יורופאלש. צילום תומר יעקובסון
יורופאלש. צילום תומר יעקובסון

השבוע בכפר סבא: חגיגת אירוויזיון במרכז העיר, והטריפ של אודי קבלק

וגם: שי גולדן פוגש את בועז בנאי, אנדי רם מגיע להרצאה במרכז הצעירים

פורסם בתאריך: 12.5.19 18:18

# לרגל תחרות האירווזיון שמתקיימת השנה בישראל, מקדישה עיריית כפר סבא את אירועי "שישירושלים", במדרחוב ירושלים, למאורע. ביום שישי, 17 במאי, החל מהשעה 12:30 יתקיים במקום הפנינג לכל המשפחה עם עמדות משחק, איפור, בלונים, צילום, זומבה, תחרות שירה ומופע של להקת יורופאלש עם שירי האירוויזיון של כל הזמנים. הכניסה חופשית.

במקביל, תופיע הזמרת לירן ספורטה ביום שישי בשעה 12:15 בקניון ערים, עם מופע מיוחד לרגל האירוויזיון. ספורטה תקדיש את ההופעה למיטב שירי האירוויזיון בכל הזמנים, ובהם להיטים בלתי נשכחים מאיטליה, ספרד, בלגיה, צרפת, אסטוניה, וכמובן הזוכים שלנו, מגלי עטרי ועד נטע ברזילי.

 

# מחר (יום שני, 13.5) תתקיים במרכז הצעירים בחצר השוק בכפר סבא הרצאה מרתקת בנושא "הפסיכולוגיה של החלום". בהרצאה יתמקדו בגישה הפסיכואנליטית המהפכנית לפירוש החלום, ששינתה את האופן בו אנו מבינים את עצמנו. בהרצאה ינסו להסביר איך בזמן השינה, המהווה בממוצע שליש מחיינו, המוח אינו נח ולהיפך – הפעילות המנטלית מועצמת, ואנו חושפים תודעה עמוקה ביותר, לכמיהותינו ופחדינו. הכניסה חופשית, מספר המקומות מוגבל.

ביום שלישי תתקיים במרכז הצעירים הרצאה של הטניסאי הבינלאומי בעבר אנדי רם, שפרש מעולם הספורט אחרי קריירה מרתקת ובלתי רגילה. רם יספר בהומור ובקסם על העולם של הספורט הלבן ועל הקריירה הבינלאומית. העלות: 35 שקלים. מספר המקומות מוגבל. לפרטים: [email protected] 09-7640720.

 

# ביום שלישי (14.5) יארח הבר טיילר דרדן את אודי קבלק, להרצאה על פסיכדליה ושינויים במצב התודעה. קבלק, מטפל ושחקן במקצוע, יסביר דרך סיפורו האישי על המסע ששינה את חייו – מחוויות שיא בטיול הגדול – מסיבות הטראנס, אל הדיכאון הקליני, ההחלמה, והמחקר המקיף והמתמשך שלו בתחום עד היום. בהרצאה ישאלו שאלות מהותיות כמו מה קורה בראש בזמן טריפ פסיכדלי, האם יש תועלת בנטילת חומרים פסיכדליים ומה הסיכונים הכרוכים בכך, מה ההקשר בין הודו, מסיבות טבע, טראנס ופוסט טראומה בחברה הישראלית, האם וכמה ניתן לצמצם את הסיכונים והנזקים בתחום, מה עובר על חייל משוחרר שטס לטיול בהודו, מה הסיפור עם מסיבות טבע, מה קורה כשניגשים לנושא בצורה בוגרת ומודעת והאם זה בכלל משהו שמתאים לכל אחד.

לא ניתן לקנות כרטיסים במקום. פתיחת הדלתות בשעה: 20:00. ההרצאה תתחיל בשעה: 20:30  משך ההרצאה: כשעה ורבע. העלות: 40 שקלים. לכרטיסים:

eventbuzz.co.il/ppusl, לשאלות ובירורים: 054-7694957.

 

# המאמנת האישית מאירה אור-לבן תגיע ביום שלישי (14 במאי), לקפה אוגוסט בקניון ערים בכפר סבא, להרצאה בנושא "פנאי – המקצוע החדש של המאה ה-21".

אור-לבן תדבר בהרצאה על הרגלי ההתנהלות היומיומית כמו בית, עבודה, והעיסוקים הדחופים והחשובים שיש לנו, תסביר מדוע חשוב שיהיה לנו תחביב, ואיך זה קשור לאושר לטווח ארוך. "שילוב מוצלח של פנאי מזדמן ופנאי רציני מאפשר לנו לחיות חיים חיוביים, מתגמלים ובעלי ערך, חיים נחשקים שראוי לחיות", היא אומרת.

ההשתתפות בהרשמה מראש בטלפון 09-7649381.

 

# במסגרת סדרת המפגשים המצליחה "כוחה של המילה בספרות ובמוסיקה" יפגשו ביום רביעי (15.5) בשעה 20:00 באודיטוריום ספיר, שי גולדן וחמי רודנר. גולדן הוא סופר, עיתונאי ואיש טלוויזיה. רודנר הוא מוזיקאי ויוצר, ממייסדי להקת "איפה הילד". משך המפגש: כשעה וחצי, ללא הפסקה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר