צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חוף ים בכיכר העיר, הופעה של דודו אהרון ועוד אירועים בכפר סבא והסביבה

וגם: הפנינג מדע לכל המשפחה במדרחוב ירושלים, הרצאה על סטיות בשנקין בר וחגיגות יום הבסטיליה במרינה

פורסם בתאריך: 14.7.19 08:33

# הקיץ כבר כאן וכמו בכל שנה כולם מוזמנים להגיע לכיכר העיר בקניון ערים בכפר סבא, לפסטיבל חוף ים שיתקיים, החל ממחר (שני) ובמשך שלושה ימים, בין התאריכים 17-15 ביולי, החל מהשעה 17:30 מדי יום. מה יחכה לכם שם? פעילויות לילדים, מתקנים מתנפחים, כפות, דליים וארטיקים, ממש כמו בחוף הים והכל כל כך קרוב לבית. ביום שלישי (16.7), בשעה 20:00 יוקרן הסרט ג'ים ונהג הקטר. הפעילות נגישה לילדים עם מוגבלויות והכניסה חופשית.

# במסגרת "ימי אהבה לסביבה" של מרכז הקיימות קיפוד בכפר סבא יתקיים ביום חמישי (18.7) הפנינג מדע לכל המשפחה במדרחוב ירושלים בין השעות 20:00-17:00. בהפנינג יוכלו המשפחות ליהנות ממתקני משחק אינטראקטיביים, עמדת דיג'יי סולרית, סיורים מודרכים, תערוכת ציורים, הטסת מטוס באמצעות האור בלבד, ציור באמצעות חום הגוף, בניית מכונית ירוקה שנעה באמצעות אנרגיית האוויר בלבד, הצגות, ועוד שלל פעילויות ירוקות ומהנות. הכניסה חופשית.

# במסגרת מופעי הקיץ בפארק רעננה יגיע הזמן דודו אהרון להופעת ענק בפארק. אהרון החל את דרכו לפני כ-12 שנים עם אלבומו הראשון, "אהבה ראשונה", ומאז הפך לחביב הקהל ותחנות הרדיו עם להיטים רבים, ביניהם "הכל זה מלמעלה", "כסף ואלכוהול", "מילים פשוטות", "תגידו לה", "את אשתי", "טרמינל 3" ועוד רבים נוספים. הוא אף זכה להופיע בפרק זמן קצר יחסית ועם רפרטואר שירים מצומצם, במקומות כמו תיאטרון קיסריה והיכל מנורה מבטחים. מלבד הלהיטים המזוהים איתו, אהרון כתב ושיתף פעולה עם זמרים ואמנים אחרים. בין היתר, אחראי אהרון על הכתיבה ללהיטים "בן של מלך" ו-"ילדתי" של קובי פרץ, "מתוקה" ו-"נשמה" של ליאור נרקיס ו-"בואי אליי" ו-"היופי שלך" של רגב הוד. ההופעה תתקיים ביום שלישי, 16 ביולי, בשעה 21:00 בפארק רעננה מסביב לאגם. הכניסה חופשית.

דודו אהרון. צילום מגד גוזני

# מי קובע מה נחשב לסטייה? היכן החברה מותחת את הגבול ולמה? כיצד אנו נתקלים בספקטרום כה רחב של סטיות שונות ומשונות? ואולי בכל אחד מאיתנו מסתתר סוטה? טל יעקובוביץ', דוקטורנט לקרימינולוגיה וחוקר עבירות וסטיות מין, מגיע לרעננה במסגרת סדרת ההרצאות "Funzing Talks" כדי לענות על השאלות שכולנו סקרנים לשאול. במסגרת הרצאתו, ידון יעקובוביץ' בהיסטוריית הסטייה לאורך התקופות ההיסטוריות, מה נחשבת לסטייה ומה מקומכם בהגדרת הסטייה. ערב לא שגרתי מובטח לכם בלשון המעטה, בו תשמעו בין היתר על מה הקשר בין "כת השטן" לאסטרולוגיה, מה הקשר של מחאה פוליטית לסטייה, מה מוביל למשיכה לחפצים וכיצד משתלבות הפרעות אישיות ופסיכופתיה עם סטיות מיניות. דבר אחד ניתן לומר בביטחון: הערב הזה ישנה לחלוטין את כל מה שאתם חושבים על עולמן של הסטיות המיניות. הרצאאה תתקיים ביום ראשון, 14 ביולי, בשעה 20:30 בשנקין בר, רחוב היצירה 5, רעננה. מחיר כרטיס הוא 50 שקלים, ניתן לרכוש באפליקציית "Funzing" או באתר.

# החל מיום חמישי בשבוע שעבר, ולאורך ימי שני וחמישי בחודש יולי, בשעות 2:00-22:00, מתקיימים בספורטק בהרצליה אירועי "ספורט חצות ועוד", המיועדת לבני נוער בגילאי 18-12. במסגרת האירועים יתקיימו משחקי כדורגל, טניס שולחן, מתקן נינג'ה, גרפיטי על כובעים, קריקטורה על קאפה, טרמפולינה, קולנוע רב חושי, ירי ברובה לייזר, מתקנים מתנפחים, סימולטור VR, תחרויות בסקייטפארק, משחק סימולטני בשחמט ועוד. ביום שני (15.7) יפעל מתחם אקסטרים עם מתקני נינג'ה (חובה להגיע בנעלי ספורט); גם ביום חמישי (15.7) יפעל מתחם האקסטרים; ביום שני (22.7) תתקיים בקאנטרי הרצליה שחייה לילית עם מגלשות מים ומתקנים מתנפחים, טורניר טניס וטורניר כדורגל שביעיות על דשא סינתטי; גם ביום חמישי (25.7) תתקיים פעילות דומה בקאנטרי. ביום שני (29.7) יתקיימו בספורטק מגוון פעילויות.

# ביום שני (15.7), החל מהשעה 19:30, יתקיימו חגיגות יום הבסטיליה, יום העצמאות הרשמי של צרפת, במרינה הרצליה. באירוע יוכלו המבקרים ליהנות משיריו של הזמר הבינלאומי מרשאל מרין עם מיטב הסנשונים הצרפתיים הקלאסיים ולטעום אוכל צרפתי משובח בדוכני מזון מגוונים שיוצבו במקום לצד דוכני אלכוהול איכותי שיגישו יין מבעבע צרפתי, יינות שונים ובירות מהחבית. כל המנות יהיו בתמחור נגיש של עד 35 שקלים. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר