שלגיה ושבעת הגמדים. צילום אירה טשליצקי
שלגיה ושבעת הגמדים. צילום אירה טשליצקי

שלגיה על קצות האצבעות, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

הבלט הישראלי מגיע להיכל התרבות, צופית גרנט תספר את סיפור חייה על הבמה וד"ר חן קוגל יספק הצצה אל אחורי הקלעים של המכון לרפואה משפטית

פורסם בתאריך: 15.4.19 16:25

# השבוע מגיעים להיכל התרבות בכפר סבא 20 רקדנים מהבלט הישראלי, להפקה ייחודית הכוללת תלבושות מרהיבות וכוריאוגרפיה מקורית לקלאסיקה הנצחית שלגיה. אין ילד או מבוגר שלא מכירים את סיפור שלגיה ושבעת הגמדים, האמא הרעה והנסיך האצילי. הפעם, את האגדה יספרו רקדני הבלט הישראלי, והכל על קצות האצבעות. המופע יתקיים ביום שני, 15.4, בשעה 17:30, בהיכל התרבות בכפר סבא. מחיר הכרטיס 85 שקלים. מתאים לגילאי שלוש ומעלה.

 

# לפעמים המציאות עולה על כל דמיון והחיים נראים כמו סדרת מתח. השבוע יגיע לכפר סבא ד"ר חן קוגל, מנהל המכון הלאומי לרפואה משפטית, לספר על מקרים לא שגרתיים בהם נתקל במסגרת עבודתו. ד"ר קוגל חשף בעבר פרשיות שחיתות, כמו שימוש לא נאות באברי אדם, עדויות לא תקינות בבתי משפט ועוד. הוא הקים מערך פרטי לרפואה משפטית, שסיפק במשך שנים חוות דעת נגדיות לבתי משפט במשפטים רבים מאוד ולאחר שהוכר כי חשיפותיו היו מדויקות קיבל את אות "אביר איכות השלטון". המפגש יתקיים במרכז הצעירים בחצר השוק בכפר סבא, ביום שלישי, 16.4, בשעה 20:00. מחיר כרטיס 35 שקלים.

 

# רוב הישראלים מביטים בצופית גרנט והאסוציאציה הראשונה שעולה להם היא כמובן "אבודים", סדרת תיעודית על מסע חיפוש קרובים שנשארו מאחור, שנמצאת על מסכי הטלוויזיה שלנו כמעט עשור. אך לא הרבה יודעים שלעיתונאית המוערכת, יש סיפור משלה על עזיבה ונטישה. במסגרת שיחות "Funzing", תתארח גרנט לראשונה ברעננה בהופעתה "דלתות מסתובבות". היא תספר על ילדותה, על צמיחתה מכישלון להצלחה ותביא אל הבמה פרספקטיבה שאותה מסרבת לזנוח כל חייה – התגברות האור על החושך. המופע יתקיים ביום שני, 15 באפריל, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 85 שקלים, ניתן לרכוש באתר או באפליקציית Funzing.

 

# ארגון אמני הרצליה מציג, החל מהיום (ראשון), תערוכה קבוצתית בגלריה הפנינה בהרצליה בשם "הפלגה אל האין סוף". הציירת ומנהלת הגלריה מטעם ארגון אמני הרצליה בלה רוזנבאום היא האוצרת של התערוכה. התערוכה סובבת סביב נושא הים. האמנים המשתתפים הם: אהרון כורם, אורי זליגמן, בלה רוזנבאום, דיצה שגיא, דניאל אביטבול, חנה לך, יוסי וקסלר, יורם גרינוולד, מוטי הורוביץ, ננסי פרוכטמן, פנינה ברטש, שירה בהט, שלמה שורץ ותמר כץ. אירוע הפתיחה של התערוכה ייערך ביום ראשון בשעה 19:30 בגלריית המרינה. התערוכה תציג בין 11.5-14.4 והגלריה פתוחה בימים א'-ה' בשעות 17:00-9:00. הכניסה חופשית.

 

# השבוע תתקיים ארוחת ביעור חמץ במתנ"ס יד התשעה. תושבי השכונה מוזמנים להביא את כל החמץ מביתם למתנ"ס עד 15.4 ולבשל יחד אוכל לארוחה קהילתית שכולה חמץ. הארוחה תתקיים ביום שלישי, 16.4, בשעה 17:30, במגרש ליד מתנ"ס יד התשעה, הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר