עמית סגל. צילום אריק סולטן
עמית סגל. צילום אריק סולטן

השבוע בכפר סבא: עמית סגל מדבר פוליטיקה, גיל שוחט פוגש את אהוד מנור

עוד באירועי השבוע בכפר סבא והסביבה: הצגה בחינם של תיאטרון אורנה פורת, הופעה של שלומית אהרון וג'אז קאמרי של יובל כהן

פורסם בתאריך: 24.2.19 08:29

 

# מרכז צעירים כפר סבא מזמין אתכם לפגוש את הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, שיגיע ביום רביעי (27.2), בשעה 20:00 למרכז הקהילתי דתי ברחוב תל חי, להרצאה על עיתונות בעידן הרשתות החברתיות. לקראת הבחירות המתקרבות יסביר סגל בהרצאה אילו דברים משונים גורמים לנו להצביע למפלגה אחת ולא לאחרת, האם אנחנו בכלל משפיעים על התוצאות או רק משכנעים את עצמנו, מדוע הישראלים הם הבוחרים המשונים בעולם ולמה הפוליטיקאים נראים נמוכים יותר במציאות. הרצאה על הקשר בין הכיס לקלפי, טראמפ ונתניהו, דור הפייסבוק והכנסת ה-20.

מחיר הכרטיס 25 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש דרך עמוד הפייסבוק של מרכז צעירים כפר סבא.

 

# המנצח גיל שוחט ממשיך בסדרה המצליחה “מפגשים מוזיקליים – מוסיקה קלאסית קלה פוגשת מוסיקה קלאסית עכשווית”. ביום רביעי (27.2) בשעה 20:30, יעלו על במת היכל התרבות בכפר סבא דניאלה לוגסי, קרן הדר, נתי כהן, אנסמבל פוליפוניה לערב שכולו שירי אהוד מנור בניהולו המוזיקלי של שוחט. הערב יוקדש למילותיו של מנור, באוסף השירים האהובים והמרגשים של המוזיקה הישראלית לדורותיה.

משך ההופעה כשעה וחצי. מחיר הכרטיס 110 שקלים.

 

# במתחם אושילנד בכפר סבא תעלה השבוע ההצגה “אלאדין ומנורת הקסמים”, של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער. ההצגה, על האגדה המגוללת את סיפור הרפתקאותיו של הנער אלאדין, משלבת קטעי ריקוד, תיאטרון, תנועה, מוסיקה אוריינטלית ותלבושות מרהיבות.
ביום רביעי (27.2) יגיעו למתחם השפים “אודי ואושר”, דיאטנים קליניים שמגישים יחד את תכנית הטלוויזיה “שני גברים ומקרר”. בהרצאתם הם מתקנים דעות קדומות ותפיסות שגויות על אוכל, ונותנים פתרונות מעשיים לחיבור בין אורח חיים בריא ותזונה טעימה.

הכניסה להצגה חינם. כרטיס להרצאה 40 שקלים (זוגי 70 שקלים). היא תתחיל בשעה 20:30. פתיחת דלתות בשעה 19:00.

 

# מבית היוצר של התיאטרון העברי, מגיעה לרעננה אחת מהקומדיות המרגשות והמצחיקות של השנה. ההצגה “סבוטאז’”, אשר נכתבה ונוצרה על ידי המחזאי אילן חצור ומבוימת על ידי גדי צדקה. ההצגה מגוללת את מעלליו של יצחק, בביצוע של שלמה בראבא, יליד פולין בן 90, אדם כריזמטי, ומלא בחוש הומור, שמחליט להנהיג את דיירי בית האבות בו הוא מתגורר למרד בהנהלת המוסד, עקב החלטת ההנהלה לשלב בטקס הזיכרון הממלכתי את סימה אלפסי, ילידת מרוקו. ההצגה משתמשת במחלוקת עדתית כדי לפתוח את מעייני ההומור של שני צדי הזיכרון הלאומי, ומעניקה מבט מרגש ומצחיק על חיינו המשותפים במדינה הזו. בין המשתתפים בהצגה: יגאל עדיקא, פנינה ברט, ריטה שוקרון ויורם יוספסברג.

ההצגה תעלה ביום חמישי, 28 בפברואר, בשעה 18:00 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 95-190 שקלים, ניתן לרכוש כרטיסים במוקד “קול טיקט” בטלפון 8864*

 

# היישר מפנתיאון הזמר העברי, שלומית אהרון, מגיעה לרעננה, במופע חדש מיוחד ומרגש, שכולו שירים ישראליים. אהרון, שקריירת המוזיקה שלה מסתעפת על פני ארבעה עשורים, פרצה לתודעת הציבור הישראלי כאחת ממייסדות להקת “הכל עובר חביבי”, ואף ניהלה קריירת סולו מוצלחת לצד הלהקה. שירי המופע החדש של אהרון נכתבו לפני שאפילו הארץ נולדה, ומהווים את תחילת היצירה המוזיקלית הישראלית המקורית, כשילוב של מזרח ומערב. במופע, שמגיע לראשונה לרעננה, יזכו השירים האהובים והמוכרים לאינטרפרטציה חדשה, מיוחדת ושונה, בעיבודו ובהפקתו של גלעד אפרת, שגם מופיע לצד שלומית עם אנסמבל הנגנים המורחב והמיומן שלו. בין הלהיטים במופע יבוצעו “דבקה רפיח”, “נעולה היא דלתי”, “בין הרים ובין סלעים”, “שיר העמק”, ועוד רבים נוספים.

המופע יתקיים ביום שישי הזה, 22 בפברואר, בשעה 22:00 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 89 שקלים, וניתן להזמין במוקד “קול טיקט” בטלפון 8864*

 

# שישיית הג'אז הקאמרי של יובל כהן תופיע בשבוע הבא על הבמה במועדון הכוכב השמיני בהרצליה במסגרת סדרת הג׳אז שזו עונתה ה-13. ביצירתו האישית והמקורית "סוייטת הקדישזוגער" שהלחין כהן, מבכירי מוסיקאי הג'אז הישראלי וזוכה פרס היצירה לקומפוזיטורים מטעם ראש הממשלה בתחום הג'אז לשנת 2017, בעקבות מות אביו, הוא יוצא לחקור עולמות שונים, הקשר ביניהם ומתיחת הגבולות מחדש. הג'אז הקאמרי, סינתזה חדשנית בין המוסיקה הרומנטית, הג'אז המסורתי, והמוסיקה הישראלית, מיוצגים הן על ידי סוויטה עוצמתית וחומרים אקספרסיביים לשישיית ג'אז קאמרי. התוצאה היא מוסיקה עכשווית, הבנויה מחלקי סגנונות, מנגינות ואנשים. יובל כהן הלחין ומנגן בסקסופון סופרן, מאיה בלזיצמן מנגנת על הצ'לו, יונתן וולצ'וק על הטרומבון, קטיה טובול על הפסנתר, גיא לוי על הבס ויונתן רוזן על התופים. לפני המופע יתקיים מופע חימום של בני נוער בבית הקפה של המועדון ובתום ההופעה תתקיים שיחה עם האומנים.

יום חמישי, 28.2.19, בשעה 20:00, מועדון הכוכב השמיני, מחיר לכרטיס: למבוגר – 60 שקלים, לתלמיד – 35 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המחתרת היהודית

    עמית דבר על אבא שלך הטרוריסט. ספר פרטים. אני מת על החיוך שלו. במילה אחת. יודונאצי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר