צילומים: יח"צ, מוטי מילרוד, תום גץ
צילומים: יח"צ, מוטי מילרוד, תום גץ

נגה ד'אנג'לי תקרע אתכם מצחוק עם סטנדאפ נשי בועט, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא ובסביבה

עוד באירועי השבוע: מועדון הסרט הירוק נפגש להקרנה במרכז הקיימות קיפוד, פסטיבל יין לבן מגיע למרינה בהרצליה וקובי אפללו והתזמורת האנדלוסית יופיעו במשכן המוזיקה ברעננה

פורסם בתאריך: 26.5.19 08:12

# ביום שלישי (28.5) בשעה 21:00, תגיע הסטנדאפיסטית נגה ד'אנג'לי לכפר סבא, להופעה שכולה סטנדאפ נשי בועט ולא מתפשר, במרכז הצעירים בכפר סבא. דאנג'לי תדבר על כמה כיף להיות אישה בעולם, על אימהות, זוגיות והאין סקס שביניהם. מחיר הכרטיס 45 שקלים.

# אחרי יום העצמאות ול"ג בעומר הגיע הזמן לתת דין וחשבון לכדור הארץ שלנו. ביום רביעי (29.5) מועדון הסרט הירוק במרכז הקיימות קיפוד מזמין את הקהל להקרנת הסרט "קשים" (STRAWS), ולפגישה עם העמותות המובילות בארץ לדיון על מצב הפלסטיק בארץ. בשעה 20:00 תערך פגישה עם נציגי העמותות ובשעה 20:30 יוקרן הסרט, שנחשב לאחד מחמשת הסרטים המשפיעים ביותר ומסביר את הבעייתיות בשימוש בפלסטיק. בשעה 21:00 תתקיים שיחה על המצב בארץ כיום ומה ניתן לעשות כדי לשפר אותו.

מרכז קיפוד. צילום גיא בורדה

מרכז קיפוד. צילום גיא בורדה

# ביום חמישי (30.5) יגיע העיתונאי ומגיש הטלוויזיה שי גולדן למתחם אושילנד בכפר סבא לספר את סיפור חייו הלא פשוט. הסיפור מתחיל בבית יתומים ונגמר בהפיכתו לאחד העיתונאים המצליחים בישראל. בהרצאה מספר גולדן לא רק את סיפורו אלא נותן טיפים קטנים הנמצאים בהישג ידו של כל אחד, כיצד הופכים את המכשול למקפצה ואת הקושי ליתרון, כיצד מתגברים ומתעצמים במקום לשקוע ולקרוס. ההתכנסות בשעה 20:00 ותחילת ההרצאה בשעה 21:00. מחיר לכרטיס יחיד 53 שקלים ולכרטיס זוגי 93 שקלים.

# בימים רביעי וחמישי (30-29 במאי) בשעות 18:00 ל-23:00 יתקיים פסטיבל White – יין לבן על הים, במרינה בהרצליה. בפסטיבל יוכלו המבקרים לטעום יותר מ-100 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, יהיו סדנאות יין, מתחם אוכל, חנות לרכישת היינות שיוצעו לטעימה בפסטיבל, מוזיקה שמחה ועוד הפתעות רבות. הפסטיבל נערך בהפקה ובארגון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ומרכז 'איש הענבים', בשיתוף מגזין 'יין וגורמה'. עלות הכניסה בקופות האירוע: 89 שקלים בהרשמה מוקדמת: 69 שקלים. לתושבי הרצליה בעלות של 49 שקלים במכירה מוקדמת בלבד ובהצגת תעודת זהות.

פסטיבל-וויט2 קרדיט:תום גץ

פסטיבל white. צילום תום גץ

# התזמורת האנדלוסית אשדוד חוזרת לרעננה במופע חדש, עם אורחים מוכרים ומפתיעים. במופע של התזמורת, "מקאם מולדתי", שיתקיים בשבוע הבא במשכן למוזיקה ואמנויות, יתארחו מקסים קרוצ'י, בן למשפחת מוזיקאים יהודים-מרוקאים שגדל על ברכי הפיוט והמוזיקה האנדלוסית הקלאסית, וכיום נחשב לאחד האמנים המובילים במרוקו; קוקו תורג'מן, אמן בנפשו שמכיר את רזי הפיוט היהודי והמוסלמי ואת סגנונות המוזיקה האנדלוסית והעממית, ופועל רבות לחיזוק הדיאלוג בין מוזיקאים יהודים ומוסלמים; וקובי אפללו, אשר שיריו ולהיטיו כגון "בא מן שתיקה", "ים הרחמים" ו-"מה שהלב בחר" הפכו לחלק אינטגרלי בפסקול הישראלי. הקונצרט יתקיים ביום רביעי, 29 במאי, בשעה 20:30. מחירי הכרטיס נעים בין 119-99 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

קובי אפללו צילום מוטי מילרוד

קובי אפללו. צילום מוטי מילרוד

# במסגרת סדרת השיחות האישיות שלו, השדרן ואיש התקשורת ג'קי לוי יארח את העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים, הפרשן לענייני חרדים של חדשות 13, לשיחה עמוקה על הרב עובדיה יוסף, בשבוע הבא ברעננה. "סדרת המפגשים הזו, שזוהי העונה השלישית שלה, היא סדרה שעוסקת בדמויות מהעבר הרחוק והקרוב שלנו", מספר לוי, "אנחנו משוחחים עם מומחים שעוזרים לנו לקבל מושג יותר רחב על הדמות שאנחנו חוקרים. עם אבישי נשוחח על הרב עובדיה יוסף, אבישי חקר את תולדות תנועת ש"ס ואת הביוגרפיה של עובדיה יוסף, והוא יציג מידע מעבר למה שאנחנו רואים בעיתונים". המפגש יתקיים ביום חמישי, 30 במאי, בשעה 20:30 במרכז המבקרים של יד לבנים. מחיר כרטיס הוא 60 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר