי באר" ועוד. המופע יתקיים ביום שני, 18 בפברואר, בהיכל בעיר הרצליה. פתיחת דלתות בשעה 16:00, תחילת המופע בשעה 16:30. מחיר כרטיס: 30 שקלים.

# היוצר והזמר חנן בן ארי חוגג אלבום חדש במופע עם להקה. הוא יופיע בשבוע הבא בזאפה הרצליה עם להיטיו מהאלבום החדש "לא לבד": "ויקיפדיה", "מה אתה רוצה ממני", "בשורות טובות", "לא לבד" ו"תודה שאת", ואלה יתמזגו עם הלהיטים מאלבומו הראשון: "החיים שלנו תותים", "אמא אם הייתי", "ממך עד אליי" ו"איזון". בן ארי פרץ עם אלבום הבכורה "איזון" לפני כשנתיים וזכה למעמד זהב ומתוכו בתואר שיר השנה 2016. את האלבום החדש "לא לבד", כתב במהלך סיבוב ההופעות האחרון שלו והפיק אותו מוזיקלית אייל מזיג. ההופעה תתקיים ביום רביעי, 20.2. פתיחת דלתות: 20:00, תחילת המופע: 22:00, מחיר לכרטיס: 134 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר