צילום אילוסטרציה: רויטרס

השבוע בכפר סבא: פסטיבל בירה במדרחוב ירושלים, פאנל פוליטיקה וגאווה במרכז הצעירים

יומיים עם עשרות מותגי בירה, שיחה עם ח"כ איתן גינזבורג, ויש גם מנות שף ב-35 שקלים בפסטיבל אוכל במרינה

פורסם בתאריך: 23.6.19 14:10

# פסטיבל הבירה של כפר סבא חוזר ובגדול ויתקיים בימים רביעי וחמישי (27-26 ביוני), במדרחוב ירושלים, החל מהשעה 19:00. בפסטיבל ימכרו עשרות מותגי בירה של מבשלות מהארץ ומהעולם, בירות מוכרות ובירות בוטיק מיוחדות, במסלולי שתייה במחירים אטרקטיביים (את המסלולים ניתן לראות ולרכוש דרך אתר הפייסבוק של מרכז הצעירים). חוץ מבירה ואוירה מחשמלת יחכו לכם גם דוכני אוכל מיוחדים, דיג'ייז שינגנו במשך כל הלילה, פינות ישיבה ושולחנות אבירים ובנוסף לכל זה גם הופעות חיות בשעה 21:00 של מוניקה סקס (רביעי) ושל מופע הארנבות של ד"ר קספר (חמישי). הכניסה חופשית, מכירת אלכוהול לבני 18 ומעלה. הכניסה לילדים עד גיל 10 בליווי מבוגר.

# במסגרת אירועי חודש הגאווה בכפר סבא יערך היום (ראשון, 23 ביוני), בשעה 20:00 פאנל פוליטיקה וגאווה במרכז הצעירים בחצר השוק, בו ישתתף גם ח"כ איתן גינזבורג מרעננה. גינזבורג, לשעבר ראש עיריית רעננה, היה ההומוסקסואל המוצהר הראשון שכיהן בתפקיד ראש עירייה בישראל. בבחירות האחרונות הוא נבחר לכנסת ברשימת מפלגת כחול לבן. הוא חובק עם בן זוגו שני ילדים והוא ידבר על פועלו לקידום הקהילה הגאה. הכניסה חופשית.

# בימים רביעי וחמישי (27-26 ביוני) בשעות 23:00-18:00, יתקיים בפעם הראשונה במרינה בהרצליה פסטיבל Good Food, שם תוכלו למצוא משאיות אוכל של טובי השפים. המנות המפורסמות של השפים הגדולים יימכרו במחירים סמליים שינועו בין 15 ל-35 שקלים. בין השפים והמסעדות שאפשר יהיה לטעום מהמנות שלהם בפסטיבל: השף גיא פרץ שיציג את באיירן מרקט, קרולינה טראק בשרים במעשנה, סיירת הדייגים, פיצה בלה, טראק מתוקים, Susu & Son Benedict in a Box, ARIA, NuNuNu, דיקסי של שף חיים כהן ו-Shi Shi. הכניסה חופשית.

# במסגרת אירועי חודש הגאווה ברעננה יתקיים במתחם הצעירים בעיר ערב שיח מרתק עם העיתונאי המראיין רוני קובן, ואושיית הקהילה הלהט"בית שירלי צ'ארלי קליינמן. השניים, שנפגשו במסגרת פרק על קהילת הקווירים בתכניתו של קובן בכאן 11 "יוצאים מהכלל", יגיעו לרעננה לקיים שיחה פתוחה ואינטימית. "שירלי הייתה המדריכה שלי בעולם הקווירים, העולם הפחות מוכר בקהילה הלהט"בית", מספר קובן, "זו פעם ראשונה שנתקלתי במושג של מיניות נזילה, של ג'נדרקוויר, שמיניות היא לא או גבר או אישה, שישנן המון אופציות באמצע. יצאנו יחד למסע שבמסגרתו היא הכירה לי את העולם הזה וגם את הסיפור המרתק שלה, את הבחירות שלה ואת המחיר שהייתה צריכה לשלם במשך השנים. היא אחת הדמויות המרתקות והוורבליות שפגשתי, שמתארת את העולם שלה בצורה עשירה ויוצאת דופן. המפגש ברעננה הוא ביני ובין העולם ה'נורמטיבי' שלי לבין העולם שלה. במפגש נראה גם קטעים מהפרק, נספר על דברים שלא נכנסו לתכנית וננסה גם לדבר בצורה יותר מורכבת על העולם של שירלי צ'ארלי, על החופש, על המאבק להיות אותנטי, ועל המחיר שגובה החופש הזה". המפגש יתקיים ביום חמישי (27 ביוני) בשעה 20:30, במרכז לצעירים ברעננה, רחוב התעשייה 11. הכניסה ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש באתר עיריית רעננה או במוקד קול טיקט בטלפון 8864*.

# הזמר משה להב – מייסד מופע השירים הישראליים "הטיש הגדול", העיתונאי, המנחה והפובליציסט ג'קי לוי והסאטיריקן והסטנדאפיסט קובי אריאלי מגיעים ביום שלישי (25 ביוני) למופע "טיש בשלושה" במועדון ההופעות זאפה הרצליה. אלה יהיו חגיגות ה-200 למופע הקאלט המשולש, שכולל שירה ישראלית, סיפורים, אקטואליה והרבה צחוק. "החשמל המוכר והוותיק של הטיש מתחבר לסגנונם הייחודי והחריף של לוי ואריאל וביחד נוצרת חוויה אינטלקטואלית – מוסיקלית סוחפת של מילים, צחוק, רגש, מוסיקה ותרבות ישראלית במיטבה", מסרו מארגני המופע. פתיחת דלתות בשעה 20:00. תחילת ההופעה ב־22:00. מחיר הכרטיס 135 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר